Zoals je het schrijft geloof ik jequote:Op vrijdag 15 april 2005 16:04 schreef miss_sly het volgende:
Misu is stoer
ok, ik ben misschien niet helemaal onbevooroordeeld![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:34 schreef miss_sly het volgende:
- een spuitje; ja, helaas denken ze daar echt over, en dat vind ik zo zielig![]()
Ik vind het echt zo zielig, maar ze denken er wel over.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:38 schreef Spindizzy het volgende:
[..]Ik ook!
Van die korrels heb ik nog nooit gehoord...
Dat denk ik eerlijk gezegd ook... Het is niet per ongeluk toch iets lichamelijks?quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:14 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat Beau het beste af zou zijn in een rustige omgeving zonder te veel andere beesten, waar ze lekker kan rondhangen.
Hoop dat alles goed is met jullie... Dikkequote:Op vrijdag 15 april 2005 21:27 schreef Tinkerbell het volgende:
Was gisteren Ayla bijna kwijt. Maar ik ga daar in het hondenschooltopic nog over schrijven. (er gebeurd thuis even te veel voor volkomen mijn aandacht hierbij)
quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:04 schreef miss_sly het volgende:
Zo, en Misu heeft het zwemmen nu echt ontdekt
Bleef het eerst bij een paar voorzichtige slaagjes door het net iets te diepe water en had hij nog niet door hoe hij met stok in de bek kon zwemmen, nu zwom hij tegen de hoge golven (het waaide behoorlijk) in naar de stok en kwam niet terug zonder stok!! En het was echt diep waar ik de stok heengegooid had
Misu is stoer
ok, ik ben misschien niet helemaal onbevooroordeeld![]()
![]()
Janee ik weet nietquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:54 schreef Spindizzy het volgende:
Misschien probeert ze jou wel zoekspelletjes te leren
quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:52 schreef wadgem het volgende:
Ik ben al een kwartier met mijn kat aan het apporteren.
Wie weet trouwens waarom ze haar speeltjes in mijn shcoenen deponeert? Wat betekent dat?
Ik heb niet bijgelezen dus misschien vraag ik naar de bekende weg, maar wie zijn dit?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:40 schreef moussy het volgende:
Ja ze zijn echt heel erg leuk!!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:09 schreef kissa het volgende:
Ik heb niet bijgelezen dus misschien vraag ik naar de bekende weg, maar wie zijn dit?
Nou ik had dus dat plaatje van een vingerdiertje en dat was zo'n leukerd dat ik een search deed op Google Images naar vingerdiertjes en de link daarnaar hier neerzette. Die mensen stonden daar ook tussenquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:22 schreef kissa het volgende:
Vertel? please? Ik lach me rot maar weet niet waarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |