Leukquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:31 schreef Beaker het volgende:
Hoe was de meet?? Hoe was de meet?? Hoe was de meet??
Ja, hadden we dat niet gezegd danquote:Op zondag 17 april 2005 11:20 schreef Beaker het volgende:
Zou de minimeet nog voortduren vandaagze laten ons zolang wachten
Nee, dat hadden jullie niet gezegdquote:Op zondag 17 april 2005 17:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, hadden we dat niet gezegd dan
Ik zou trouwens ook een andere dierenarts bellen en om zijn mening vragen!
Ja die loopt nu in de voortuin luid kwakend de boel te regelen, maar ik weet uit ervaring dat ie na een paar dagen zijn snor zal drukkenquote:
quote:Op zondag 17 april 2005 19:38 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ja die loopt nu in de voortuin luid kwakend de boel te regelen, maar ik weet uit ervaring dat ie na een paar dagen zijn snor zal drukken
Linkje is mama eend van vorig jaar.
Ik heb nu nog geen foto's gemaakt, de eend in het linkje is van vorig jaar. De eend die er nu zit lijkt er precies op. Ik denk dat zolang ze er zit ik haar niet stoor. Pas als de jonkies er zijn dan hobbel ik ze wel weer achterna naar de vijverquote:
quote:Op zondag 17 april 2005 20:04 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ik heb nu nog geen foto's gemaakt, de eend in het linkje is van vorig jaar. De eend die er nu zit lijkt er precies op. Ik denk dat zolang ze er zit ik haar niet stoor. Pas als de jonkies er zijn dan hobbel ik ze wel weer achterna naar de vijver
Ik heb mijn zusje nog gesproken, en hun da geeft wel een spuitje. Sterker nog, ze hebben een afspraak voor as vrijdagquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:33 schreef moussy het volgende:
een goede dierenarts geeft geen spuitjedie zal aanraden om eerst te proberen te herplaatsen
Dat meen je niet, miss_slyquote:Op maandag 18 april 2005 09:21 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb mijn zusje nog gesproken, en hun da geeft wel een spuitje. Sterker nog, ze hebben een afspraak voor as vrijdag![]()
Ze hebben de druppels al eens geprobeerd, vertelde ze, en die hielpen niet. Ze hebben ook gekeken naar een ander huis, waar ze de katten eventueel bijvoorbeeld in een bijkeuken kunnen doen als ze niet thuis zijn, zodat alles schoon blijft op de plekken waar Jens komt, maar dat valt ook zomaar niet mee. Ze hadden het nog over de Stichting Kat (kent iemand die?), maar de afspraak staat. Het rare vind ik dan dat ze haar niet naar een asiel willen brengen, want dat is zielig...ik vind een spuitje ook zielig....
Ja, dat heb ik ook gevraagd.quote:Op maandag 18 april 2005 09:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat meen je niet, miss_sly
Sorry, ik kan hier zo verdrietig om worden...
Waarom niet zelf zoeken naar een ander baasje of inderdaad een asiel?
Jeej
Ik snap wel dat ze 'haast' hebben, maar daar kunnen ze het beestje toch niet de dupe van laten wordenquote:Op maandag 18 april 2005 09:32 schreef miss_sly het volgende:
Ja, dat heb ik ook gevraagd.
Punt is dat ze het een beetje te lang hebben uitgesteld, met de hoop dat ze wel zouden verhuizen of het weer minder zou worden. Dat is niet gebeurd, maar Jens wordt zo snel groot. En ivm de vakantie over 5 weken, willen ze op tijd maatregelen nemen, zodat de andere katten niet gestresst zijn als ze een weekje thuis zijn en er 1 missen.
Ik kan ze echt niet in huis nemen, anders deed ik het wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |