rechtermuisknop > save picture as ...quote:Op maandag 2 mei 2005 01:48 schreef Xalopalyps het volgende:Kunnen jullie nieuwe smileys naar webmaster [at] xalo [dot] nl sturen?
Is voor www.SmileyDB.nl.tt

Zoiets?quote:Op maandag 2 mei 2005 00:04 schreef MaRySe het volgende:
Hoi.
Kun je een homosexuele smiley maken.
Met een roze hanenkam.
En dan komt er een meisje aan.
En die geeft hem een kusje.
En dan trekt ie een heel vies gezicht
Ja?

Verkeerde ideeën? Hoe kom je daar nou bijquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:12 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
Deze vind ik nog steeds heel gaafMaar wil iemand hem maken met een bierglas? Ik heb namelijk het idee dat dit plaatje verkeerde ideeën over mij geeft

Ik vind hem mooi.. Alleen het groene nietquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:33 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Verkeerde ideeën? Hoe kom je daar nou bij
Is dit wat?:
[afbeelding]

Tuurlijk, ik zat er al over te twijfelen eigenlijk. Maar wit kon niet vanwege het schuim.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:35 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik vind hem mooi.. Alleen het groene niet
Zou je er een andere kleur van willen maken
breezah lime groen, roze, grijz, rood of zo.

Als het niet te veel moeite kostquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:36 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik zat er al over te twijfelen eigenlijk. Maar wit kon niet vanwege het schuim.
-edit-: het gaat eventjes duren, ik ben zo stom geweest om die kleur telkens mee te kopieren

Dat is helemaal waarquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:41 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Als het niet te veel moeite kost
Donker groen past wel bij bier. Dat wel.Echt zo een biljart bier kleur.

M'n naam hoeft er niet persee opquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:47 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar.
En het kost me best wat moeite, eigenlijk ben ik gewoon heel omslachtig bezig. Maar het is in ieder geval niet méér werk dan die icon compleet opnieuw maken.
Dus: heb geduld, ze komen dr aan. En ik maak hem nou meteen zo dat ik kleuren altijd nog kan veranderen.
Wil je je naam dr trouwens wel of niet op hebben?

Och dat gaat net zo makkelijk.quote:

Dank je, die vind ik mooi die kleurquote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:28 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Och dat gaat net zo makkelijk.
[afbeelding]
Als deze kleur je ook niet bevalt dan zeg je het maar
Er kan zowat wel een 'maak hier een icon voor maryse' topic geopend worden, want dit zijn natuurlijk geen smileys meer.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |