Og, gij ellendige kwade duivel!quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:12 schreef livEliveD het volgende:
Sorry mods maar ik had ff zin om te zieken
Ga je nu een houten kruis door me hart timmeren?quote:
Nee, ik ga je kruisigen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:16 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ga je nu een houten kruis door me hart timmeren?
Hmm, dat topic heb ik maar een stukkie gelezen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:05 schreef Alicey het volgende:
Werkende vrouw afschaffen
Leesvoor voor degenen die het niet weten.
Heb jij een internet verbinding in de keuken?quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:21 schreef miss_sly het volgende:
Ik kan nooit zo geloven dat zulke gasten het echt menen, en als ze het wel menen, zitten ze toch niet serieus op mijn input te wachten
Datzelfde figuur opent allerlei van dat soort achterlijke topics, vast een troll.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hmm, dat topic heb ik maar een stukkie gelezen.
Ik kan nooit zo geloven dat zulke gasten het echt menen, en als ze het wel menen, zitten ze toch niet serieus op mijn input te wachten
Als mijn partner mij in de keuken krijgt (Bijv. met touw en ketting) zou ik hele andere ideeen krijgen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Heb jij een internet verbinding in de keuken?![]()
![]()
![]()
Doe maar weer duur hoor!quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:22 schreef livEliveD het volgende:
Als ik het maar wel zilveren spijkers zijn want anders ontsnap ik (zeker als het volle maan is)
Je zult eerst na je begrafenis opnieuw moeten opstaan dan.quote:Maar doe je best: Maak me onsterfelijk. Creëer die volgelingen. Op de komende eeuwen zal ik genadeloos een stempel drukken.
Een slecht idee gezien al mijn schuldeisers.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:25 schreef Alicey het volgende:
Je zult eerst na je begrafenis opnieuw moeten opstaan dan.
Ik kon het ook niet helpen dat me stiefvader een bijtgrage weerwolf was. En dan dat switchen van weerwolf naar mens terwijl er nergens kleren in de buurt zijnquote:
Kansloos topicquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:24 schreef Alicey het volgende:
Als je vriendin jou voor het blok zet...
Die dus.
Iets zegt me dat het nep is. Alhoewel je het wel mee moet nemen in je beslissing vind ik. Tis net als stage gaan lopen in het buitenland. Heeft toch impactquote:
Ook daarbij heb ik zo mijn twijfelsquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:24 schreef Alicey het volgende:
Als je vriendin jou voor het blok zet...
Die dus.
Ik mocht na een paar uur in de keuken even achter de pc van mijn cipier vriendquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Heb jij een internet verbinding in de keuken?![]()
![]()
![]()
Wel eerst een overlijdensakte laten inschrijven natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Een slecht idee gezien al mijn schuldeisers.
quote:Misschien heb ik het ooit gevraagd hoor (maar het antwoord weet ik dus niet meer) maar waarom heb je het overdag vaak koud als je weinig geslapen hebt?
Heb je ook nog gemasturbeerd op het schoolplein?quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:29 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik kon het ook niet helpen dat me stiefvader een bijtgrage weerwolf was. En dan dat switchen van weerwolf naar mens terwijl er nergens kleren in de buurt zijn
Was meer een vraag in het algemeenquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:37 schreef Alicey het volgende:Weet je zeker dat je mij niet verwart met iemand anders? (Of er ligt een verkeerd gewicht op bepaalde woorden..)
Die studie raakt-ie echt wel een keer mee klaar. Ik denk verder niet dat jullie willen proberen kindertjes te maken.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:32 schreef Doffy het volgende:
[..]
Kansloos topic
maar hij heeft wel gelijk: met eendie geneeskunde studeert, blijft er soms minder tijd voor je relatie over dan je had gewild
Vaak is er sprake van een psychologische situatie die 180 graden gedraaid is.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ook daarbij heb ik zo mijn twijfels
Maar ze bestaan, dat weet ik ook wel. Ik kan het alleen zo moeilijk begrijpen. Ik kan uberhaupt niet begrijpen dat iemand zich meer acht dan anderen, of dat nou over mannen en vrouwen gaat, of over blank en zwart, rijk en arm...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |