lul!! ik ben altijd geïnteresseerd in je stories.....quote:Op maandag 11 april 2005 16:03 schreef Svensational het volgende:
Laatste update op http://svendownunder.web-log.nl
Niet dat het jullie iets kan schelen
Bij metrostation Maashaven. Locatienet.nlquote:Op maandag 11 april 2005 16:11 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee, maar tegen 12 juni kan ik daar wel achterkomen hoor
Ah, dat weet ik wel te vinden ja.quote:Op maandag 11 april 2005 16:15 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Bij metrostation Maashaven. Locatienet.nl
Ah, 1 station verder dan mn school dus. Dan kan ik het wel vindenquote:Op maandag 11 april 2005 16:15 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Bij metrostation Maashaven. Locatienet.nl
2.quote:Op maandag 11 april 2005 16:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ah, 1 station verder dan mn school dus. Dan kan ik het wel vinden
InHolland?quote:Op maandag 11 april 2005 16:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ah, 1 station verder dan mn school dus. Dan kan ik het wel vinden
Jij komt nooit op m'n weblog, maar die reacties had je wel gelezenquote:
Ja bij Rijnhaven, soms Wilhelminaplein maar dat ligt eraan in welk gebouw ik zit. Ik wil natuurlijk niet te ver lopen he?quote:
Wilhelminaplein lijkt me idd iets slimmer.quote:
quote:Op maandag 11 april 2005 16:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij komt nooit op m'n weblog, maar die reacties had je wel gelezen [afbeelding]
Erg he? En ik ben dit blok begonnen met English Stream, maar dat ligt me totaal niet, oh en ik heb nu tentamenperiode maar ik ben nog naar geen een tentamen geweestquote:
Op de slechtste onderwijsinstelling van ons land.quote:Op maandag 11 april 2005 16:25 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Erg he? En ik ben dit blok begonnen met English Stream, maar dat ligt me totaal niet, oh en ik heb nu tentamenperiode maar ik ben nog naar geen een tentamen geweest
Het gaat lekker allemaal
Maar nooit een reactie gelezenquote:
Ach ja, dan kan ik het maar beter zelf verpesten he?quote:Op maandag 11 april 2005 16:27 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Op de slechtste onderwijsinstelling van ons land..
Af en toe wel.quote:
quote:Op maandag 11 april 2005 16:28 schreef BVO het volgende:
Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik jou zag......
Ik was Svennie ook niet vergeten hoorquote:Op maandag 11 april 2005 16:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Af en toe wel..
En hier op FOK! zijn K. en ik de enigen die je niet vergeten zijn..
Me MSN staat net zo rustig uit...quote:Op maandag 11 april 2005 16:31 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]![]()
Stuur eens?
Ik heb even geen downloadprogramma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |