Rsutig jong. Dit zijn nog maar 'proef'screenshots.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:43 schreef babba het volgende:
Ik vind de screens best jammer eigenlijk, waar zijn de helder blauwe lucht, de stranden, de bossen enz.
Ja idd. Hopelijk ziet de hele game er niet als de shots eruit.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:43 schreef babba het volgende:
Ik vind de screens best jammer eigenlijk, waar zijn de helder blauwe lucht, de stranden, de bossen enz.
Misschien moet je de oude sega onder het stof uit halen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:43 schreef babba het volgende:
Of Need for Speed: Hot Pursuit 2, dat was de laatste "tropische" Need for Speedquote:Op zondag 17 juli 2005 11:50 schreef V2i het volgende:
[..]
Misschien moet je de oude sega onder het stof uit halen.
[afbeelding]
idd.. NFS High stakes & Porsche Unleashed hadden hele goeie tracks.. dat het nu allemaal in 1 stad speelt is leuk, maar ze moeten er ook wat ''buiten omgevingen''' instoppen.. dat je ook een stukje uit de stad kan rijdenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:43 schreef babba het volgende:
Het mooiste was Porsche Unleashedquote:Op zondag 17 juli 2005 16:35 schreef babba het volgende:
[..]
Of Need for Speed: Hot Pursuit 2, dat was de laatste "tropische" Need for Speed
Idd, in een stad rijden kan ook leuk zijn, maar maak dan een stad a'la vice city ofzo, en niet zoas jij al zegt een pools industriegebiedquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:51 schreef pieter_pontiac het volgende:
Die landschappen vallen tot nu toe inderdaad tegen, het lijkt wel of je op een industrieterrein in Polen moet rijden
[afbeelding]
Dat denk ik zeker wel. Wat een prachtige GT intro is dat zegquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:19 schreef Jo0Lz het volgende:
Als ik dat zo bekijk, dan zou dit wel eens de vetste NFS worden tot nu toe
Quicktimequote:Op donderdag 21 juli 2005 11:22 schreef _moder8or_ het volgende:
Er is sinds gisteren een nieuwe video uitgebracht.
Intro - Mustang GT
Helaas. Het is bij mij alleen gelukt met QuickTimequote:Op donderdag 21 juli 2005 15:43 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Quicktime
Issie er ook gewoon in mpg ofzo?
In die Busted video zit daar een soort bullet-time in ofzo? Om beter door de bochten te komen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:22 schreef _moder8or_ het volgende:
2 nieuwe videos zijn er weer toegevoegd
Busted en Thrill Of The Case
Veel kijkplezier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |