Maar wij doen het uiteraard met de hele groep tegen jou.quote:Op maandag 11 april 2005 10:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan moet je wel van goede huizen komen wil je het presteren om achter elkaar teksten neer te zetten waarvoor ik mezelf in de verdediging moet drukken.
Natuurlijk niet, het gaat om oerinstincten.quote:Op maandag 11 april 2005 10:38 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
had al zo'n vermoeden dat het niet om de anthropologische authenticiteit ging.![]()
Ik vond het een aardige poging.quote:(how WFL can you get ?)
Dat vraag ik mij dus ook af.quote:Op maandag 11 april 2005 10:40 schreef Bensel het volgende:
[..]
Waarvoor zou jij dan in de verdediging moeten? Wat is je grote geheim?
Klinkt logisch.quote:Op maandag 11 april 2005 10:40 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Maar wij doen het uiteraard met de hele groep tegen jou.
Anders is het niet eerlijk t.o.v. jou.
* Alicey geeft SingleCoil een Alicey®-bakje koffie.quote:Op maandag 11 april 2005 10:43 schreef SingleCoil het volgende:
Ik denk dat ik maar eens naar mijn werk ga...files weg enzo ? Mooie tijd, juffrouw jannie is de koffie bruin ? Anders neem ik thuis nog een kopje...
Wordt wel weer tijd he.quote:Op maandag 11 april 2005 10:44 schreef Bensel het volgende:
En, gaan we al nadenken over de nieuwe titel van de chat?
Het zou leuk zijn als het vriendje van Lupa nu zou meeposten. Die heeft nogal een uitgesproken mening over sportscholen.quote:Op maandag 11 april 2005 10:45 schreef SingleCoil het volgende:
BTW, ik zit zo met mijn luie reet in de auto, vanavond weer lekker van mijn zuur verdiende centen naar de sportschool...![]()
oeh.. is die al in de winkel te krijgen?quote:Op maandag 11 april 2005 10:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey geeft SingleCoil een Alicey®-bakje koffie.
Jawel hoor. Het is een stukje uit de winkel, een stukje van Alicey.quote:Op maandag 11 april 2005 10:48 schreef Bensel het volgende:
[..]
oeh.. is die al in de winkel te krijgen?
quote:Op maandag 11 april 2005 10:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey geeft SingleCoil een Alicey®-bakje koffie.
quote:Op maandag 11 april 2005 10:49 schreef Haushofer het volgende:
einstein
einstein2
Wie bedenkt zoiets...
Senseo.quote:Op maandag 11 april 2005 10:50 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Lekker...dark roast uit de senso, met veel suiker..
lol, die 2e is nog het leukstquote:Op maandag 11 april 2005 10:49 schreef Haushofer het volgende:
einstein
einstein2
Wie bedenkt zoiets...
STAP 1quote:
Rude !quote:Op maandag 11 april 2005 10:49 schreef Haushofer het volgende:
einstein
einstein2
Wie bedenkt zoiets...
Een collega van mij wordt vanzelf wel een keer jarig en komt met gebakjes.quote:Op maandag 11 april 2005 10:53 schreef Yosomite het volgende:
[..]
STAP 1
Eerst een lekker gebakje eten
Een collega van mij is jarig en die heeft de lekkerste gebakjes die je kunt voorstellen.
En die mag ik nu gaan opeten.
En jij niet!
.
![]()
Mja, om die eerste te begrijpen moet je weten wat een uitproduct isquote:
Meestal gebeurt dat 1 maal per jaar..quote:Op maandag 11 april 2005 10:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een collega van mij wordt vanzelf wel een keer jarig en komt met gebakjes.
In de grotten van Lascaux zijn tekeningen gevonden van Senseo-apparaten, en beschilderde suikerzakjes met jachttafrelen, hetgeen bewijs levert voor de eerdere gedachte dat holbewoners een Senseootje suiker gebruikten.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |