abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26199997
Godverdomme = God-far-stupid
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
  woensdag 13 april 2005 @ 19:10:23 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_26202078
I will
lay me down
in a bunker
underground

I won't let this happen to my children
meet the real world coming out of your shell
With white elephants
sitting ducks
I will
rise up

Wordt vertaald als:

Ik zal me in een bunker ondergronds bepalen Ik zal dit niet aan mijn kinderen laten gebeuren ontmoet de echte wereld die uit uw shell met witte olifanten komt zittend eenden ik op zal toenemen

Ik wíst dat Radiohead wel vage teksten had, maar dit slaat alles .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 13 april 2005 @ 19:49:24 #55
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_26203136
E: Have a break, have a Kit-Kat.
N (babelfish.altavista.com): Heb een onderbreking, hebben een uitrusting-Kat.
N (freetranslation.com): Heb een breuk, heb een Pakket-Kat.
  woensdag 13 april 2005 @ 22:57:23 #56
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_26208733
quote:
Op woensdag 13 april 2005 19:49 schreef DemonRage het volgende:
N (freetranslation.com): Heb een breuk, heb een Pakket-Kat.

Nog een lekkere vage:

Engels: Gon

Nederlands:
quote:
Babelfish zegt:
Nigeriaanse regering
Engels: president Bush
Nederlands:
quote:
Babelfish zegt:
voorzitter Struik
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 13 april 2005 @ 23:34:53 #57
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_26210134
I'm fixing the bike
Ik bevestig de fiets
Asjemenou
pi_26212782
About an hour into the movie, she decided to return the favor. By the time she unzipped my shorts and pulled out my cock, I was hard as a rock. To my surprise, she bent over, put it in her mouth and gave me an amazing blowjob. I sat there loving every moment of it, knowing that everyone else in the theater was enjoying the movie with no idea what was going on a few rows behind them. It only took a couple minutes of her sucking my dick to make me shoot my load. I don’t remember much about the movie, but I think it was good.

Een ongeveer uur in movie, besliste zij de gunst terug te keren. Tegen de tijd dat zij mijn borrels openritste en mijn haan terugtrok, was ik hard als rots. Aan mijn verrassing, over boog zij, zette het in haar mond en gaf me het verbazen blowjob. Ik zat daar het houden van van elk ogenblik van het weet, die dat iedereen in het theater van movie zonder anders idee genoot wat op een paar rijen achter hen ging. Het nam slechts een paarnotulen van haar die mijn dick zuigt om me te maken mijn lading ontspruiten. Ik herinner veel over movie niet, maar ik denk het goed was.

Wuhahaha
pi_26212812
geweldig die
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 14 april 2005 @ 14:17:23 #60
58633 McAppel
Just listen to the radio
pi_26221581
engels:
Woe to you oh earth and sea.
For the devil sends the beast with wrath because he knows the time is short.
Let him who has understanding reckon the number of the beast. For it is a human number, it's number is 666

Babelfish:
Narigheid aan u oh aarde en overzees. Voor de duivel verzendt het dier met toorn omdat hij weet de tijd kort is. Laat hem die begrip heeft het aantal van het dier berekenen. Want het een menselijk aantal is, is het aantal is 666

Viel me eigenlijk best mee.. ik had het erger verwacht....
Thunderlizards rule
pi_26373184
Ben ik nu de enige die dit echt extreem grappig vind? Ik hoef maar 1 zinnetje te lezen en er komt een grijns op m'n smoel. Nog een zinnetje en ik lig dubbel van het lachen Vooral gesprekken waarin gescholden wordt

En ik moet aan m'n klasgenoten uitleggen waarom het zo grappig is.. Ze zien soms de fouten niet eens
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
  woensdag 20 april 2005 @ 23:39:53 #62
31735 TimeClypse
Microtus Arvalis
pi_26391137
quote:
Je moet je hier op FOK wel netjes gedragen, want als je dat niet doet resulteert dit in een ban. Daarom vertrouw ik dit zaakje voor geen meter.
Voor vragen of opmerkingen, stuur een email!
-->
quote:
You must you here on FORESAIL, however, netjes behave, because if you that does not do result this in a spell. For this reason I trust this little matter for no meter. For questions or observations, wheel an e-mail!
Paulvogel ©
  donderdag 21 april 2005 @ 04:01:20 #63
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_26395272
Duits naar Engels:
I am Schnappi, the small crocodile. Come from Egypt, is located directly at the Nile. First I lay in an egg, then schni, schna, snatched myself I freely
Asjemenou
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')