Eh.. 5 topics?quote:Op maandag 11 april 2005 09:49 schreef Doffy het volgende:
PARDON!? Jullie spammen 5 topics vol in 1 weekend?![]()
En dat zonder mij???![]()
![]()
Dat is weer te georganiseerd.. Dat vindt zo'n Neanderthaler vast ook, die sleept me gewoon aan mijn haren mee zijn grot in.quote:Op maandag 11 april 2005 09:49 schreef Bensel het volgende:
(hehe, zie het al voor me.. zo'n neanderthaler in ene modern lab: Zo, nu eerst even kijken of het uberhaupt wel KAN)
Houden de FA's ons al in de gaten?quote:Op maandag 11 april 2005 09:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Eh.. 5 topics?
Ik had niet door dat het zo hard ging.
Ik denk dat dat wel te stellen is. Vooral omdat het toch nog best redelijk vaak ook wel wat inhoud heeft..quote:Op maandag 11 april 2005 09:51 schreef Bensel het volgende:
En volgens mij kun je nu wel zeggen dat deze slowchat (of medium chat en bij momenten zelfs fastchat) aardig succesvol is...
niet alleen neanderthalers denk ikquote:Op maandag 11 april 2005 09:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is weer te georganiseerd.. Dat vindt zo'n Neanderthaler vast ook, die sleept me gewoon aan mijn haren mee zijn grot in.
idd voor een reeks zo groot als dit is dat best een bijzonderheid...quote:Op maandag 11 april 2005 09:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel te stellen is. Vooral omdat het toch nog best redelijk vaak ook wel wat inhoud heeft..
hee, vergeet mij niet! (of ben ik die neanderthaler? Als dat zo is dan heb ik hier een knuppel die je... Oh.. jah.. ik zie)quote:Op maandag 11 april 2005 09:52 schreef Yosomite het volgende:
Tussen een Neanderthaler, een Rotterdamse en een Leeuwardense
Reken maar...jij in de ene hand, Lupa in de andere..en je komt er niet lopend uit...vreselijk...urenlang achter elkaar...en smeken om genade zet de bruut slechts tot heviger activiteit aan...heel lucide, deze droom...quote:Op maandag 11 april 2005 09:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is weer te georganiseerd.. Dat vindt zo'n Neanderthaler vast ook, die sleept me gewoon aan mijn haren mee zijn grot in.
Het ligt misschien ook een klein beetje aan het subforum.quote:Op maandag 11 april 2005 09:52 schreef Bensel het volgende:
[..]
idd voor een reeks zo groot als dit is dat best een bijzonderheid...
Ik probeer achter de naam van de Neanderthaler te komen, want dan krijgen we:quote:Op maandag 11 april 2005 09:54 schreef Bensel het volgende:
[..]
hee, vergeet mij niet! (of ben ik die neanderthaler? Als dat zo is dan heb ik hier een knuppel die je... Oh.. jah.. ik zie)
Knuppels.quote:Op maandag 11 april 2005 09:54 schreef Bensel het volgende:
[..]
hee, vergeet mij niet! (of ben ik die neanderthaler? Als dat zo is dan heb ik hier een knuppel die je... Oh.. jah.. ik zie)
Het klinkt toch wel heel goed.quote:Op maandag 11 april 2005 09:55 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Reken maar...jij in de ene hand, Lupa in de andere..en je komt er niet lopend uit...vreselijk...urenlang achter elkaar...en smeken om genade zet de bruut slechts tot heviger activiteit aan...heel lucide, deze droom...
Wat?!quote:Op maandag 11 april 2005 09:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vermoed iets... Ik vermoed...
...dat Doffy een leven buiten Fok! heeft!
Een slowchat-reeks in WFL die sneller loopt dan de meeste draadjes in ONZ... hmm, is dat 'ernstig', of aan 't 'opbloeien'?quote:Op maandag 11 april 2005 09:51 schreef Yosomite het volgende:
Ja Doffy, d'r is hier iets ernstigs aan de hand, of aan het opbloeien.
Gezien het gemiddelde niveau valt het volgens mij nog best mee.quote:Op maandag 11 april 2005 09:59 schreef Doffy het volgende:
[..]
Een slowchat-reeks in WFL die sneller loopt dan de meeste draadjes in ONZ... hmm, is dat 'ernstig', of aan 't 'opbloeien'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |