Hij is een beetje onverstaanbaar, heb de cd al zo enorm lang, maar het is me nooit opgevallen. Wist wel dat het niet zo'n vrolijk nummer was.quote:Op maandag 11 april 2005 13:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat is de klank van zn stem wel ook hoor,en als je hem net zoals ik heel vaak gehoord hebt,dan snap je wel waar het over gaat.
Nee het is zwaar depri welquote:Op maandag 11 april 2005 13:33 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hij is een beetje onverstaanbaar, heb de cd al zo enorm lang, maar het is me nooit opgevallen. Wist wel dat het niet zo'n vrolijk nummer was.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is typisch zo'n cd die iedereen heeft. Net als Nevermind van Nirvana.quote:Op maandag 11 april 2005 13:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb zaterdag nog naar Ten geluisterd. Prima CD, inderdaad.
Het nieuwere werk heeft het ook nooit meer gehaald bij Ten vind ik ook.quote:Op maandag 11 april 2005 13:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb zaterdag nog naar Ten geluisterd. Prima CD, inderdaad.
Ik heb Nevermind niet.quote:Op maandag 11 april 2005 13:35 schreef QyRoZ het volgende:
Het is typisch zo'n cd die iedereen heeft. Net als Nevermind van Nirvana.
Dat maakt Ten zo'n bijzonder album, ook de tijd waar het in uit kwam, toen was ik echt op de leeftijd dat muziek je vormt. De muziek uit die tijd blijft ook altijd bij je.quote:Op maandag 11 april 2005 13:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het nieuwere werk heeft het ook nooit meer gehaald bij Ten vind ik ook.
Die draait nu dus in de cd-speler.quote:Op maandag 11 april 2005 13:36 schreef Ghostbuster het volgende:
En dan gooi je naar Black gewoon Even flow even loeihard opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja ik was ook zwaar fan toen,en nog wel maar wel minder.quote:Op maandag 11 april 2005 13:38 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat maakt Ten zo'n bijzonder album, ook de tijd waar het in uit kwam, toen was ik echt op de leeftijd dat muziek je vormt. De muziek uit die tijd blijft ook altijd bij je.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zelfs de slechte.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Even flow geeft mij altijd weer een fuck the world gevoelquote:
Er is in de periode 92 tot 95 zo veel van dat lekkere spul uitgekomen, ook de beste albums van de Smashing Pumpkins oa (Siamese Dream en Mellon Collie). Dat zie je tegenwoordig niet meer. Allemaal klassiekers.quote:Op maandag 11 april 2005 13:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik was ook zwaar fan toen,en nog wel maar wel minder.
Nee ik heb dat met muziek van nu ook niet zo meer eigenlijk.quote:Op maandag 11 april 2005 13:40 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Er is in de periode 92 tot 95 zo veel van dat lekkere spul uitgekomen, ook de beste albums van de Smashing Pumpkins oa (Siamese Dream en Mellon Collie). Dat zie je tegenwoordig niet meer. Allemaal klassiekers.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dus over 5 jaar vind je krezip kut?quote:Op maandag 11 april 2005 14:23 schreef Svensational het volgende:
Ik hou meer van wat nieuwere muziek. Krezip enzo.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb ook Nevermind niet en In Utero wel, maar ik had het liever andersom gezienquote:Op maandag 11 april 2005 13:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb Nevermind niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In Utero wel.
(leuk, showchatten in je eentjequote:
25 april komt hun nieuwe single uitquote:Op maandag 11 april 2005 14:24 schreef BVO het volgende:
Krezip is goed!
En ik wil een Manja-avatar!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als ik nu kijk wat voor muziek ik 5 jaar geleden leuk vond zou ik ja moeten zeggen. Maar toch denk ik dat ik Krezip leuk blijk vinden. No Doubt/Gwen Stefani is ook leuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop