quote:Op maandag 11 april 2005 14:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klopt mijn allergoloog vindt dat ook maar in zijn jaren van het behandelen van mensen met astma waren het aantal mensen die daarbij rookten echt heel groot.
quote:Roken?
Mensen met astma kunnen beter niet te vaak in rokerige ruimtes komen. Zelf roken is helemaal taboe.
Roken
Het is niet altijd makkelijk om rook te vermijden of rokers te vragen geen sigaret op te steken. Enige uitleg over astma en wat dat betekent, helpt vaak al een stuk. Er zijn gelukkig genoeg mensen die rekening willen houden met een ander. Ook zijn steeds meer bedrijven en restaurants rookvrij. Op het werk hebben medewerkers recht op een gezonde en dus rookvrije werkplek.
Wanneer iemand met astma zelf rookt, is het zaak dat hij of zij zo snel mogelijk stopt. Anders heeft de verdere behandeling weinig zin. Rokers hebben meer klachten dan niet-rokers. Mensen met astma die roken, lopen ook meer kans later chronische bronchitis of longemfyseem te krijgen (COPD). Er bestaat geen medicijn dat de schade kan herstellen.
stinkiequote:Op maandag 11 april 2005 14:50 schreef DarkElf het volgende:
ik stop niet binnenkort, ik ben verslaafd, ik rook wel minder dan twee pakjes (veel minder) ik weet dat het stinkt maar toch vind ik het lekker
Dat komt uiteraard omdat rokers nooit de 70 halen.quote:Op maandag 11 april 2005 14:58 schreef MrX1982 het volgende:
Van roken krijg je geen Parkinson.
Ik heb uit zeer betrouwbare bron dat God inderdaad een roker is (halfzware shag met RIZLA vloei, en op zondagen een Reina Oud-kampen)quote:Op maandag 11 april 2005 14:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is God straks ook een roker die sigaren rookt ofzo.
De stoere cowboys uit de Marlboro reclame zijn allemaal gestorven aan longkanker.quote:Op maandag 11 april 2005 14:59 schreef FlyingFox het volgende:
Rokers zitten vaker op een paard rijdend door de savane. Op zoek naar wilde beesten om stoere dingen mee te doen. Immers, rokers zijn de personificatie van het worod ´stoer´.
Je kan Parkinson ook eerder krijgen.quote:Op maandag 11 april 2005 15:00 schreef FlyingFox het volgende:
Dat komt uiteraard omdat rokers nooit de 70 halen.
Het valt op zich wel mee hoor. Je mag van mij best roken.quote:Op maandag 11 april 2005 15:00 schreef MrX1982 het volgende:
Ex-rokers zijn de ergste anti-rook fundamentalisten.
Ze zijn jaloers op rokers
Ervaring mee?quote:Op maandag 11 april 2005 15:05 schreef BobRooney het volgende:
feit: Vrouwen die roken, zijn meestal sletten.
Dat zeggen de anti-rook fundamentalistenquote:Op maandag 11 april 2005 15:02 schreef Lucille het volgende:
De stoere cowboys uit de Marlboro reclame zijn allemaal gestorven aan longkanker.
Lelijke broodmagere anorexia-snollen met dooie haarpunten en een bleek, ingevallen rokersgezicht. En gewoon stug doorroken.quote:Op maandag 11 april 2005 15:05 schreef BobRooney het volgende:
feit: Vrouwen die roken, zijn meestal sletten.
Er zijn uitzonderingen natuurlijkquote:Op maandag 11 april 2005 15:05 schreef Alicey het volgende:
Het valt op zich wel mee hoor. Je mag van mij best roken.
Indianen rookten zelf ook (vredespijp)quote:Op maandag 11 april 2005 15:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat zeggen de anti-rook fundamentalisten
Rokers hebben Amerika groot gemaakt. Op hun paarden Indianen afslachten en daarna een sigaretje![]()
We hebben het roken van de Indianen gestolen vervolgens maakte we ze afquote:Op maandag 11 april 2005 15:07 schreef knox_ het volgende:
Indianen rookten zelf ook (vredespijp)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |