abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26217561
ik heb maanden elke dag met mijn headset gebeld in de auto en de spraakherkenning werkte 100 % kweet niet wat voor auto je wilt rijden wil je hier problemen mee hebben natuurlijk moet je wel een fatsoendelijke headset kopen en niet zo ding van 40 euro ofzo
The best way to life is to life your live
  vrijdag 15 april 2005 @ 10:18:20 #27
44959 Spaceman_Spiff
Erg vaag vandaag
pi_26242224
Ik gebruik zelf de headset van sonyericson HBH-65 en ben er zeer tevreden over. Bij mij was het doorslagpunt dat ik niet altijd in dezelfde auto zit en dat ik dan ook buiten de auto handsfree kan bellen. (twee handen vrij en geen draadje dat ergens achter kan blijven haken.)
Voice dailing werkt ook prima maar dat doet de telefoon zelf (T610) en niet de headset/carkit.

De geluidskwaliteit was in de auto zelfs beter dan de telefoon zelf (de headset filtert omgevingsruis eruit.) Iets dat met niet handsfree bellen of het touwtje wel duidelijk hoorbaar was (HPR-20.)
pi_26266957
Ik zou zelf gaan voor de carkit, ik heb zelf eerst de HCB-30 carkit van SonyEricsson in de auto gehad en heb inmiddels de parrot ck3100 dus met display. Geluid is prima en bij instappen in de auto en op contact zetten is de verbinding al klaar.

Wat ik een nadeel vind van een bleutooth headset, je moet elke keer die headset opladen en je met eraan denken bij het instappen om hem aan te zetten. Ik moet zelf regelmatig weg voor storingen etc. daardoor vergat ik hem nog wel eens in de carkit te zetten en nam ik hem gewoon op. Die fout kan ik nu niet meer maken.

Ik bouw voor mijn wek ook carkits in en moet ook wel eens gerepareerde toestellen testen in verband met herhalingsklachten en met een bluetooth carkit kan ik met elk toestel wat bluetooth heeft toch handsfree bellen ongeacht merk of type.
Saab op 4 wielen en Suzuki op 2 wielen, wat een combinatie :D
pi_26396073
Ik geef hem nog maar es even een kickje...denk toch dat vandaag het besluit genomen zal worden....

Dus...diegene die nog iets nuttigs hebben dat mij kan helpen....jullie weten wat jullie te doen staat

Alvast bedankt!
Live to ride, ride with your heart
pi_26397089
ik ben zeer tevreden over mijn jabra bt headset voor zover dit wat bijdraagd
pi_26398688
headset
pi_26490843
ff een laatste update...

het is een headset geworden. Dit om verschillende redenen: omgevingsruis, iets meer privacy en makkelijker mee te nemen naar een andere auto. En natuurlijk was de prijs ook mooi meegenomen!

Maar het is nu een Mr. Handsfree butterfly bluetooth headset geworden en de ervaringen tot nu toe zijn alleen maar positief !

Thnx for the info!!
pi_26576814
Elke keer die klote headset weer paren, als je je telefoon even meeneemt en de headset in de auto laat liggen
pi_26578786
doet hij automatisch als het goed is alleen effe je bluetooth aanzetten wat ook wel 1 druk op de knop is bij mijn telefoon teminste
pi_26579158
mijn 6310i en 6230 doen dat allebei niet helaas..
pi_26589238
ik heb die van mij maar 1x hoeven te paren, daarna is het 1 druk op de knop als ik instap en hij doet het....ideaal dus!!
pi_26589441
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 09:00 schreef Boost het volgende:
ik heb die van mij maar 1x hoeven te paren, daarna is het 1 druk op de knop als ik instap en hij doet het....ideaal dus!!
Dat heb ik ook, erg prettig, alleen duurt dat net te lang om als ik vergeten ben em aan te zetten, het nog te doen als ik al gebelt wordt dat is wel minder.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_26590384
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 09:14 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Dat heb ik ook, erg prettig, alleen duurt dat net te lang om als ik vergeten ben em aan te zetten, het nog te doen als ik al gebelt wordt dat is wel minder.
Ook dan heb ik zelfs nog tijd over gelukkig...ben dus zeer tevreden
  dinsdag 3 mei 2005 @ 10:29:16 #39
42307 Darknezz
Mercedes 250D Powerrrrr
pi_26688530
Ik heb ook een ck3100, maar die van mij is er na 4 maanden mee gekapt, weet niet hoe het kan, als je de stekker eruit trekt en je stopt um er weer in gaat ie weer een keer of 5 aan en dan gaat ie niet meer aan, hij is nu onderweg naar de fabriek, want ik wil zeker wel weten wat er mee aan de hand is.
Maar het is echt een heerlijk ding hoor die ck3100, heb um sinds begin januari in mijn auto zitten hij werkt (totdat hij er mee kapte) perfect...
Alleen de nokia 6600 (sinds kort wel de 6230 na een update) en de samsung D500 werken er niet goed op(heb deze 2 telefoons namelijk). ze werken wel, maar je hebt geen telefoonboek, dus moet je altijd je telefoon in je hand nemen om iemand te bellen (ik wacht nog steeds op een update.)
Mercedes 250D, automaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')