About an hour into the movie, she decided to return the favor. By the time she unzipped my shorts and pulled out my cock, I was hard as a rock. To my surprise, she bent over, put it in her mouth and gave me an amazing blowjob. I sat there loving every moment of it, knowing that everyone else in the theater was enjoying the movie with no idea what was going on a few rows behind them. It only took a couple minutes of her sucking my dick to make me shoot my load. I don’t remember much about the movie, but I think it was good.
Een ongeveer uur in movie, besliste zij de gunst terug te keren. Tegen de tijd dat zij mijn borrels openritste en mijn haan terugtrok, was ik hard als rots. Aan mijn verrassing, over boog zij, zette het in haar mond en gaf me het verbazen blowjob. Ik zat daar het houden van van elk ogenblik van het weet, die dat iedereen in het theater van movie zonder anders idee genoot wat op een paar rijen achter hen ging. Het nam slechts een paarnotulen van haar die mijn dick zuigt om me te maken mijn lading ontspruiten. Ik herinner veel over movie niet, maar ik denk het goed was.
Wuhahaha