*domme vraag modus*quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:47 schreef Syrena het volgende:
En nu ga ik lekker ff TV kijken met Ozzie op schootKan ie lekker scheten laten
Hij gaat zo'n 11-15 kilo wegen. Ik ga nu al altijd met hem op de grond zitten. Later als ie groot is kopen we een groot kussen zodat we er allebei nog opkunnen. Nu kan hij nog helemaal op schoot, later waarschijnlijk alleen met z'n kop. Of toch helemaal, dat zie ik wel.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
*domme vraag modus*
Hoe zwaar wordt Ozzie? Is het dan nog fijn om hem op schoot te hebben? Of kun je dat afleren
quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:47 schreef Syrena het volgende:
Rena> Ik ben anderhalve week van slag af geweest omdat we Ozzie 'ineens' hadden. Ik heb ook last van mijn darmen gehad (en verder voelde ik me geestelijk een beetje raar). Maar ik troostte me maar met de gedachte dat ik A toch al in therapie was
en B dat Ozzie ook nog erg moest wennen en ik dus niet de enige was. Maar ik vind 'm nog steeds echt helemaal geweldig. Net ook, hij liep gewoon wat door de kamer te huppelen en ik was echt zoooooo blij. Ik kan echt uren naar 'm kijken.
Als in, "dat vinden ze lekker" ????????quote:Op woensdag 13 april 2005 10:09 schreef Spindizzy het volgende:
Smekje was van de week bang voor de bellenblaas![]()
Op hondenwebshop verkopen ze bellenblaasspul met viezehondjessmaken ...
Jaquote:Op woensdag 13 april 2005 10:13 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Als in, "dat vinden ze lekker" ????????
Yup, een hele kleurrijke vogel, dat welquote:Op woensdag 13 april 2005 10:20 schreef Spindizzy het volgende:
Hehehe ziet het er zeker net uit of hij een vogel te grazen heeft genomen
Het lijkt me wel gaaf, vind het alleen jammer dat er niet bij staat wat er inzit....De hond krijgt met al dat gehap toch e.e.a. binnen, en vooral als het lekker smaakt zal bijv. Chakra zeker ook de druppels van de grond aflikken. Toch eens kijken of ik het ergens in een winkel kan vinden dan kan ik het flesje lezen.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2005 09:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Rena, ik zou me echt ff laten onderzoeken. Sowieso, misschien zijn er medicijnen waarmee je het kan onderdrukken of zo? Anyway, als je het 'weet', kun je er rekening mee houden.![]()
![]()
het valt me wel op trouwens dat mn huisarts mij wel een allergie lijkt te willen aansmeren of zoHij is er al twee keer over begonnen...
Ja, dat is ook zo leuk aan Misu: hij is een heel lieve, vrolijke hond! Hij kan heel melancholiek kijken, maar hij is eigenlijk altijd vrolijk en blijquote:Op woensdag 13 april 2005 12:35 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Leuk zeg, vrolijk beestje ook. En hij zwemt echt (dat doet Ayla dus niet, wil ze niet)
Een second opinion kan geen kwaad, maar aan sommige dingen is gewoon verder niets te doen. Dit is zo'n ding. 't Arme beest zit al op de zwaarste pillen, what else is there?quote:Op donderdag 14 april 2005 11:09 schreef lady-wrb het volgende:
misschien tijd voor een andere dierenarts, beaker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |