mooie manspersonenquote:Op zondag 10 april 2005 22:03 schreef danni het volgende:
[..]
Waaeom vinden veel meisjes voetbal in ene leuk?
Is het echt oimdat het een leuk spel is om naar te kijken?
Of gaat het om de mooie manspersonen?
je moet bij vrouwen altijd tussen de regels door te lezen..
van die uitspraak word ik accuut onpasselijk, hoezo ons?? ik bepaal zelf wel wat ik door me strot duwquote:Op zondag 10 april 2005 19:10 schreef Arcee het volgende:
Jaha, ik weet wel dat het onze nationale sport is, maar ik wou 't toch even kwijt.
Jij hebt smaakquote:Op zondag 10 april 2005 19:10 schreef Arcee het volgende:
Wat er ook gebeurt op sportief gebied, Tom (Egbers) trapt altijd af met voetbal. "Maar nu eerst, en vooral, voetbal!". "Bla bla bla bla bla... maar nu eerst: voetbal!"
En als Ajax heeft gespeeld is-ie helemaal niet meer te houden.
Flikker toch op met je voetbal!
Jaha, ik weet wel dat het onze nationale sport is, maar ik wou 't toch even kwijt.
nee! en het kan me ook niet zo heel veel boeienquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:56 schreef mazaru het volgende:
Weet je wel dat er vanavond voetbal is???
Dat kloptquote:Op zondag 10 april 2005 19:23 schreef Zwansen het volgende:
Tja, de strijd om de nummer 3 positie is uiteraard veel belangrijker dan een 24-jarige grootheid in wording die Parijs-Roubaix en Ronde van Vlaanderen in één week wint...
Nu nog presentatoren bij Studio Ajax Sport die ook van andere sporten verstand hebben, en misschien wordt het dan weer watquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:16 schreef buzzer het volgende:
Tom Egbers zal het niet meer zeggen op zondagavond. Afgelopen weekend was de laatste speelronde, het voetbal gaat naar John
Kruip nu maar weer snel terug onder je steenquote:Op zondag 10 april 2005 19:10 schreef Arcee het volgende:
Wat er ook gebeurt op sportief gebied, Tom (Egbers) trapt altijd af met voetbal. "Maar nu eerst, en vooral, voetbal!". "Bla bla bla bla bla... maar nu eerst: voetbal!"
En als Ajax heeft gespeeld is-ie helemaal niet meer te houden.
Flikker toch op met je voetbal!
he leuk weer een calimeroquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nu nog presentatoren bij Studio Ajax Sport
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |