Ja, was net op TV.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:45 schreef devv05 het volgende:
Komt de samenvatting van fnooit vanavond nog op tv?
Yep!quote:Op woensdag 13 april 2005 19:56 schreef S-Two het volgende:
Feyenoord dus verloren met 4-1 , dat wordt een makkie dus zondag
En dan wordt je zowaar 2e na een kutseizoen.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:30 schreef Kang-He het volgende:
Zondag winnen en hopen dat AZ nog wat punten morst terwijl ze op weg zijn naar de UEFA Cup.
quote:Op donderdag 14 april 2005 00:20 schreef Spideyman het volgende:
De meeste Ajacieden hier zijn erg sportief! Respect.
quote:Ajax strikt Manucharyan
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM, donderdag
Ajax heeft Edgar Manucharyan voor drie jaar gecontracteerd. De 18-jarige aanvaller, uitgeroepen tot Armeens voetballer van het jaar, liep in december al stage in Amsterdam.
Hij maakte zo’n goede indruk dat Ronald Koeman hem destijds meenam naar Spanje voor een oefenduel met Barcelona. Manucharyan viel in, om dertien minuten later met een gebroken middenvoetsbeentje het veld weer te moeten verlaten. Hij mocht echter bij Ajax blijven revalideren. Sinds kort is de talentvolle international weer terug op het trainingsveld.
Hoewel ik liever had gezien dat ze zouden verliezen, kan je onmogelijk ontkennen dat dit een bijzonder goeie prestatie is.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:20 schreef Spideyman het volgende:
Gaat ie met het 1ste of 2de meetrainen?quote:Op donderdag 14 april 2005 09:02 schreef twi het volgende:
Wat vroeg. Hij kost in elk geval meer dan vier ton per jaar, als niet EU speler. Da's geen verkeerd salaris voor een 18-jarige die nog niks heeft laten zienMaar wie weet kan deze jan er wel wat van
Optiefenquote:Op donderdag 14 april 2005 00:20 schreef Spideyman het volgende:
Da's ook een beetje mijn gevoel ja...quote:Op donderdag 14 april 2005 09:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoewel ik liever had gezien dat ze zouden verliezen, kan je onmogelijk ontkennen dat dit een bijzonder goeie prestatie is.
Een goede voorbereiding is het halve werkquote:Op donderdag 14 april 2005 11:33 schreef Chadi het volgende:
Dit seizoen moet gewoon een voorbereiding worden voor volgend seizoen. Na de zomer wil ik geen enkel excuus horen van Blind.
dat is wat hij zelf al zegt jaquote:Op donderdag 14 april 2005 11:33 schreef Chadi het volgende:
Dit seizoen moet gewoon een voorbereiding worden voor volgend seizoen. Na de zomer wil ik geen enkel excuus horen van Blind.
Dat mag een trainer toch niet zeggen.quote:
Blind heeft in studio voetbal gezegd dat er gesprekken gaande zijn en dat daar de komende tijd nog veel tijd aan zal worden besteed.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:38 schreef Chadi het volgende:
En het is al bijna Mei en ik hoor niks over versterkingen contract verlengingen en dat soort zaken. Dat moet wel snel gebeuren voordat anderen weer al het goede goedkope voor onze neus kapen en we weer diep in d ebuidel moeten tasten voor een semi prof die na 2 wedstrijden afgeschreven kan worden.
nou ja, na die de eerste verliespartijen onder hem, hadden we eigenlijk nergens op te hopen. Toen zei hij dat kwalificeren voor UEFA Cup nog noodzaak was, maar dat hij zich verder ging richten op volgend seizoen.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat mag een trainer toch niet zeggen.Hij moet zeggen we gaan ervoor
En die tweede plek is van ons enzo
Was goed, gisteren!quote:
quote:Krantenkoppen
Feyenoord, afgeslacht door nr. 18 (AD.nl)
Blamage Feyenoord in Den Bosch (Telegraaf.nl)
Schaamte bij Feyenoorders na afgang bij hekkensluiter (Volkskrant.nl)
Blamage Feyenoord in Den Bosch (NRC.nl)
FC Den Bosch maakt korte metten met Feyenoord (Nu.nl)
BLAMAGE IN DEN BOSCH: 4-1 (Feyenoord.nl)
Rood Bosschaart leidt afstraffing Feyenoord in (VI.nl)
Feyenoord onderuit bij Den Bosch (Voetbal.nl)
Debacle Feyenoord bij FC Den Bosch (Voetbalzone.nl)
Ik kan er geen genoeg van krijgen, een schitterend voorgerecht voor komende zondag!
Bron: http://ArieAFCA.web-log.nl
In de VI stond ook dat hij eerst de groep van 6 spelers met een aflopend contract duidelijkheid wil geven, waarbij de verwachting is dat Maxwell en VDV weggaan, Pienaar bijtekent en De Jong voorlopig nog niet wil praten.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:45 schreef JaWi het volgende:
[..]
Blind heeft in studio voetbal gezegd dat er gesprekken gaande zijn en dat daar de komende tijd nog veel tijd aan zal worden besteed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |