Misu gaat tot nog toe alleen maar in die grote recreatieplas, en dat is mooi schoon water
![]()
Dames, mijn zusje heeft een probleem en hier zitten nogal wat experts, dus ik leg het jullie even voor.
Mijn zusje en schoonzusje hebben 4 katten: 2 van de een en 2 van de ander. Dat ging best goed toen die bij elkaar werden gezet, behalve dat eentje, een poesje genaamd Beau, regelmatig een plasje ergens achterliet. Nog niet eens onrustbarend erg, gewoon wat lastig, maar niet vreselijk.
Sinds Jens er is, is het echter erger geworden. Ze plast nu de hele dag door op allerlei plekken op de vloer en zelfs op de aanrecht! Niet echt prettig dus. En met Jens die de kruipleeftijd bereikt, wil je ook geen plasjes op de grond.
3 opties:
- ik las hier iets over homepatische korrels; wat zijn dat voor korrels, waar kun je die halen en zijn ze echt tegen wildplassen?
- herplaatsing; ze zien dat somber in, maar ik denk dat het best kan. Het is een lief en mooi dier, en wellicht is er iemand die haar een rustige stressarme omgeving kan bieden waar ze weer opbloeit en stopt met plassen.
- een spuitje; ja, helaas denken ze daar echt over, en dat vind ik zo zielig
Dus lieve dames, help!!