quote:Op maandag 11 april 2005 14:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Rokers zorgen dat mijn haar elke weekend stinkt naar rook, als ik uit ben geweest.
Rokers zorgen ervoor dat ik over 10 jaar ook zwarte longen heb omdat ik mee rook.
Rokers stinken vaak uit hun mond..
arbeidsproductief? door elke 1,5 uur weer 10 min te roken zeker!quote:Op maandag 11 april 2005 14:33 schreef FlyingFox het volgende:
Door het werk af en toen neer te leggen, voor een lekker sjekkie, blijven ze vitaal en immer arbeidsproductief.
Juist niet. Ze gaan eerder dood, als je van je leven geniet, zorg je er wel voor om zo lang mogelijk te kunnen genieten.quote:Op maandag 11 april 2005 14:31 schreef FlyingFox het volgende:
Rokers zijn échte levensgenieters.
Ik rook dus ik leefquote:Op maandag 11 april 2005 14:34 schreef FlyingFox het volgende:
Rokers genieten meer. Immers, je leeft vandaag, toch?
echte Rokers liggen daar niet wakker van..quote:Op maandag 11 april 2005 14:38 schreef skiczukie het volgende:
Rokers betalen 4 euro voor twintig sigaretten.![]()
Dat is ook zo komisch.quote:Op maandag 11 april 2005 14:40 schreef nossio het volgende:
[..]
echte Rokers liggen daar niet wakker van..
Das het ook het enige positieve aan rokersquote:Op maandag 11 april 2005 14:44 schreef FlyingFox het volgende:
Tevens spekken ze de overheidsmiljarden, die op hun plaats weer gebruikt worden voor de uitbetaling van pensioenen voor anderen. Hoe solidair kan je zijn.
Het gaat hier ook om feiten. Dat is nooit gezeik.quote:Dat valt volgens mij wel mee.. Hier wordt sowieso weinig gezeken.
Dat is dan weer positief. Ze sterven voordat ze oud, zwak en hulpbehoevend worden.quote:Op maandag 11 april 2005 14:49 schreef FlyingFox het volgende:
Ze gaan sterven. Aan kanker. Aan andere aandoeningen aan de luchtwegen. Snel. Ze lijden aan bronchitus en astma. Hun conditie holt achteruit bij elke sigaret. Ze zullen minder gaan bewegen, wat neerkomt op meer overgewicht. Maar wat dat nu nog uit, als je tóch al uit je bek stinkt.
Vaag is dat.quote:Op maandag 11 april 2005 14:51 schreef DarkElf het volgende:
veel rokers hébben astma, door het roken verwijden de longen zich waardoor mensen makkelijker ademen.
Je vergeet erbij te zeggen dan je: ingevallen jukbeenderen, té veel rimpels op jouw leeftijd, en een onsmakelijk rokerskuchje hebt.quote:Op maandag 11 april 2005 14:50 schreef DarkElf het volgende:
ik stop niet binnenkort, ik ben verslaafd, ik rook wel minder dan twee pakjes (veel minder) ik weet dat het stinkt maar toch vind ik het lekker
klopt mijn allergoloog vindt dat ook maar in zijn jaren van het behandelen van mensen met astma waren het aantal mensen die daarbij rookten echt heel groot.quote:
Rokers gaan ook nooit in de VUT. Dat halen ze domweg niet.quote:Op maandag 11 april 2005 14:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is dan weer positief. Ze sterven voordat ze oud, zwak en hulpbehoevend worden.
Is God straks ook een roker die sigaren rookt ofzo.quote:Op maandag 11 april 2005 14:52 schreef MrX1982 het volgende:
Rokers komen eerder in de hemel waar God alles uitlegt![]()
Als je kanker hebt ben je ook zwak en hulp behoevendquote:Op maandag 11 april 2005 14:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is dan weer positief. Ze sterven voordat ze oud, zwak en hulpbehoevend worden.
En ze betalen wel premies en natuurlijk veel accijnzen.quote:Op maandag 11 april 2005 14:53 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Rokers gaan ook nooit in de VUT. Dat halen ze domweg niet.
Dat is iets waar je snel genoeg aan doodgaat, vooral longkanker.quote:Op maandag 11 april 2005 14:53 schreef knox_ het volgende:
[..]
Als je kanker hebt ben je ook zwak en hulp behoevend
ingevallen jukbeenderen?quote:Op maandag 11 april 2005 14:52 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te zeggen dan je: ingevallen jukbeenderen, té veel rimpels op jouw leeftijd, en een onsmakelijk rokerskuchje hebt.
Rook gewoon door joh. Zo veel je wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |