abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26143096
He allemaal,

Ik wil toch zeer binnenkort of een bluetooth headset aanschaffen of een bluetooth carkit. Nu zit ik heel erg te twijfelen welke van de 2 ik zou kiezen.

Het voordeel van een headset is natuurlijk de prijs. Het scheelt ongeveer een 50 euro (tenzij ik de carkit in laat bouwen, dan is het namelijk 100 euros). Nadeel is natuurlijk weer dat je met zo'n ding in je oor zit.

Wat zouden jullie mij hierin kunnen adviseren. Ik ben namelijk van beide zeer gecharmeerd.

PS. De carkit die ik op het oog had was de Parrot CK3100.

Alvast bedankt!

Had dit ook al in PTA gezet, maar wist eigenlijk niet of dat de juiste plaats was...vandaar nogmaals hier. Wanneer dit niet ok is, dan sluit hem maar)
Live to ride, ride with your heart
  maandag 11 april 2005 @ 12:01:03 #2
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_26143971
Carkit is veel makkelijker. Ik heb een tijdje met een headset in de auto gewerkt en dat was echt bagger. Dan gaat je telefoon: moet je eerst die headset in je oor duwen en je telefoon zoeken. Tegen de tijd dat je eindelijk je telefoon kunt opnemen ben je 2 km verder en heb je 3 bijna-ongelukken gehad.

Carkit: je stapt in, draait het contact aan en hoort biep: telefoon is verbonden. Als je gebeld wordt druk je op het knopje wat ergens op je dashboard zit (dat is het enige wat je ziet van de carkit) en je kan praten.
  maandag 11 april 2005 @ 12:42:32 #3
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_26144842
Ik heb zelf een Nokia Carkit (zelf ingebouwd) en daar ben ik erg tevreden over. Je stap je auto binnen en je bent klaar. Ik heb daarvoor altijd met een touwtjesheadsets gewerkt en dan is een carkit echt een verademing.
Een vriend van mij heeft een Bluetooth carkit en daar is elke keer de accu van leeg omdat hij hem vergeet thuis op te laden..

Geef maar wat extra geld uit voor een carkit.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_26144923
Ik heb zelf een Sony Ericsson Carkit zelf ingebouwd en ben zeker tevrede.. Ik heb hem ook uitgebreid met een gooseneck en iets zodat het geluid over de speakers gaat.

Zodra ik contact maak vind ie mijn telefoon en kan ik mijn telefoon ergens weg leggen..
Neuj
pi_26167134
Heb zelf de Parrot 3000 in laten bouwen. Ben er erg blij mee. Voordat ik de carkit had reed ik een keer over een grote drukke parkeerplaats en had geen headsetje in de buurt, werd gebeld en kon de verleiding niet weerstaan om m op te nemen. Al bellend keek in mijn achteruitkijkspiegel en jawel hoor: politieauto direct achter me...ik kon geen kant op en we reden stapvoets. Ze konden me goed zien bellen en rijden tegelijk. "Nu ben ik de l*l" dacht ik maar ze vonden de lunch kennelijk belangrijker. Ik kan je in ieder geval van harte een carkit aanbevelen, scheelt een hoop gedoe.
  dinsdag 12 april 2005 @ 13:20:34 #6
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_26169302
Waarom open je dit topic in twee subfora?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')