Nee helaas, Niet-Rokers streven toch net iets te vaak niet haalbare doelen na, ook jij zal gewoon sterven, ik hoop voor je dat het een lange tijd na mij zal zijn, dan kan je je alsnog een beetje tevreden stellen met je 'gelijk'...quote:Op maandag 11 april 2005 17:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wij overleven het wel. Wij roken namelijk niet.
Ja, ik vergat even dat niet-rokers onsterfelijk zijn. dom dom domquote:Op maandag 11 april 2005 17:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wij overleven het wel. Wij roken namelijk niet.
Meerokenquote:Op maandag 11 april 2005 17:22 schreef Lienekien het volgende:
Wie heeft het over onsterfelijkheid? Maar ik ga niet dood door sigarettenrook.
Gelukkig hoef ik niet mee te roken.quote:Op maandag 11 april 2005 17:26 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Meeroken![]()
Er zijn trouwens genoeg 'enge' ziektes om de dood een beetje interessant te maken.
We're all SCREWED!!!quote:Op maandag 11 april 2005 17:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet mee te roken.
En ja, er blijven gelukkig nog voldoende potentiële doodsoorzaken over.
bewijsstuk 'B' (na het opvoeren van Adolf Hitler als overtuigd Niet-Roker toch het sterkste argument voor acceptatie van de Rokers als positieve kracht in onze Maatschappij)quote:
Nee, ik bedoel niet dat rokers een stoppoging wagen omdat ze gedwongen worden.quote:Op maandag 11 april 2005 17:03 schreef RM-rf het volgende:
Maar waar de vrijheid van Godsdient tegenwoordig iedere vorm van jodelatie-aanbidders beschermd, is er geen enkele beshutting meer voor de arme rokers ..
En de inquisiteurs en heksenjagers van weleer botvieren hun behoefte aan heksenjachten met rokers-pesterijtjes die toch werkelijk van een ondermaats niveau zijn, je zou dr bijna misselijk van worden (en gele tanden krijgen)
Goed punt. Jezelf koste wat kost gif toedienen is idd een Darwin-award waard.quote:Op maandag 11 april 2005 17:08 schreef Nickthedick het volgende:
Niet-rokers zijn een stel huillies. Ik beschouw tabak als een evolutionaire filter.
Caffeine.. Coffee.. Chocolate.. Wine and Wine Sherry.. Apple Juice Concentrate Extract and Skins.. Korreltje zout..quote:Op maandag 11 april 2005 16:03 schreef Conorach het volgende:
Tel de chemicaliën en bekende voedings-genots-stoffen die je hoofd laten denken dat roken oké is
Wat zit er in een sigaret?
Dat er nicotine en teer inzitten dat wisten we al lang. Maar je hebt je ongetwijfeld wel eens afgevraagd: wat zit er nou nog meer in? Nou... heel veel meer!!!
De 599 ingrediënten in een sigaret:
[...]
bron: http://www.nssmr.nl/nssmr_ing.html
Ik heb het hier over meerokers, ik ben van plan om zoveel mogelijk van die whiners het graf in te helpenquote:Op maandag 11 april 2005 18:01 schreef HenryHill het volgende:
Goed punt. Jezelf koste wat kost gif toedienen is idd een Darwin-award waard.
En als je denkt dat niet-rokers huilies zijn, wil ik de rokers wel eens horen als er geen sigaretten in huis liggen...
Ow zo. Als ik jou was zou ik ff een sigaretje opsteken, het klinkt alsof je wel wat ontspanning kan gebruiken met al deze frustratiesquote:Op maandag 11 april 2005 18:57 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik heb het hier over meerokers, ik ben van plan om zoveel mogelijk van die whiners het graf in te helpen![]()
Jij was toch gestopt met rokenquote:Op maandag 11 april 2005 14:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klopt mijn allergoloog vindt dat ook maar in zijn jaren van het behandelen van mensen met astma waren het aantal mensen die daarbij rookten echt heel groot.
W8, dan ga ik even in de buurt van een niet-roker een sigaret opsteken. (*heeft trouwens al 48 uur geen peuk meer aangeraakt).quote:Op maandag 11 april 2005 19:02 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ow zo. Als ik jou was zou ik ff een sigaretje opsteken, het klinkt alsof je wel wat ontspanning kan gebruiken met al deze frustraties![]()
Maar het is niet verslavendquote:Op maandag 11 april 2005 19:11 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
W8, dan ga ik even in de buurt van een niet-roker een sigaret opsteken. (*heeft trouwens al 48 uur geen peuk meer aangeraakt).
Ik stop elke maand wel een paar dagen, dan weer een week, of 2 weken; no biggie. Als ik een paar dagen bij familie ben (met kerst bijv.) rook ik ook niet, 'k heb nog nooit last van verslavingsverschijnselen gehad ofzo.quote:Op maandag 11 april 2005 19:15 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Maar het is niet verslavend
Sorry, kon het niet laten. Maar 48 uur is heel netjes, feitelijk ben je nu al gestopt. Als je het vol zou willen houden dan he.
ik vermoed dat de eigenaar van de rechterlong even dood is als die van de linkerlong ....quote:
Clinton deed toch andere dingen met die sigarenquote:Op maandag 11 april 2005 15:17 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Jozef Stalin ook, Winston Churchill, Bill Clinton .... de Groote Staatsmannen moeten gewoon roken ...
enkel Adolf Hilter was een overtuigd niet-roker en de eerste die het roken in zijn omgeving verbood
En maar smoesjes blijven verzinnenquote:Op maandag 11 april 2005 21:15 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik vermoed dat de eigenaar van de rechterlong even dood is als die van de linkerlong ....
Hoezo smoesje? Het is toch zo.quote:Op maandag 11 april 2005 21:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
En maar smoesjes blijven verzinnen![]()
Roze is voor homo'squote:Op maandag 11 april 2005 21:08 schreef TheDon1985 het volgende:
Rokers lijden aan een cognitieve dissonantie:
Maar ondertussen...
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |