Net alsof je er alleen maar mee gaat crossen, SuperMotarden gaan we!quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:19 schreef erodome het volgende:
Die motorcrosshelm mag je geen wedstrijden mee rijden, die is niet goedgekeurd voor de crossbaan, dan moet je de kinnebak eraf kunnen halen(buiten het feit om dat er verdere eisen zijn die iets zwaarder zijn als de gewone mag het in nederland eisen).
Ik ken geen cross reglementen, maar in de wegrace mag je juist alleen met helmen komen die de KNMV voorschrijft.quote:Alleen als je bij de proffs rijdt zijn er minder eisen, van hen wordt verwacht dat ze zelf wel weten wat goed is
Aan de ene kant wel dwaas ja, aan de andere kant: Ik ga niet rijden met het idee om eens lekker op mn bek te gaan. Ik hijs me ook niet altijd in mn pak als ik een stukje moet rijden. Wat ik wel altijd aan doe is mn jas. Dat heeft mn schouder ook enigsinds gered bij een ongeval.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:19 schreef erodome het volgende:
Zelfde met pakken enzo, irriteer me er dood aan als iemand op een dikke fireblade rijdt in een korte broek en een t-shirtje, of alleen in een spijkerbroek en jas, mijn god zeg, je geeft een fortuin uit aan een fiets en je gaat beknibbelen op je eigen veiligheid.
Hahaha, ach, de kleuren zijn, geel, groen, paars, zwart, grijs en wit in hele foute patronen........, nu nog een Hayabusa of R1 voor 99 euro en dan zou ik het doen jaquote:Op zaterdag 30 april 2005 19:46 schreef Patrick281 het volgende:
Italiaanse Helm, ik heb er ook 1 maar een ander model. Heb nog nooit een helm gehad met zoveel windruis.
Felle kleuren horen bij Italianen he, en ook een beetje bij SuperSport motoren, dat wordt dan je volgende aankoop, een motor die bij de helm past.![]()
Pas maar op. Met dat soort kleuren gaat die helm sneller dan je motorquote:
Ik moest ook meteen aan jouw motor denken......Deze helm gaat ieder geval sneller dan jouw motor de afgelopen dagen ooit kon gaanquote:Op maandag 2 mei 2005 17:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
Pas maar op. Met dat soort kleuren gaat die helm sneller dan je motor
Moet je even terugzoeken in de MF topics, volgens mij was dat communicatie setje niks iig.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:05 schreef Youp het volgende:
communicatieset klinkt leukals het dan ook wat is... want een echte degelijke kost tegenwoordig ook niks meer
In de test gaat het om de Polo backprotector.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:19 schreef Rietvaerder het volgende:
LIDL is Polo in DuitslandDachut niet, Polo is een specifieke motor winkel in Duitsland, hetzelfde als Louis. Een concurrent dus.
LIDL is gewoon LIDL en Polo is gewoon Polo
Iemand was er zwaar tevreden overquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:27 schreef worldpimber het volgende:
Moet je even terugzoeken in de MF topics, volgens mij was dat communicatie setje niks iig.
Hmm, zie net dat ie maar 9,99 is, dan doe ik die er ook maar bij. Af en toe wordt er namelijk iets teveel gebaard als ik weer eens met die kneus rijquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:36 schreef Worldbeater het volgende:
Iemand was er zwaar tevreden overdie had hem dan ook nog nieuw in de doos liggen.
![]()
En wat weet jij daar nou vanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In de test gaat het om de Polo backprotector.![]()
mjah dan maar voor eentje van 30 euro gaan ofzoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Iemand was er zwaar tevreden overdie had hem dan ook nog nieuw in de doos liggen.
![]()
Jullie hebben toch ook baarden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:43 schreef worldpimber het volgende:
Hmm, zie net dat ie maar 9,99 is, dan doe ik die er ook maar bij. Af en toe wordt er namelijk iets teveel gebaard als ik weer eens met die kneus rij
Omdat ik de trotste bezitter ben van zo'n ding.quote:
Hoeveel valpartijen had je op je naam... minimaal 1 serieuze.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik rijd wel wat voorzichtiger. Is goedkoper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |