Van de trap gevallenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed, doe jij maar 'goedkoop', in de laatste aflevering van "Je zal het maar hebben", kun je zien hoe iemand met een dwarslaesie leeft.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:27 schreef Worldbeater het volgende:
Ik moet de deur uit, maar check de veiligheid van een door iemand in de topic als blindelings goed zijnde aangeprezen Dainese backprotector maar eens.![]()
![]()
![]()
270 euro down the drain en nog nooit meer je pik omhoog krijgenquote:Op maandag 11 april 2005 09:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Als je een merk als Dainese of AlpineStars koopt weet je gewoon dat het goed is omdat het zichzelf al vele malen bewezen heeft, LIDL niet.....
En dat durf jij te zeggen met zo'n rijstijlquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:18 schreef worldpimber het volgende:
Maargoed, doe jij maar 'goedkoop', in de laatste aflevering van "Je zal het maar hebben", kun je zien hoe iemand met een dwarslaesie leeft.
Dainese?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:37 schreef Rietvaerder het volgende:
En dat durf jij te zeggen met zo'n rijstijl
Ik heb allang een backprotector geitenneuker
Kwa comfort en invloed op je rijgedrag uiteraard, dat is waar je hem het meest voor gebruikt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb er geen ervaring mee en dat hoop ik nog even zo te houden.
Laten we het hopenquote:
Je verwacht echt dat ik jou een plezier ga doen...?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kwa comfort en invloed op je rijgedrag uiteraard, dat is waar je hem het meest voor gebruikt.
Alpinestars of Dainese dus. Zinloos om hem nog aan te trekken, maar je hebt er natuurlijk een voor jouw jaarsalaris (of een maand zakgeld) in gepompt dus nou draag je dat ding toch maar voor het idee op je gebroken rug in spé.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Je verwacht echt dat ik jou een plezier ga doen...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |