abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29675421
Jaja. Daar zijn ze dan. De package arts voor de Xbox 360 en de PC!

Het heeft lang geduurd. Waarschijnlijk moesten de boxarts eerst gekeurd worden



pi_29675524
hopelijk ziet het spel er net zo goed uit als op de doos
pi_29678431
ik vind dat je die wouten nu ingame ook zo moet zien reflecteren
pi_29678994
Wouten ?
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 01:37:25 #205
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29679254
Politie voor minder bedeelde mensen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_29679700
plietsies!
pi_29697547
Need For Speed Hot Pursuit heb ik echt helemaal grijsgespeeld en die speel ik nog steeds af en toe. Underground vond ik allebei wel redelijk, performance tuning vind ik wel gaaf, jammer dat je vaak zo'n kermiswagen van je auto moest maken om verder te komen in het spel. Ik heb ook altijd de politieachtervolgingen en de "speciale" auto's als Porsche en Ferrari gemist. Ik ben blij dat EA dat ook heeft ingezien. Ik weet in ieder geval zeker dat ik dit spel zal gaan kopen.
pi_29712763
ach, nfs 2,4 en 5 waren echt vet, tenminste ik heb ze lang gespeeld, da zegt dan ook nie zo veel he ug1 was wel tof, maar ug2 begon me echt te vervelen, vooral toen ik er achter kwam dat jje de bodykits en al die andere special things moest halen met outrun, en ik het tegen die tijd al had uitgespeeld, ben dus nog wel overnieuw begonnen, maar na drie races had ik het wel weer gezien, toen kwamen weer andere leuke titels
pi_29858704
Ik zit net op de site van Need For Speed te surven. En tot mijn verbazing zie ik 2 videoclips niet meer op hun video gedeelte!

Zijn die eraf gehaald omdat het toch niet in het spel verschijnt? Ik heb het over de videoclip Busted en nog 1. Daar kom ik op dit moment niet zo snel op.
pi_29876050
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 08:25:51 #211
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_29878052
Komt er nog een demo van het spel ofzo? Dan wil ik die wel weer eens proberen
Heb heel de NFS serie wel gespeeld geloof ik
-- ViPeRII --
pi_29879296
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 08:25 schreef ViPeRII het volgende:
Komt er nog een demo van het spel ofzo? Dan wil ik die wel weer eens proberen
Heb heel de NFS serie wel gespeeld geloof ik
Er zal ongetwijfeld wel een demo uitkomen. Maar denk dat dat pas in oktober zelf is.
pi_29969003
Beetje jammer dat er geen ingame beelden van worden vrij gegeven. Deze beelden heb je ook geen fuck aan. Verder lijkt het me echt super weer, lekker achtervolgingen met politie enz
O+ BlaBlub O+
pi_29969297
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:22 schreef neggix het volgende:
Beetje jammer dat er geen ingame beelden van worden vrij gegeven. Deze beelden heb je ook geen fuck aan. Verder lijkt het me echt super weer, lekker achtervolgingen met politie enz
Dit zijn wel ingame beelden Of bedoel je dat je echt aan het spelen bent Volgens mij kun je dat in dit filmpje zien.

Edit: laat maar het desbetreffende filmpje is verwijderd van de site

[ Bericht 10% gewijzigd door babba op 25-08-2005 20:41:16 ]
pi_29972783
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:29 schreef babba het volgende:

[..]

Dit zijn wel ingame beelden Of bedoel je dat je echt aan het spelen bent Volgens mij kun je dat in dit filmpje zien.

Edit: laat maar het desbetreffende filmpje is verwijderd van de site
Bij mij doet hij het wel hoor
pi_29973219
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 21:49 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Bij mij doet hij het wel hoor
Jah, maar dat filmpje heeft geen echte ingame beelden
pi_29973262
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:00 schreef babba het volgende:

[..]

Jah, maar dat filmpje heeft geen echte ingame beelden
Klopt. Daarvoor moet je ook Wanted hebben
pi_29974280
ik heb in bepaalde filmpjes wel ingame beelden gezien hoor, ook dat hij een soort max payne-bullet time doet alleen dat rijdend
pi_29975241
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:01 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Klopt. Daarvoor moet je ook Wanted hebben
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:23 schreef DrDentz het volgende:
ik heb in bepaalde filmpjes wel ingame beelden gezien hoor, ook dat hij een soort max payne-bullet time doet alleen dat rijdend
Idd, alleen staat die er dus niet meer tussen
pi_30047545
pi_30047678
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 01:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[afbeelding]
Lelijke ground texture
pi_30052010
het lijkt wel of je door City 17 rijdt.. zijn er ook fleurige banen met palmbomen en oceanen?
pi_30052087
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 11:41 schreef DrDentz het volgende:
het lijkt wel of je door City 17 rijdt.. zijn er ook fleurige banen met palmbomen en oceanen?
tot zover ik weet niet nee. Misschien zitten ze nu in downtown centrum en dat de kust lijnen mooie witte stranden hebben... Maar ben bang van niet

Ik mis het wel though
pi_30162803
De lijst met alle auto's die tot nu toe bekend zijn.
quote:
Need for Speed Most Wanted will most likely contain the following cars. The list is still incomplete and will be completed at the latest on the releasedate.

Cars in NfS Most Wanted
1954 Corvette
Audi TT 3.2 V6
BMW GT4
BMW M3 GTR
Cadillac
Chevrolet Corvette
Fiat Coupe
Ford GT40
Ford Mustang GT
Lamborghini
Lotus Elise
Mazda RX-8
Mercedes Benz SLK 230
Mercedes-Benz SLR McLaren
Mitsubishi Eclipse G. S.
Mitsubishi Lancer Evolution 3
Nissan X-Trail
Porsche Carrera GT
Porsche Cayman S
Subaru Impreza WRX STi
Toyota Supra
Volkswagen
Heb er al zin in
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
  donderdag 1 september 2005 @ 14:04:28 #225
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_30165365
1. Weinig wagens in vergelijking met GT4
2. BMW GT4 ?? wat voor wagen is dat?
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_30166342
quote:
Op donderdag 1 september 2005 14:04 schreef CybPraetorian het volgende:
1. Weinig wagens in vergelijking met GT4
2. BMW GT4 ?? wat voor wagen is dat?
Schijnt deze te zijn.

pi_30167085
quote:
Op donderdag 1 september 2005 14:41 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Schijnt deze te zijn.

[afbeelding]
En snel dat hij is
pi_30186344
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 22:44 schreef babba het volgende:

[..]


[..]

Idd, alleen staat die er dus niet meer tussen
Ik heb hem gevonden

Klik hier en dan op "Official Movie 1"
pi_30273721

Mitsubishi Lancer Evo VIII
pi_30276400
quote:
Op zondag 4 september 2005 23:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[afbeelding]
Mitsubishi Lancer Evo VIII
Word Most Wanted de Doom 3 onder de Race games?
pi_30307857
Hopelijk zit er weer een celica bij... Met die bak reed ik in U2 alles en iedereen eruit
O+ BlaBlub O+
pi_30441181
Toyota Supra


quote:
09.09.05
Hidden Car in the Demo
Did you hear the one about the hidden car in the Need for Speed Most Wanted demo? See if you can find it by entering different button combinations. Or you can wait until the cheat code will be revealed next week.
Met dank aan NeedForSpeed.com

[ Bericht 40% gewijzigd door _moder8or_ op 10-09-2005 01:27:59 ]
pi_30446622
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:14 schreef _moder8or_ het volgende:
Toyota Supra
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]

Met dank aan NeedForSpeed.com
Is de demo al uit dan?
pi_30446748
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 10:46 schreef babba het volgende:

[..]

Is de demo al uit dan?
Ik heb er nog niets over gevonden...
pi_30449544
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 10:46 schreef babba het volgende:

[..]

Is de demo al uit dan?
hij is te koop, alleen in america:
quote:
This demo disc will also include From Russia With Love and SSX On Tour. So you'll definitely want to grab them as they will go quickly.

Ready...wait for it...wait for it...

Best Buy (and Canada)
Circuit City
EB (and Canada)
Extras
Fry's
Futureshop
GameCrazy
GameRush
Gamestop
Hastings
Musicland (yes, Musicland)
Rhino Games
TransWorld
Virgin MegaStores (yes, Virgin)

Ok, now get out there and grab it while it's hot.
dus als je daar woont kan je em halen en uploaden voor je medefokkers, anders moet je wachten tot ie op je favoriete p2p netwerk beschikbaar is
pi_30449973
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:23 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

hij is te koop, alleen in america:
[..]

dus als je daar woont kan je em halen en uploaden voor je medefokkers, anders moet je wachten tot ie op je favoriete p2p netwerk beschikbaar is
Echt weer Amerika

Wij willen een DEMO!!
pi_30450216
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:39 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Echt weer Amerika

Wij willen een DEMO!!
Idd stel dat ding dan gelijk als download beschikbaar ofzo

EA
pi_30460637
Gaan ze zelfs demo's verkopen... triest volk. Geldzuigers. Die Pro Evo ziet er overigens wel nice uit.
pi_30517021
busted_hi.mov allemaal downloaden! Weet niet of die eerder is gepost maar dit zijn echte ingame beelden en het ziet er zeer vet uit naar mijn idee. Dit is geen officieel EA filmpje volgens mij.

http://www.fragland.net/news.php?id=11293
pi_30517215
quote:
Op maandag 12 september 2005 16:47 schreef Fillipe het volgende:
busted_hi.mov allemaal downloaden! Weet niet of die eerder is gepost maar dit zijn echte ingame beelden en het ziet er zeer vet uit naar mijn idee. Dit is geen officieel EA filmpje volgens mij.

http://www.fragland.net/news.php?id=11293
Heeft al eens op de officiele need for speed site gestaan deze maar is weer weggehaald.
pi_30569577
Nieuwe Screenshot.

Porsche Cayman S

Wat ik nu weer lees op needforspeed.com
quote:
Did you find the car hidden in the Need for Speed Most Wanted demo?

If not, you can enter the following code at the start menu to unlock the Porsche Cayman S vehicle:
L1, R1, R1, R1, Right, Left, Right, Down

Be sure to check out the screenshot of this awesome vehicle.
pi_30574730
Nieuw filmpje: BlackList Tournament
pi_30601939
is er nog geen demo????
Every war is different, every war is the same.
pi_30602023
quote:
Op donderdag 15 september 2005 14:02 schreef dekkered het volgende:
is er nog geen demo????
le-zen
pi_30627395
quote:
Developer Team Interview:
Justin Wiebe - Associate Producer
Need for Speed™ Most Wanted is sure to be the hottest game when it releases this November 16th filled with police chases, car crashes hot cars and a true sense of speed.

To get the behind-the-scenes scoop on the development of the game, the Need for Speed Community Team (CT) met with Associate Producer Justin Wiebe to learn more about the open world, Challenge Series and why he needs a cat.

Community Team: You've been involved with the Need for Speed™ franchise for awhile now. How did this come about and what's your role in Need for Speed™ Most Wanted now that you're moving up the ladder of success?

Justin Wiebe: I was originally brought into the Need for Speed production team to create a Gameboy® Advance version for the original Need for Speed™ Underground. During the development of the GBA game I also tried to jump in and give the rest of the production team a hand by taking over the online component of Underground on the PlayStation®2 and PC.

In Need for Speed™ Underground 2, I continued to work on online, but also expanded my knowledge and understanding of game design by taking on new areas, including the game interface, balancing the career mode and the PC version of the game.

Most Wanted however presented one of the largest challenges I've faced yet, cop AI. This new game is designed to revolve around the cop experience, and it's been my job to ensure that they are both challenging, and incredibly fun to interact with. Apart from that I've also been working on various other areas of the game to help ensure consistency.

I've also worked extensively on the Challenge Series, which was designed as a series of mini-events that gives players a chance to experience the full spectrum of the cops from career, without having to play through career.

CT: For those looking to break into the industry, what exactly does a game producer do? How is this role different than an art director or technical director?

JW: In a nutshell, a producer is both a game designer and a problem solver. Every area of the game will have various challenges that will need to be overcome throughout the development of a game. Some issues are relatively quick to find a workaround, others require some creative, and almost "backwards thinking" in order to solve.

A producer designs the game, breaks it down into manageable steps and then sits down with the artists, and software engineers to figure out the best way to make the design a reality. Once a development plan is in place the producer then works with the team and helps guide the design through to the end product, providing feedback and priorities along the way.

CT: Underground 2 was a huge success and really took racing games to another level. What are some of the key features that are carrying over from Underground 2 to Most Wanted?

JW: We found the open world in Underground 2 was a great transition for the Need for Speed franchise. However, the world still felt static, and there really wasn't enough to do between races. That's been one of our primary focus points for this year "queue the cops". With the introduction of the cops in Most Wanted we now bring new meaning into the open world by introducing strategic cop evasion. We really worked hard to capture that Hollywood feeling of being in an epic cop chase.

We've also worked hard to ensure that we meet both the Hot Pursuit 2 fan expectations and blended them with the Underground community's expectations to create a hybrid that should appeal to everyone.

We also took a look at the length of the career mode in Underground 2 and really tried to break it down into a more manageable and interesting experience. We brought the story into the game world, (away with the comic look) and made the story elements actually impact the player along the way. With the introduction of the Blacklist 15, we give the player a more directed purpose to play the game instead of the usual, "go be the best racer" routine. The blacklist also gave us the perfect way to break the career down into small digestible bites, to challenge someone on the blacklist the player will have to meet a series of requirements some based on racing, other based on building up a rap sheet with the cops.

CT: How is the city of Rockport in Most Wanted different when compared to the city of Bayview in Undergrounds 2? What are some of the key locations in Rockport?

JW: Rockport was designed with speed in mind. Anyone that's seen the gameplay footage for Most Wanted will immediately see how much faster this years game is. While Bayview was a good tuner city to race in, the roads were somewhat narrow, the elevation rarely changed, and the corners weren't very forgiving at high speeds. Rockport has changed all that be introducing an enormous variety of driving challenges. The main thing to note is the vast sprawling highway systems interconnecting each city region. These 6-8 lane monstrosities will allow players to reach incredible speeds. We've also preserved the technical drives Need for Speed fans are familiar with in the coastal region, where chicanes and tight corners are the norm. There are many other sections of the city that also have their own unique characteristics, but I can't give away the farm just yet.

This is where the pursuit evasion strategies start to take form. Players in a pursuit can immediately make a decision on where the best chances are to lose the pursuit based on their own skill and the car they're driving. Should they lead the cops into the costal roads, hoping to out drive them through the bends? Or should the jump on the next freeway on-ramp and throw on the nitrous to see where the cops top out at? The open world and the cops are a perfect marriage.

CT: It definitely sounds like it. Knowing that you keep up on message board posts, I'm sure you've seen some of the feature requests from the community such as traffic lights or stopping for gas. What are some of the factors that determine what gets added to the game or what stays on the "drawing board"?

JW: Game elements we look to add or invent for Need for Speed have to go through a series of design proposals and evaluations based on time, cost and scope.

I must admit I troll the forums quite periodically and see lot's of great ideas out there. The trick is of course balancing the game so it can satisfy both the casual gamer and the more hardcore racing fan. Both types of gamers have completely different expectations. On one side the hard core gamer wants damage and they want it to be as realistic as possible, to the point where it actually impacts the way the car handles. The casual gamer wants to drive as fast as they can and use the walls to ricochet around corners and smash into the odd traffic car without consequence. What we do is take a concept like that and try to find a middle ground to keep both sides of the fence happy. Need for Speed is not a simulation based racing game, although it's also not a pure arcade racer either.

CT: Rumor has it that you've developed a love for motorcycles. Think we'll ever see motorcycles in a Need for Speed game? What other types of vehicles can we expect to see?

JW: That is true I am a motorbike guy now, and trust me when I say, I've brought up the fact that I'd love to see licensed sport bikes and cruisers in a future title. Poor cars might have a hard time keeping up to them though.

CT: Another unknown fact is that you actually play (or your likeness was used) for one of the Blacklist characters. How did that come about?

JW: Truth be told I was kind of intimidated to take part in the photo shoot. They had makeup artists and made people wear weird clothes. Then they did the worst thing possible, they asked me to smile. I gave them a kind of little half smirk, and when the pictures came out they looked at it and said, ok he looks crazy, he's perfect for Taz! (who apparently is some badass guy that's always in trouble with the cops) I guess when I try to force a smile I look crazy, hmmm. Not good.

CT: Maybe you should get a kitty to nurture your softer side. Well it definitely sounds like you're living the life of a video game rock star. Can I have an autograph?

JW: Sure! As soon as you can beat my time in Challenge Series Event 67.

CT: Ouch! That might be awhile!
pi_30652151


pi_30812726
pi_30815238
! Bossen! !

Lijkt verdacht veel op NFS5.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_30819281
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[afbeelding]
kijk, dit begint er meer op te lijken Eindelijk een mooie natuurlijke omgeving met een klein beetje licht ipv een stad die middenin een nucleare winter zit
pi_30819608
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[afbeelding]
Ziet er goed uit. Hopen dat er aardig wat van deze omgevingen inzitten. Zo'n stad is ook niet alles.
  donderdag 22 september 2005 @ 13:27:40 #251
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_30821969
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[afbeelding]
lijkt idd veel op NFS 5...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_30822749
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 82% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 11:58:03 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_30822847
Ik maak alvast een OP voor de volgende deel
pi_30823063
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 11:58:04 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_30823157
Het heeft nog steeds die grauwe uitstraling
  vrijdag 23 september 2005 @ 14:25:35 #256
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_30857472
Hij komt 24 novmber uit!!!
Ga hem meteen halen!
pi_30857905
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 14:25 schreef MosPos het volgende:
Hij komt 24 novmber uit!!!
Ga hem meteen halen!
pi_30861712
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 14:25 schreef MosPos het volgende:
Hij komt 24 novmber uit!!!
Ga hem meteen halen!
pff.. dat duurt nog maanden man..

kzie het wel alstie er is
  vrijdag 23 september 2005 @ 17:30:23 #259
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_30863442
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 87% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 11:58:04 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_30883010














pi_30885250
Toch raar dat je in Amerika de demo al zeker een week kunt kopen maar ik heb hem nog nergens op het internet gezien.
pi_30885440
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 13:38 schreef Fillipe het volgende:
Toch raar dat je in Amerika de demo al zeker een week kunt kopen maar ik heb hem nog nergens op het internet gezien.
Die demo zat toch alleen bij een consolespel?

En de bovenstaande screens zijn trouwens voor de Xbox 360.
pi_30904343
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 13:38 schreef Fillipe het volgende:
Toch raar dat je in Amerika de demo al zeker een week kunt kopen maar ik heb hem nog nergens op het internet gezien.
het is/was een demo voor de xbox volges mij, das de enige die ik kan vinden
quote:
Game ..........: Need 4 Speed - Most Wanted Demo
Company .......: EA
Origin ........: NTSC

Format ........: *.ISO Image
System ........: Microsoft XBOX
# of Files ....: 11 files = 10 x 31.3MB + 1 x 9.76MB
Released ......: N/A
Filename ......: 'NFSmostwanted'.part01.rar
-X- ---- --- - --- ---------- -- - ------------- --- -- --- ---- --- --X-
****THIS GAME IS A DEMO, SO DO WHAT YOU WISH****

I know that not everybody will be able to get there hands on the DEMO so here it is.
btw, verwacht EA dat we nogsteeds geloven dat de auto niet beschadigd als je 6x over de kop vliegt, of hebben ze er eindelijk eens een fatsoenlijk schademodel ingestoken

[ Bericht 10% gewijzigd door LoggedIn op 25-09-2005 00:33:36 ]
  zondag 25 september 2005 @ 08:47:27 #264
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_30909146
Waarom is die demo alleen voor Xbox? (heb 'm ook al gespot op het net)
pi_30910606
quote:
Op zondag 25 september 2005 08:47 schreef nlboy het volgende:
Waarom is die demo alleen voor Xbox? (heb 'm ook al gespot op het net)
Heb jij nog de link?
pi_30910845
quote:
Op zondag 25 september 2005 08:47 schreef nlboy het volgende:
Waarom is die demo alleen voor Xbox? (heb 'm ook al gespot op het net)
EA zal wel vertrouwen op de kopieerbeveiliging bij het echte spel

of juist niet natuurlijk, en ze vinden het zonde van de tijd om een demo te maken voor de pc als toch iedereen de warez-versie download om 'te kijken of het wat is'
  zondag 25 september 2005 @ 17:00:52 #267
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_30919851
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:11 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Heb jij nog de link?
[kuch]Nieuwsgroepen[/kuch]
pi_31032019
Ik meld ook even gelijk dat Deel 2 (nieuwe topic van NFSMW) door mij wordt geopend
  donderdag 29 september 2005 @ 18:44:43 #270
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31033945
Als jij dat graag wilt... prima hoor....

Anyway, dat filempie =

En zo te horen komt het met de soundtrack van deze game ook weer helemaal goed. Disturbed op de achtergrond is erg lekker om op te rijden lijkt me .
Ik kan straks wel een mp3 cd vol maken met soundtracks van EA spellen (SSX, NFS, etc )
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_31034010
quote:
Op donderdag 29 september 2005 18:44 schreef Komakie het volgende:
Als jij dat graag wilt... prima hoor....

Anyway, dat filempie =

En zo te horen komt het met de soundtrack van deze game ook weer helemaal goed. Disturbed op de achtergrond is erg lekker om op te rijden lijkt me .
Ik kan straks wel een mp3 cd vol maken met soundtracks van EA spellen (SSX, NFS, etc )
Ziet er goed uit hè. En dat muziek op de achtergrond

Even volspammen maar dit topic
pi_31036547
muziek vind ik een beetje puberale kutherrie, maar wel opzwepend en je wordt er heel wild door en fanatiek en kwaad! ik ga raggen met dat spel, ik ben nu al kwaad er door
  donderdag 29 september 2005 @ 21:28:45 #273
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31040116
quote:
Op donderdag 29 september 2005 19:58 schreef DrDentz het volgende:
muziek vind ik een beetje puberale kutherrie, maar wel opzwepend en je wordt er heel wild door en fanatiek en kwaad! ik ga raggen met dat spel, ik ben nu al kwaad er door
Als je een bepaalde muzieksmaak niet met iemand anders deelt dan hoeft het niet gelijk puberale kutherrie te zijn he. Ik vind Disturbed (bandje dat je op de achtergrond hoorde) bijvoorbeeld een hele goeie band en het is voor mij al langer geleden dat ik een puber was dan dat jij dat was.

Maar goed, ik wil verder geen discussie over beginnen ofzo....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_31040748
quote:
Op donderdag 29 september 2005 19:58 schreef DrDentz het volgende:
muziek vind ik een beetje puberale kutherrie, maar wel opzwepend en je wordt er heel wild door en fanatiek en kwaad! ik ga raggen met dat spel, ik ben nu al kwaad er door
Rustig

Ik vind de muziek echt goed passen. Vooral met de vorige Underground versies.
pi_31040809
quote:
Op donderdag 29 september 2005 21:28 schreef Komakie het volgende:

[..]

Als je een bepaalde muzieksmaak niet met iemand anders deelt dan hoeft het niet gelijk puberale kutherrie te zijn he. Ik vind Disturbed (bandje dat je op de achtergrond hoorde) bijvoorbeeld een hele goeie band en het is voor mij al langer geleden dat ik een puber was dan dat jij dat was.

Maar goed, ik wil verder geen discussie over beginnen ofzo....
Weet jij misschien de titel ervan? Klonk waanzinnig gaaf!
pi_31042213
ik zeg ook niet dat het zo is, ik zeg dat ik het vind! ik mag toch wat vinden en het past ook goed, want als je klassieke muziek er achter zet, word je er heel kalm en wijs van, bij dit spel moet je raggen en lomp zijn
pi_31042265
quote:
Op donderdag 29 september 2005 22:24 schreef DrDentz het volgende:
ik zeg ook niet dat het zo is, ik zeg dat ik het vind! ik mag toch wat vinden en het past ook goed, want als je klassieke muziek er achter zet, word je er heel kalm en wijs van, bij dit spel moet je raggen en lomp zijn
Dat klassieke/rock style moet je was toevoegen bij je garage als je aan het pimpen bent Want dat is best cool
pi_31042544
jah.. tijdens het pimpen moet je geen wilde muziek hebben.. tijdens het pimpen wil ik loungen en chillen
pi_31043074
quote:
Op donderdag 29 september 2005 22:32 schreef DrDentz het volgende:
jah.. tijdens het pimpen moet je geen wilde muziek hebben.. tijdens het pimpen wil ik loungen en chillen
Wat voor muziek wil jij dan horen?
  donderdag 29 september 2005 @ 22:45:05 #280
8369 speknek
Another day another slay
pi_31043081
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')