Wie, ikke?quote:Op maandag 11 april 2005 09:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vermoed iets... Ik vermoed...
...dat Doffy een leven buiten Fok! heeft!
Oh, een groot deel van wat hier staat heb ik zelf gepost, en hoef ik dus niet te lezen.. Verder zijn WFL'ers zo lief dat ik niet ze niet constant hoef te volgen.quote:Op maandag 11 april 2005 10:17 schreef ReCreative het volgende:
Nou jullie houden de vaart er in vandaag. Ik ben
zo
blij
dat ik hier geen moderator ben en alles en alles moet doorlezen...
Zie jij al zo'n neanderthaler met een zweepje dan? Moet toch wel een beetje in m'n rol blijven.. al zouden touwen en ketting toch wel moeten kunnen..quote:Op maandag 11 april 2005 09:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Knuppels.
Doe dan zweepjes en touw en ketting.
Eigenlijk niet nee, maar een knuppel gaat wel weer wat ver.quote:Op maandag 11 april 2005 10:18 schreef Bensel het volgende:
[..]
Zie jij al zo'n neanderthaler met een zweepje dan?
Daarom. Een compromis is niet zo moeilijk.quote:Moet toch wel een beetje in m'n rol blijven.. al zouden touwen en ketting toch wel moeten kunnen..
Je bedoelt: de WFLT-ers in de slowchat zijn zo lief... Daar buiten wil het nog wel eens vuur gevenquote:Op maandag 11 april 2005 10:18 schreef Alicey het volgende:
Oh, een groot deel van wat hier staat heb ik zelf gepost, en hoef ik dus niet te lezen.. Verder zijn WFL'ers zo lief dat ik niet ze niet constant hoef te volgen.
Nou ja.. ligt eraan wat voor knuppelquote:Op maandag 11 april 2005 10:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee, maar een knuppel gaat wel weer wat ver.
Ik denk dat we er wel uit zullen komenquote:Daarom. Een compromis is niet zo moeilijk.
Klopt, maar dat zijn de bekende namen he.quote:Op maandag 11 april 2005 10:20 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Je bedoelt: de WFLT-ers in de slowchat zijn zo lief... Daar buiten wil het nog wel eens vuur geven.
WFL'ers hebben een grote aaibaarheidsfactor....quote:Op maandag 11 april 2005 10:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, een groot deel van wat hier staat heb ik zelf gepost, en hoef ik dus niet te lezen.. Verder zijn WFL'ers zo lief dat ik niet ze niet constant hoef te volgen.
Ja, dattem inderdaad!quote:Op maandag 11 april 2005 10:23 schreef Yosomite het volgende:
[..]
WFL'ers hebben een grote aaibaarheidsfactor....![]()
Dat kloptquote:Op maandag 11 april 2005 10:23 schreef Yosomite het volgende:
WFL'ers hebben een grote aaibaarheidsfactor....![]()
kan misschien nog wel 1tje lenen van de bassdrummer van de pipeband waar ik bij zit (die trouwens ook nogal een foute naam heeft: de Clan McBeth Pipeband.. meestal word dus uitgesproken als: de clan MacBef Pijpband)quote:Op maandag 11 april 2005 10:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
True.
[..]
Jij komt naar de meet in berenvel?
Dit geeft natuurljk wel de prikkel dat we hier heel verschrikkelijke teksten gaan neerzetten, waarbij de arme mod Alicey constant in de verdediging gedrukt wordt, veel moet lezen (en nadenken).quote:
Volgende meet ga ik er wel voor liggen dan.quote:Op maandag 11 april 2005 10:24 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik had op de meet echt de behoefte iedereen te gaan aaien, heel eng was dat
.
De uitspraak klopt wel.quote:Op maandag 11 april 2005 10:25 schreef Bensel het volgende:
[..]
kan misschien nog wel 1tje lenen van de bassdrummer van de pipeband waar ik bij zit (die trouwens ook nogal een foute naam heeft: de Clan McBeth Pipeband.. meestal word dus uitgesproken als: de clan MacBef Pijpband)
Dan moet je wel van goede huizen komen wil je het presteren om achter elkaar teksten neer te zetten waarvoor ik mezelf in de verdediging moet drukken.quote:Op maandag 11 april 2005 10:27 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Dit geeft natuurljk wel de prikkel dat we hier heel verschrikkelijke teksten gaan neerzetten, waarbij de arme mod Alicey constant in de verdediging gedrukt wordt, veel moet lezen (en nadenken).
Misschien is het juist om dat laatste te doen.quote:Op maandag 11 april 2005 10:28 schreef SingleCoil het volgende:
Holbewoners houden niet van aaien. Meestal. En dat met die knuppel, dat blijft een probleem, want de knuppel gaat dus WEL mee ! Want wat is een holbewoner zonder knuppel ? Juist, een grote geile harige mens !
had al zo'n vermoeden dat het niet om de anthropologische authenticiteit ging.quote:Op maandag 11 april 2005 10:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien is het juist om dat laatste te doen.
Waarvoor zou jij dan in de verdediging moeten? Wat is je grote geheim?quote:Op maandag 11 april 2005 10:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan moet je wel van goede huizen komen wil je het presteren om achter elkaar teksten neer te zetten waarvoor ik mezelf in de verdediging moet drukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |