Nee werkt nu bij de NSquote:Op maandag 11 april 2005 02:20 schreef Bullpit het volgende:
mannnnn das ist doch der Andrej Tsjikatilo![]()
tijdje niet meer gezien hier in de Edah![]()
Ha die posquote:
Ja...hahaha...die zag ik ookquote:Op maandag 11 april 2005 08:54 schreef pyl het volgende:
[..]
Ha die pos'k zag je oma, mevrouw Pos, gisteren op tv!
![]()
quote:
Correct!quote:Op maandag 11 april 2005 10:34 schreef pos het volgende:
martin sheen?
Wow, heel goed, Z!quote:
Nee, acteur. Op dit moment is hij zondags te zien als de vader van een meisje dat met god praat.quote:Op maandag 11 april 2005 14:39 schreef pos het volgende:
Michael Dukakis?
Correct!quote:Op maandag 11 april 2005 15:15 schreef AnneS het volgende:
Joe Mantegna
Jouw leeftijdquote:Op maandag 11 april 2005 17:57 schreef tong80 het volgende:
Tong on line krijg ik een ouwe taart voor m'n kiezen.
Allicht...quote:Op maandag 11 april 2005 02:20 schreef Bullpit het volgende:
mannnnn das ist doch der Andrej Tsjikatilo![]()
quote:tijdje niet meer gezien hier in de Edah![]()
Heel goed Ouwe lulquote:Op maandag 11 april 2005 21:14 schreef tong80 het volgende:
Fotoloog wat doe je me aan:{
Bekende naam ?
Fien de La Mar ?
je hebt een Fien de la Mar theater in Amsterdam.quote:
Dat denk ik ook, ja. Kan Tong intussen die van mij raden.quote:Op maandag 11 april 2005 21:32 schreef Treinhomo het volgende:
'n piepjonge Miles Davis.
Mathilde Luikinga ?quote:Op maandag 11 april 2005 21:34 schreef pyl het volgende:
Dat denk ik ook, ja. Kan Tong intussen die van mij raden.
Bijna.quote:Op maandag 11 april 2005 21:35 schreef Treinhomo het volgende:
Mathilde Luikinga ?
Amsterdam....quote:Op maandag 11 april 2005 21:39 schreef pyl het volgende:
Bijna.![]()
Voor iemand met een beetje algemene kennis is dit een a-b-c'tje.
Er is in Amsterdam zelfs een instantie met gelijkluidende naam (ofschoon niet naar mevrouw vernoemd).
Het is je gegundquote:Op maandag 11 april 2005 21:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's makkelijk verdiend in koud twee minuten...![]()
quote:Er is moeilijk iemand te bedenken die in haar eigen land zo wordt gehaat als zij, op straat krijgt zij fluimen spuug in haar gezicht en als 'ontaarde' schrijfster is zij het favoriete mikpunt van smaadcampagnes van de rechts-populistische regeringspartij FPÖ. Een verkiezingsleus van de Haiderclub luidde: 'Wilt u kunst en cultuur of?' De partij verspreidde folders met vertrektijden van vliegtuigen naar de Fiji-eilanden waar men de schrijfster heen wenste.
De afkeer is geheel wederzijds. Het zou haar spijten als de prijs ook maar op enigerlei wijze op Oostenrijk zou afstralen, deelde ze mee, waarna president Heinz Fischer het presteerde de Nobelprijs niet als een erkenning van's oeuvre te begroeten. Volgens hem werd met de onderscheiding 'de totale Oostenrijkse literatuur' geëerd. Nazionalismus muss sein.
, de 'nestbevuiler', ageert tegen de vreemdelingenhaat, tegen de geborneerde burgerlijkheid, de bekrompen vrouwvijandigheid, het achterlijke nationalisme. (...) De confronterende strekking van haar werk waarin zij machtsstructuren ontrafelt en absurde maatschappelijke clichés doorprikt leidt in haar eigen land voornamelijk tot bloedspuwing. Het commentaar van de FPÖ op de Nobelprijs voor een Oostenrijks auteur luidde dan ook: ,,We mogen niet vergeten dat
sinds jaar en dag met veel genot Oostenrijk door het slijk haalt.'' Haider liet nog weten: ,,Een communistische schrijfster krijgt van mij geen bloemen.''
quote:Op maandag 11 april 2005 21:47 schreef Treinhomo het volgende:
Zo te zien heeft ze iig de ziekte van Parkinson...
quote:Op maandag 11 april 2005 22:00 schreef tong80 het volgende:
Elfriede Jelinek.
Anonieme bronnen ?quote:Op maandag 11 april 2005 22:00 schreef pyl het volgende:
Volgens mijn informatie staat daar nķg een gebouw - van de instantie met dezelfde naam als de afgebeelde schrijfster, weet je wel?![]()
En als je nou helemaal géén boekenkast hebt ?quote:Op maandag 11 april 2005 22:05 schreef tong80 het volgende:
Heb alle boeken van Tony Morrison zwarte Nobel prijswinnares.Toenj shmoopy dee eerste keer bij me was en in m'n boekenklast keek :
'Je bent toch geen homo ?'
Die rol heeft hij idd gespeeld....quote:Op maandag 11 april 2005 22:09 schreef Treinhomo het volgende:
Inspector Morse ?
Z'n echte naam moet ik je schuldig blijven; 'k kijk nagenoeg nooit TV...quote:Op maandag 11 april 2005 22:11 schreef fotoloog het volgende:
Die rol heeft hij idd gespeeld....
Hoi!quote:
O jaquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is die Israeliër die atoomgeheimen doorspeelde. Mordechaī oid
Correct!quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:20 schreef dolle_hond het volgende:
sam neill
quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:36 schreef pyl het volgende:
Weer zo'n seriemoordenaar (van wie ik de naam niet eens *wil* onthouden).![]()
Da's die vent die een psychopische maffioso speelde in een film metquote:
Correct!quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:43 schreef dolle_hond het volgende:
oliver plat
quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Volgens mij was dat Gun Shy.
Hoi Tongquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:43 schreef Z het volgende:
Die speelde toch (ooit) bij Haarlem?
Zo te zien wel, hč pos!quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:54 schreef pos het volgende:
zingt ze?
Wat mooooi...quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:00 schreef pyl het volgende:
[..]
(...)Shall I compare thee to a summer's day?
Thou art more lovely and more temperate. (...)
ja heel goedquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Jopie en Danny?
Die wij allen kennen van...:?quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:48 schreef pyl het volgende:
Pijnig, pijnig, pijnig....en jawel: Ward Ruyslinck.![]()
Ik ben iedereen niet...quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:04 schreef tong80 het volgende:
iedereen had zijn dunne boekje op z'n boekenlijst.
Da's meer iets voor fotoloog dus...quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:40 schreef tong80 het volgende:
Nee deze had haar successen 30 jaar eerder
Twijfel, want daar zat een brunette bij...quote:
Da's wel erg lang geleden, dat we het daarover hebben gehad....quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:26 schreef fotoloog het volgende:
Alleen is Heart niet uit Canada
Dan had ik het goedquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:48 schreef pyl het volgende:
[..]
Da's wel erg lang geleden, dat we het daarover hebben gehad....![]()
Geen idee.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, waar is Pos eigenlijk?
quote:Op woensdag 13 april 2005 12:50 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Misschien moeten we een reanimeermeisje erbij halen...
Dan moet je gewoon aan die lieve mevrouw vragen of ze willen omroepen of de ouders van Treinhomo hun kind uit de ballenbak willen komen ophalenquote:Op woensdag 13 april 2005 12:55 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Geen idee.
'k heb er al zat moeite mee, bij te houden waar ik zelf ben...
Hoi Posquote:
Jij denkt dat ik in een penitentiaire inrichting voor witte-boorden-criminelen zit ?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan moet je gewoon aan die lieve mevrouw vragen of ze willen omroepen of de ouders van Treinhomo hun kind uit de ballenbak willen komen ophalen
Nee, maar wel ongeveer dezelfde leeftijd.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:01 schreef Treinhomo het volgende:
Christina Applegate ?
Het is Pos Zellweger.quote:Op woensdag 13 april 2005 13:03 schreef pyl het volgende:
Is dat pos of Renee Zellweger? (Beiden even aantrekkelijk, natuurlijk)
Nee ik associeer jou niet met witte boordenquote:Op woensdag 13 april 2005 13:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik in een penitentiaire inrichting voor witte-boorden-criminelen zit ?
Zou wat zijn als je ouders je daar gewoon konden komen ophalen...
En ik wil ook niet weten waar je mij dan wél mee associeert...quote:Op woensdag 13 april 2005 13:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee ik associeer jou niet met witte boorden
Mooi, dat scheelt een hoop type-werkquote:Op woensdag 13 april 2005 13:06 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En ik wil ook niet weten waar je mij dan wél mee associeert...
...mmmm Korvel?quote:Op woensdag 13 april 2005 13:06 schreef Treinhomo het volgende:
plaats is een foto dan hebben we een beter beeldquote:Op woensdag 13 april 2005 13:06 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2005 13:06 schreef Treinhomo het volgende:
quote:
En vervolgens een hoop plaatjes van berenquote:Op woensdag 13 april 2005 13:30 schreef pos het volgende:
als ik bij google treinhomo in tik krijg ik als eerste dit plaatje
[afbeelding]
neeej...tis treinhomoquote:Op woensdag 13 april 2005 13:31 schreef dolle_hond het volgende:
henry fonz
Sorry pos, maar is denk ik duidelijk genoeg. Bij een ander plaatje van mevrouw weet je het meteen.quote:
Ja, ja: debuteerde in 1939 en is nog steeds actief!quote:Op woensdag 13 april 2005 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Vastberaden typje lijkt het me
het klinkt goed he?quote:Op woensdag 13 april 2005 13:38 schreef pyl het volgende:
[..]
Wat het is, weet ik niet, maar die tekst....![]()
ik heb er 1 gevondenquote:Op woensdag 13 april 2005 13:52 schreef pyl het volgende:
Als ik google op mijn echte naam, krijg ik 18 afbeeldingen van mezelf.... Ík heb ze d'r echt niet opgezet...![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |