Van Soon?!?!?!/quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:00 schreef Sai het volgende:
[afbeelding]Ongemerkt door de douane heengekomen
47 CAD.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:24 schreef Hare het volgende:
[..]
Van Soon?!?!?!/
Tering zeg, hebben ze lopen slapen bij de douane ofzo. Die zeiken al over een pakketje van 23/24 euro dat van soon komt.
Eikels![]()
Die heb ik ook, altijd een beetje raar ding gevonden. Is dit nou de enige keer dat Criterion een NLse editie heeft uitgebracht? Iemand enig idee hoe dat zit?quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:24 schreef Kolkus het volgende:
De Criterion editie van Dead Ringers.
En dat voor slechts 6 Euro![]()
* Terwijl jij normaal gesproken toch veel van Criterions afweet...quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:00 schreef FremantleDockers het volgende:
Die heb ik ook, altijd een beetje raar ding gevonden. Is dit nou de enige keer dat Criterion een NLse editie heeft uitgebracht? Iemand enig idee hoe dat zit?
Touche!quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:34 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
* Terwijl jij normaal gesproken toch veel van Criterions afweet...
[afbeelding]
Van dvdbeaverquote:ADDITION - Criterion Holland - Video Film Express (Sept -04) - Although on the box it is stated as 1.66 it is actually around 1.89 and therefore not the original aspect ratio. It looks as though they have purchased the Criterion extra features which match to a 'T', except the color on the Cronenberg featurette has a green haze to it. The feature image is likewise distorted. It appears to be even more hazy than the 'On Air' PAL edition, but has the vibrant colors of the Criterion. Anyway, its a pass for the image and the aspect ratio. Don't bother.
Irriteert dat je, als mensen je kooplust niet automatisch als kennis erkennen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:34 schreef kinky_queen het volgende:
* Terwijl jij normaal gesproken toch veel van Criterions afweet...
[afbeelding]
Lighten up, dude.quote:Op vrijdag 29 april 2005 22:27 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Irriteert dat je, als mensen je kooplust niet automatisch als kennis erkennen?
Nergens, is ook al een tijd OOP.quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:03 schreef k00s het volgende:
[..]
Waar is deze versie van Spirited Away nog te krijgen?
![]()
Soms zie ik hem ook nog weleens op dvd.nl verschijnen. Maar is nou alleen die digipack limited of is er ook iets bijzonders met de discs zelf? Hou wel van digipacks maar om nou 20 euro meer ervoor uit tegeven.quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:04 schreef Hare het volgende:
[..]
Nergens, is ook al een tijd OOP.
Je kan wel Australische fora proberen, daar wordt ie nog wel eens verkocht.
Ja ik weet het, maar december pasquote:Op zaterdag 30 april 2005 00:11 schreef el_hombre het volgende:
In december komt er een 3-disc versie uit van Der Untergang.
Ik denk dat ik daar maar op wacht
Is dat wat? Het is toch een miniserie?quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:33 schreef Timo20 het volgende:
Afgelopen donderdag bij de nieuwe Film Valley:
[afbeelding]
Zijn op zich precies dezelfde extra's als de R1, en verder heb je bij deze release geen last van de rood tint. Wel ietwat van ghosting.quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:21 schreef Shogo het volgende:
[..]
Soms zie ik hem ook nog weleens op dvd.nl verschijnen. Maar is nou alleen die digipack limited of is er ook iets bijzonders met de discs zelf? Hou wel van digipacks maar om nou 20 euro meer ervoor uit tegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |