Nope, het is in Den Haag.quote:Op zondag 10 april 2005 18:38 schreef Fatality het volgende:
Saxion?
Onder andere. In Enschede is het ook een zeer mooi gebouw.quote:Op zondag 10 april 2005 18:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nope, het is in Den Haag.
Saxion is toch de Hogeschool van Enschede?
kloptquote:Op maandag 11 april 2005 19:01 schreef k_man het volgende:
Ontworpen door Dirk Jan Postel van Kraaijvanger Urbis. Bureau waar ik zelf ook veel mee gewerkt heb.
Dat bureau is trouwens best behulpzaam naar studenten. ik en een medestudent vroegen of we de tekeningen van de bouw op de Leyweg mochten hebben voor een verslag over dat gebouw. kregen eigenlijk zonder erg veel problemen. we moesten alleen ff briefje toe sturen met handtekening vna docent dat het puur voor studiedoeleinden was.quote:
hahahquote:Op maandag 11 april 2005 19:39 schreef k_man het volgende:
Overigens zijn ze ook wel eens té vriendelijk. Rob Ligtvoet hield tijdens de Dag van de Architectuur een presentatie in het door hem ontworpen Gerechtsgebouw in Rotterdam. Daar liet ie ook de tekeningen van zien, inclusief cellenblok...
deze foto's zijn allemaal buiten werktijd genomen!quote:Op maandag 11 april 2005 19:58 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Ik dacht dat jij camera's in de gaten moest houden. Niet voor je schandalig hoge loon moest fotograferen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |