quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:09 schreef Norrage het volgende:
Hmm..Heb alvast mijn team voor St.Polten samengesteld omdat ik tot maandagavond weg ben maar da tis heel raar. Het is maar 1 klein toernooi en ik kan echt alle spelers selecteren(bijna allemaal)(tenminste die in de top 150 staan) Krijgen we voor deze ronde een kleiner budget of gaat iedereen zo ongeveer de zelfde score krijgen?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:39 schreef Juan Zueco het volgende:
Volgende week is iedereen winnaar.
J.
Ja irritant zeg, hier hetzelfde. Je gaat er toch vanuit voordeel te hebben tov managers die niet naar de laatste standen kijken, maar Sanchez heeft nu ook al van Starace gewonnen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:52 schreef Juan Zueco het volgende:
Even voor de goed orde: ik streep deze week niet (druk druk druk). Bovendien zal er weinig spanning zijn.
Persoonlijk heb ik mezelf alweer buitenspel gezet door Sanchez in te leveren voor Ginepri. David stond om 15:55 met 6-3 en 3-1 achter, dus dan wissel ik. Achteraf niet juist.
J.
Goeie kick, want ik was het me toch bijna vergeten..quote:Op zondag 22 mei 2005 20:33 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Maar weer omhoog...
tel jij even wie er nog meer 3 toernooien heeft gewonnen dit jaar.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:03 schreef Norrage het volgende:
Canas schijnt toch een beetje ziek te zijn dus laten we hopen van niet
En Gaudio heeft wangepresteerd de laatste tijd. Hij heeft alleen een paar kleine graveltoernooitjes gewonnen verder is hij er overal helemaal uitgeknikkerd
Maar misschien schittert hij nu weer...:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |