Tja... je bent Mister Fok! of je bent het niet hè?quote:Op maandag 11 april 2005 10:09 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Hmmz... je brengt me wel op een idee [afbeelding]
Had je het lef maar he`quote:Op maandag 11 april 2005 11:23 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Euj, jij! Ik ben om half 1 klaar. Skypen!
Nou mooi danquote:Op maandag 11 april 2005 11:23 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Nah, het was te doen. Ik verwacht wel voldoendes.
quote:Op maandag 11 april 2005 11:29 schreef Together-Alone het volgende:
Kzit al op de 9833 trouwens.Moet vanavond wel 10.000 worden denk ik. Als spook meedoet dan.
![]()
Ik wil es een keer crap topposter zijn. Maar dan moet ik echt onzindingen gaan spammen ben ik bang.quote:Op maandag 11 april 2005 11:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]man ik sta elke dag al in de dagtop zoveel
What else is newquote:Op maandag 11 april 2005 11:31 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ik wil es een keer crap topposter zijn. Maar dan moet ik echt onzindingen gaan spammen ben ik bang.
Waarom ik snap het ook niet hoor,ik zag dr ook staan maar geen postquote:Op maandag 11 april 2005 11:35 schreef Together-Alone het volgende:
Waarom staat er in mijn active topics dat christine gepost heeft, maar zie ik niets onder mijn laatste post staan..?
Ach van de week loopt mn postaantal toch drastisch terugquote:Op maandag 11 april 2005 11:39 schreef Together-Alone het volgende:
Ja echt he, dat dacht ik net ook.
Ik ben er wel en nietquote:Op maandag 11 april 2005 11:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Een bug is het verdomme je bent er wel he`
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |