quote:Op zondag 10 april 2005 20:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
weet je wat, ik ga prince of persia spelen
Badjas Ochtendjas Kamerjas.quote:Op zondag 10 april 2005 20:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Heb je nou de hele tijd in je blote kont zitten Fok!-en, DM?.
Bwuh als t echt moetquote:Op zondag 10 april 2005 20:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee ok.
Maar ga je dan wel met je huidige vriendje die dan ook een oude kerel is te bed?
1.5 mquote:Op zondag 10 april 2005 20:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*hoelang nog tot Joan?*
Nou ja.....quote:Op zondag 10 april 2005 20:05 schreef Great_Expectations het volgende:
Toen ik 18, 19 was vond ik jongens van 23 kei oud. Laat staan iemand van 28 of 29, die waren bejaard!.
En nou....
Groeit je voorkeur nog niet mee met je leeftijd dan?quote:Op zondag 10 april 2005 20:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja en dat is een lastige gedachte.
wat kan je er zelf over zeggen?quote:Op zondag 10 april 2005 20:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Groeit je voorkeur nog niet mee met je leeftijd dan?.
ow?quote:Op zondag 10 april 2005 20:06 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb zelfs op msn vaak al zoiets van, als ik diegene aanspreek, denktie dan niet wat moet HIJ nou van me enz.....![]()
Mijn ondergrens is 21+ dus dat zit wel goed.quote:Op zondag 10 april 2005 20:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Groeit je voorkeur nog niet mee met je leeftijd dan?.
Dat heb ik ook!quote:Op zondag 10 april 2005 20:06 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb zelfs op msn vaak al zoiets van, als ik diegene aanspreek, denktie dan niet wat moet HIJ nou van me enz.....![]()
quote:
Ligt er ook aan waar je op doelt. Iemand van 20 jaar kan zeker mooi zijn. En als iemand van 20 per se met me wil zoenen ofzo, zal ik dat niet afslaan na wat biertjes.quote:Op zondag 10 april 2005 20:17 schreef Jerruh het volgende:
noem eens een mooie voorkeur van jouw leeftijd of er in de buurt?
Hebben we over ene.. Gerben?quote:Op zondag 10 april 2005 20:21 schreef mr_mime het volgende:
[..]![]()
dat heb ik bij de meeste van hier .. dan denk je van "jak, weer zo'n flikker op je msn; laat hem handtasjes gaan lopen uitzoeken enzo"
maar ja.. ze dan ineens blocken is ook weer zo crux he.. wie weet worden ze dan vals en gaan ze achter je rug om over je praten.. of je chanteren ...![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 april 2005 20:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ligt er ook aan waar je op doelt. Iemand van 20 jaar kan zeker mooi zijn. En als iemand van 20 per se met me wil zoenen ofzo, zal ik dat niet afslaan na wat biertjes..
Maar 'k heb niet het idee dat je daar nu een relatie mee moet beginnen ofzo.
Ik vind het het prettigst als het gelijkwaardig voelt. En men schat mij meestal iets van 26. Dussss..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |