Anders zou je de avatars moeten verkleinen zoals bij de Homo-reeks. Ja daar heb ik wel eens gekekenquote:Op maandag 11 april 2005 15:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Even kijken of dat kan met de breedte
edit:
Nope.
Zit je mij weer te bespioneren?quote:Op maandag 11 april 2005 15:52 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Anders zou je de avatars moeten verkleinen zoals bij de Homo-reeks. Ja daar heb ik wel eens gekeken
Daar heb ik dat lege vlakje vanquote:Op maandag 11 april 2005 15:52 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Anders zou je de avatars moeten verkleinen zoals bij de Homo-reeks. Ja daar heb ik wel eens gekeken
Maar toet is ook geen Showchatter. Ze mocht niet eens meedoen met het tournamentquote:
Veel fouter kunnen mannen idd niet zijn.quote:
Ik heb alle foute mannen al gehad inmiddels, dus een homo kan er ook wel bijquote:Op maandag 11 april 2005 15:59 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Veel fouter kunnen mannen idd niet zijn..
Je maakt het jezelf wel moeilijk hoor.
Hoe kom je daar aan dan?quote:Op maandag 11 april 2005 15:59 schreef BVO het volgende:
Wat een gezeik weer omn die ava's..
Terwijl ik alweer een andere heb..
Goede instelling.quote:Op maandag 11 april 2005 16:00 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik heb alle foute mannen al gehad inmiddels, dus een homo kan er ook wel bij [afbeelding]
Ik kan denk ik wel die dagquote:Op maandag 11 april 2005 16:04 schreef BVO het volgende:
12 juni treedt Hind op op het "Openluchtpodium Oleanderplein in Rotterdam".
Dusseh, wie minimeeten wil......
Weet jij waar dat Oleanderplein is??quote:
Nee, maar tegen 12 juni kan ik daar wel achterkomen hoorquote:Op maandag 11 april 2005 16:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Weet jij waar dat Oleanderplein is??.
Nja, is nog ff..
quote:Op maandag 11 april 2005 16:11 schreef BVO het volgende:
Veo veo, ¿Qué ves?
Una cosita, ¿y qué cosita es?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |