lekker hypocrietquote:Op maandag 11 april 2005 21:47 schreef alsem het volgende:
Dat is iets waar ik echt zo strontziek van wordt, mensen die lopen te zeiken dat boeren dom zijn bijvoorbeeld.
als wij niet dom waren waren we ook geen boeren geworden, en jij eet elke avond verse biefstuk en drinkt melk door deze domme boeren.
dat gezeik over boeren in limburg en brabant enzo kan ik wel begrijpen, maar dan het je het ook over zulk belachelijk volk onder de rivier..![]()
quote:niet dat die boeren uit het noorden erg te pruimen zijn, de bordjes: "welkom in fryslân" en "oant sien"(ofzo..) hebben de bedoeling om de mensen die er tussen leven, ertussen te houden!
Dan vraag je er ook een beetje om.quote:onze party's rulen ook echt het meest, hôken op normaal en jovink en de voederbeetles![]()
en het mooiste van deze feesten is natuurlijk het bier, heel veel bier!
dat elke boer nou een opgevoerde honda mt heeft en een trekker klopt opzich wel ja, so what? beter dan die belachelijke kut-scooters van julie!
Dat jullie altijd zo zitten te zeiken en daarom subsidie ontvangen.quote:verder nog vooroordelen die ik uit de wereld moet helpen??
hebben ?quote:
Tja, dus daar ga je al.quote:Op maandag 11 april 2005 21:47 schreef alsem het volgende:
dat gezeik over boeren in limburg en brabant enzo kan ik wel begrijpen, maar dan het je het ook over zulk belachelijk volk onder de rivier..
Dat zijn geen boeren maar hun kinderen die het land van hun ouders kapot rijden met hun opgevoerde brommertjes en 's avonds met 20 lompe gasten in een keet gaan zitten om dronken te worden.quote:dat elke boer nou een opgevoerde honda mt heeft
moet je eens een keer kijken hoeveel lui er gewoon stoppen daarom, stel nou dat er een keer iets gebeurt waardoor er geen goede infrastructuur meer is, (oliecrisis ofzo) dan ben je blij dat er nog mensen zijn die eten kunnen makenquote:Op maandag 11 april 2005 21:54 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
lekker hypocriet
[..]
[..]
Dan vraag je er ook een beetje om.
[..]
Dat jullie altijd zo zitten te zeiken en daarom subsidie ontvangen.![]()
Dit slaat ook weer als een lul op een drumstel. In Friesland wonen procentueel gezien net zoveel boeren als in de rest van Nederland, en er wordt voornamelijk Fries gesproken in de dorpen. In de steden valt t wel mee.quote:Op maandag 11 april 2005 21:47 schreef alsem het volgende:
Dat is iets waar ik echt zo strontziek van wordt, mensen die lopen te zeiken dat boeren dom zijn bijvoorbeeld.
als wij niet dom waren waren we ook geen boeren geworden, en jij eet elke avond verse biefstuk en drinkt melk door deze domme boeren.
dat gezeik over boeren in limburg en brabant enzo kan ik wel begrijpen, maar dan het je het ook over zulk belachelijk volk onder de rivier..![]()
niet dat die boeren uit het noorden erg te pruimen zijn, de bordjes: "welkom in fryslân" en "oant sien"(ofzo..) hebben de bedoeling om de mensen die er tussen leven, ertussen te houden!
onze party's rulen ook echt het meest, hôken op normaal en jovink en de voederbeetles![]()
dat elke boer nou een opgevoerde honda mt heeft en een trekker klopt opzich wel ja, so what? beter dan die belachelijke kut-scooters van julie!
verder nog vooroordelen die ik uit de wereld moet helpen??
zulke taferelen zul je over een tijdje een hele dag lang zien in eindhovenquote:Op maandag 11 april 2005 21:51 schreef SouthernSun het volgende:
zaterdagavond was dr een groep steeds "boeruh-boeruh" aan t roepen en met bier aan het gooien. OPTYFEN kutvolk. dat doe je niet in de stad
zo das eruit
(niet dat dit perse boeren waren, maar toch)
gemeente zutphen, gelukkig nog wel los van de stad op het landquote:Op maandag 11 april 2005 22:03 schreef erikkll het volgende:
Je komt uit zutphen... da's al redelijk verstedelijkt hoor
Ander schrijf je voederbietels even goedquote:Op maandag 11 april 2005 21:47 schreef alsem het volgende:
onze party's rulen ook echt het meest, hôken op normaal en jovink en de voederbeetles![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |