Je vergeet erbij te zeggen dan je: ingevallen jukbeenderen, té veel rimpels op jouw leeftijd, en een onsmakelijk rokerskuchje hebt.quote:Op maandag 11 april 2005 14:50 schreef DarkElf het volgende:
ik stop niet binnenkort, ik ben verslaafd, ik rook wel minder dan twee pakjes (veel minder) ik weet dat het stinkt maar toch vind ik het lekker
klopt mijn allergoloog vindt dat ook maar in zijn jaren van het behandelen van mensen met astma waren het aantal mensen die daarbij rookten echt heel groot.quote:
Rokers gaan ook nooit in de VUT. Dat halen ze domweg niet.quote:Op maandag 11 april 2005 14:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is dan weer positief. Ze sterven voordat ze oud, zwak en hulpbehoevend worden.
Is God straks ook een roker die sigaren rookt ofzo.quote:Op maandag 11 april 2005 14:52 schreef MrX1982 het volgende:
Rokers komen eerder in de hemel waar God alles uitlegt![]()
Als je kanker hebt ben je ook zwak en hulp behoevendquote:Op maandag 11 april 2005 14:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is dan weer positief. Ze sterven voordat ze oud, zwak en hulpbehoevend worden.
En ze betalen wel premies en natuurlijk veel accijnzen.quote:Op maandag 11 april 2005 14:53 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Rokers gaan ook nooit in de VUT. Dat halen ze domweg niet.
Dat is iets waar je snel genoeg aan doodgaat, vooral longkanker.quote:Op maandag 11 april 2005 14:53 schreef knox_ het volgende:
[..]
Als je kanker hebt ben je ook zwak en hulp behoevend
ingevallen jukbeenderen?quote:Op maandag 11 april 2005 14:52 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te zeggen dan je: ingevallen jukbeenderen, té veel rimpels op jouw leeftijd, en een onsmakelijk rokerskuchje hebt.
Rook gewoon door joh. Zo veel je wilt.
geen exlusieve eigenschap van kanker lijkt me zoquote:Op maandag 11 april 2005 14:53 schreef knox_ het volgende:
[..]
Als je kanker hebt ben je ook zwak en hulp behoevend
Ff voor de mensen die niet op vorige pagina's kijkenquote:Op maandag 11 april 2005 14:52 schreef knox_ het volgende:
Poll: Rook je?Nee Ja Soms
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
geheimpjequote:Op maandag 11 april 2005 14:54 schreef melanie_the_miss het volgende:dood dood rokers gaan dood lalalalalaaaaa
Tuurlijkquote:Op maandag 11 april 2005 14:55 schreef FlyingFox het volgende:
Roken is de toekomst.
God schiep de mens naar zijn evenbeeld.quote:Op maandag 11 april 2005 14:53 schreef Alicey het volgende:
Is God straks ook een roker die sigaren rookt ofzo.
He bahquote:Op maandag 11 april 2005 14:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
kwijlende rochelende poep laten lopende bejaarde
Mijn poll, wat doe jequote:Op maandag 11 april 2005 14:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ff voor de mensen die niet op vorige pagina's kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |