In het begin - de sauna - wisten we nog niet welke snode plannen we in gedachten hadden en wou ik het gewoon zo comfortabel mogelijk maken, toen hadden we nog zwemkledij aan (was trouwens maar kwartiertje ofzo)
In de slaapkamer voor tv kreeg ik haar dan wel los.. haar orgasme was niet fake, zo goed ken ik haar dan net wel. Bovendien nog veel heerlijke complimentjes gehad erover, maarja ben ik veel mee..
Ik had het voordeel en de touwtjes in handen (dacht ik toch) want zij heeft mij "versierd".
Ik wou enkel een xxx-date of vriendschappelijke afspraak met haar, en heb de fout gemaakt van haar dat op het verkeerde moment duidelijk te maken.
Ik heb haar enkele opties voorgesteld ivm de date, maar ze koos zonder twijfel voor het meest "gevaarlijke". Dusja voor mij was de hint duidelijk dat er meer kon gebeuren.
Toen ik verder wou gaan zei ze dat echt vrije bij haar met liefde moest gebeuren .. "princiepes" (wat een giller)
en oja, m'n tinky binky?
Die heeft ze gewoon niet eens gezien, toen ik haar in de slaapkamer los begon te krijgen had ik nog een jeans aan :e
Conclusie: just play her next time.
Nee iemand kwetse is natuurlijk ook niet goed, maar toch: wie A zegt moet ook maar B zeggen vind ik.
Genoeg geklaag, let's get on with our lives.
[ Bericht 2% gewijzigd door Jitse op 11-04-2005 17:37:53 ]
or here.. contact me for further information or prices