Ik gebruikte altijd die angelfire (?)-site, maar die smileys gebruiken werkte niet echtquote:
Dat is deze...quote:Op woensdag 20 april 2005 18:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik gebruikte altijd die angelfire (?)-site, maar die smileys gebruiken werkte niet echt
Niemand die zin heeft om wat te fröbelen?quote:Op woensdag 20 april 2005 09:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou dolgraag een 'valt van stoel-smiley' willen in Fok! smiley stijl.
Beetje de blik op het gezicht van de msn :| smiley en dan op een stoeltje zittend
en eraf rollend. Lijkt me heel simpel, maar wel doeltreffend, en ik kan dat dus niet.
*lief kijkt
Precies, dat bedoel ikquote:Op woensdag 20 april 2005 18:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat is deze...![]()
Alleen is het een mirror, heb naar het meiske van die site gemailed, en gevraagd daarom...![]()
Sorry, BE. Ik heb het wel geprobeerd, maar....quote:Op woensdag 20 april 2005 18:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niemand die zin heeft om wat te fröbelen?
He gets...quote:Op woensdag 20 april 2005 18:50 schreef Bupatih het volgende:
Sorry, BE. Ik heb het wel geprobeerd, maar....
quote:Op woensdag 20 april 2005 18:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
He gets...Want ik was natuurlijk dubbel vereerd geweest als jij hem had gemaakt.
Ik snapte het wel, waarom heb jij dan niet gemaild?quote:Op woensdag 20 april 2005 18:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik
Linken vanaf die angeldinges lukte niet, maar vanaf deze mirror wel. Snappie?
quote:Op woensdag 20 april 2005 18:58 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik snapte het wel, waarom heb jij dan niet gemaild?![]()
![]()
Maar dat lijkt me nou het allersimpelste. Je heb een stoel met daarop een smiley.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry.Het werd een erg lelijk misbaksel dat niet eens normaal van de stoel kon flikkeren
Ik zal nog eens kijken dan, speciaal voor jouquote:Op woensdag 20 april 2005 19:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar dat lijkt me nou het allersimpelste. Je heb een stoel met daarop een smiley.
Beeld 1:
beeld 2:
beeld 3: zoals de :| smiley van msn
en dan laat je hem op zij rollen en op de grond vallen. Mss nog 1 stuit en dan blijven liggen met van die kruisjes in zijn ogen...
Simpel toch?
quote:Op woensdag 20 april 2005 19:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zal nog eens kijken dan, speciaal voor jou
Hahaquote:Op woensdag 20 april 2005 19:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ga nu offline voor de rest van de avond, dus als ik niet meer reageer dan is dat niet omdat ik onaardig ben hoor!![]()
Bupa! Engel! We komen in de buurt!quote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 15:09 schreef Bupatih het volgende:
Wat een zeikerd ben jij![]()
Maar.......ik doe het op een hele omslachtige manier, waardoor het super veel tijd kost
Vraag het eens aan de echte professionals.
quote:Op donderdag 21 april 2005 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Daarom had ik hier ook het verzoekje geplaatst in de hoop dat er iemand was die voor mij wilde gaan prutsen. Maar ik ben je iig heel erg dankbaar!
Jawel, hij lijkt wel ergens op mijn hij drukt nog net niet genoeg het 'val van mijn stoel van verbazing'-idee uit.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
Maar goed, die van mij lijkt in ieder geval nergens op
quote:Op donderdag 21 april 2005 15:50 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
No offense, maar zo lijkt het net een trechter.
Ik hoorde trouwens dat jij maandag naar de FOK!radio studio komtquote:Op donderdag 21 april 2005 15:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]Ik vond het meer op zo'n dopje van een eikel lijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |