Er zal ongetwijfeld wel een demo uitkomen. Maar denk dat dat pas in oktober zelf is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:25 schreef ViPeRII het volgende:
Komt er nog een demo van het spel ofzo? Dan wil ik die wel weer eens proberen
Heb heel de NFS serie wel gespeeld geloof ik![]()
Dit zijn wel ingame beeldenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:22 schreef neggix het volgende:
Beetje jammer dat er geen ingame beelden van worden vrij gegeven. Deze beelden heb je ook geen fuck aan. Verder lijkt het me echt super weer, lekker achtervolgingen met politie enz
Bij mij doet hij het wel hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:29 schreef babba het volgende:
[..]
Dit zijn wel ingame beeldenOf bedoel je dat je echt aan het spelen bent
Volgens mij kun je dat in dit filmpje zien.
Edit: laat maar het desbetreffende filmpje is verwijderd van de site
Jah, maar dat filmpje heeft geen echte ingame beeldenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Bij mij doet hij het wel hoor
Klopt. Daarvoor moet je ook Wanted hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:00 schreef babba het volgende:
[..]
Jah, maar dat filmpje heeft geen echte ingame beelden
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Klopt. Daarvoor moet je ook Wanted hebben
Idd, alleen staat die er dus niet meer tussenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:23 schreef DrDentz het volgende:
ik heb in bepaalde filmpjes wel ingame beelden gezien hoor, ook dat hij een soort max payne-bullet time doet alleen dat rijdend
tot zover ik weet niet nee. Misschien zitten ze nu in downtown centrum en dat de kust lijnen mooie witte stranden hebben... Maar ben bang van nietquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:41 schreef DrDentz het volgende:
het lijkt wel of je door City 17 rijdt.. zijn er ook fleurige banen met palmbomen en oceanen?
Heb er al zin inquote:Need for Speed Most Wanted will most likely contain the following cars. The list is still incomplete and will be completed at the latest on the releasedate.
Cars in NfS Most Wanted
1954 Corvette
Audi TT 3.2 V6
BMW GT4
BMW M3 GTR
Cadillac
Chevrolet Corvette
Fiat Coupe
Ford GT40
Ford Mustang GT
Lamborghini
Lotus Elise