Sommige niet-rokers snappen niets van ironiequote:Op maandag 11 april 2005 16:05 schreef STHAJONG het volgende:
[..]
Sommige Rokers niet echt slim zijn: weet jij wel wat een levensbehoefte is?
Niet roken is ook geen levensbehoefte slaat natuurlijk nergens op maar dat weet jezelf ook vast wel![]()
zoals ik al zei rokers zijn nummer 1 exuces verzinners. Om te gaan roken of om iets wat ze gezegd hebben te verdedigen. Tnx me stelling gelijk bewezenquote:Op maandag 11 april 2005 16:07 schreef placebeau het volgende:
[..]
Sommige niet-rokers snappen niets van ironie
Rokers zijn creatieve kunstenaars (Serge Gainsbourgh rookte drie pakjes per dag, en Renée Margritte was nik zonder zijn Ceci n'est pas une Pipe)quote:Op maandag 11 april 2005 16:09 schreef STHAJONG het volgende:
[..]
zoals ik al zei rokers zijn nummer 1 exuces verzinners. Om te gaan roken of om iets wat ze gezegd hebben te verdedigen. Tnx me stelling gelijk bewezen
Is dat zo? Ik was toch redelijk aanwezig geloof ik.quote:Op maandag 11 april 2005 16:12 schreef RM-rf het volgende:
Niet alle Niet-rokers zijn natuurlijk weer enkel alles-serieus-nemende drammers, er zijn ook Niet-rokers die ook gewoon vinden dat iedereen mag doen wat hij het liefste vind, maar die Niet-rokers houden zich overduidelijk buiten deze discussie
Tuurlijk mag je doen wat je wilt maar doe het dan lekker waar andere er geen last van hebben. Stel je voor dat ik het leuk vind om overal waar ik sta met amoniak te gaan gooien. zal je blij mij zijn als ik dat doe waar jij naast staat. Maar het zou je niks intreseren als ik het thuis deed.quote:Op maandag 11 april 2005 16:12 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Rokers zijn creatieve kunstenaars (Serge Gainsbourgh rookte drie pakjes per dag, en Renée Margritte was nik zonder zijn Ceci n'est pas une Pipe)
Niet alle Niet-rokers zijn natuurlijk weer enkel alles-serieus-nemende drammers, er zijn ook Niet-rokers die ook gewoon vinden dat iedereen mag doen wat hij het liefste vind, maar die Niet-rokers houden zich overduidelijk buiten deze discussie
Dank je Yoda.quote:Op maandag 11 april 2005 16:05 schreef STHAJONG het volgende:
[..]
Sommige Rokers niet echt slim zijn: weet jij wel wat een levensbehoefte is?
Niet roken is ook geen levensbehoefte slaat natuurlijk nergens op maar dat weet jezelf ook vast wel![]()
ok ok, maar dat was volgens mij minstens 50 posts terug ( en roken gaat natuurlijk wel een beetje ten kostte van het lange-termijnsgeheugenquote:Op maandag 11 april 2005 16:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik was toch redelijk aanwezig geloof ik.
Oei, de lange termijn is dan wel erg kort geworden!quote:Op maandag 11 april 2005 16:17 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ok ok, maar dat was volgens mij minstens 50 posts terug ( en roken gaat natuurlijk wel een beetje ten kostte van het lange-termijnsgeheugen)
Niet allemaal hoor.. Maar als je niet mijn kant op blaast hoef ik er niet al teveel last van te hebben natuurlijk.quote:Rokers gaan soms iets te ver, maar erkennen hun falen altijd ruimschoots![]()
Amenquote:Op maandag 11 april 2005 16:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Conclusie: Met roken verneuk je je eigen leven en die van andere
quote:Op maandag 11 april 2005 16:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Conclusie: Met roken verneuk je je eigen leven en die dat van anderen
Mooi, er zijn toch teveel zeurende niet-rokers.quote:Op maandag 11 april 2005 16:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Conclusie: Met roken verneuk je je eigen leven en die van anderen
de Magie van Roken is nu eenmaal niet te ontkomen, eigenlijk is het zoiets als de Wachttoren van Jehova's Getuigen, je hebt er niet helmaal om gevraagd, maar toch zit je opeens op zondagochtend omgeven erdoor aan de koffietafel ...quote:Op maandag 11 april 2005 16:45 schreef HenryHill het volgende:
Bijna elke roker heeft wel een stoppoging ondernomen die mislukt is, of is van plan een stoppoging te wagen.
En ondertussen blijven ze roken verdedigen.
En zou dat voor generalisatie over rokers aangeven? Voorlopig legt het eerder de pijnlijke vinger op jouw lage sexuele moraal, een eigenschap die vaak onderschat wordt bij Niet-Rokers ...quote:Op maandag 11 april 2005 17:01 schreef Lempicka het volgende:
De rokers waar ik een relatie mee heb gehad zijn allemaal gestopt (tijdens de relatie, sommige zijn erna weer begonnen).
..en hebben daarvoor een reden, Niet-Rokers hebben dat dan weer niet ...quote:
Wij overleven het wel. Wij roken namelijk niet.quote:Op maandag 11 april 2005 17:08 schreef Nickthedick het volgende:
Niet-rokers zijn een stel huillies. Ik beschouw tabak als een evolutionaire filter. Als je een beetje sigarettenrook niet overleeft, verdien je het misschien om te sterven. Zijn we eindelijk van die zwakke bleke zeikerds af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |