ff wassenquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:16 schreef mallemeid het volgende:
He verdorie, ons knijn heeft allemaal poep bij z'n kont zitten...Wat moet ik nou doen.. Getver, ik haat dit soort dingen!
schoonmaken?quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:16 schreef mallemeid het volgende:
He verdorie, ons knijn heeft allemaal poep bij z'n kont zitten...Wat moet ik nou doen.. Getver, ik haat dit soort dingen!
Meteen aanpakken. Volgens mij hoort er bij een konijn geen poep aan de kont te zitten. Het kan wel diarree zijn en dat is niet goed. Als je het wast, kan je controleren of het doorgaat. En handschoenen aan doen is verstandig. Je kan ook een washandje of een oude doek pakken die je weg kan gooien, heb je iets meer 'grip'.quote:Op vrijdag 15 april 2005 11:27 schreef mallemeid het volgende:
Ja dat heb ik begrepen idd...maar ik ben bang voor dat beest. Nouja, eens kijken hoe ik het ga oplossen. Maar op zich is het dus niet levensbedreigend? Ze is nog heel fit enzo. Plankie komt vanavond pas thuis, die moest gauw weg om te werken.
Gewoon mijn rubberen handschoenen aan, bak met lauw water pakken, véél keukenrol....
En anders wacht ik misschien wel tot vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |