quote:
Hartelijk dankquote:Op zondag 10 april 2005 20:09 schreef Oblivion het volgende:
Boes-poes! Jij doet het leuk!
Ken je deze site? http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/smilies2.htm
Z'n tong erbij aflikken?quote:Op zondag 10 april 2005 21:53 schreef GummyGadGet het volgende:
IIk heb nog wel een idee maak een: Mooow das een lekkere dame smilie
Dus dat ie het schoon even nakijkt en dan zijn tong erbij aflikt
verkapte breezahquote:Op zondag 10 april 2005 20:01 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
*checkt fotoboek
Oja, jij bent die verkapte breezah [afbeelding]
Maar hoe had je het gehad willen hebben? Welke foto, en welke smiley moet het dan worden? Die met die pleister voor z'n mond?
Ja jij poste in een topic met breezahfoto's een plaatje van jezelf, terwijl je in de eerste instantie deed alsof jij het niet was. Als ik me niet vergis in ieder geval. Anders: mijn excusesquote:Op zondag 10 april 2005 22:01 schreef MaRySe het volgende:
[..]
verkapte breezah
Ja maak maar ene verkapte breezah smiley voor me![]()
Oeh! als je hem ook nog transparant maakt,quote:Op zondag 10 april 2005 21:33 schreef Boes-Poes het volgende:
[afbeelding]
als in:
Wat moet je? [afbeelding]
Ja natuurlijk joh. [afbeelding]
Juist. [afbeelding]
Damn bitch [afbeelding]
Ojah dat was een grapjequote:Op zondag 10 april 2005 22:06 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Ja jij poste in een topic met breezahfoto's een plaatje van jezelf, terwijl je in de eerste instantie deed alsof jij het niet was. Als ik me niet vergis in ieder geval. Anders: mijn excuses [afbeelding]
Maar ik zal eens voor je kijken. Ik denk dat het morgen word![]()
Oeps vergeten. Hier zijn de goede:quote:Op zondag 10 april 2005 22:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oeh! als je hem ook nog transparant maakt,
Coole smiliesquote:Op zondag 10 april 2005 23:01 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Oeps vergeten. Hier zijn de goede: [afbeelding] [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |