Da's klote man..quote:Op zondag 10 april 2005 15:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ze wordt onderzocht op uitzaaiingen maar ze zal dr oog waarschijnlijk moeten opgeven. maar ja... ik kan nie meer doen dan haar enorme sterkte te wensen enzo.
er zijn de laatste tijden goed etechnieken, maar toch, er vedwijnt een dimensie... en dat zorgt voor problemen. daarbij is het waarschijnlijk erfelijk, dus kunnen neefjes nichtjes en misshcien ik ook het ook geerft hebben etc...quote:Op zondag 10 april 2005 15:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Brr, je oog moeten missen.... Ok afgezien dat je er 2 hebt en dat je dan nog wel redelijk kan zien en dat je er met een glazen oog er niet afschrikwekkend uitziet, wen sik het niemand toe.
Niet veelquote:
Het is toch vreemd. M'n laatste ex heeft ook maar 1 oog..quote:Op zondag 10 april 2005 15:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Brr, je oog moeten missen.... Ok afgezien dat je er 2 hebt en dat je dan nog wel redelijk kan zien en dat je er met een glazen oog er niet afschrikwekkend uitziet, wen sik het niemand toe.
DP is geilquote:Op zondag 10 april 2005 15:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Niet veel
Gewone dingen zoals slapen en eten.![]()
Koffertje ingepakt, groepssessie op msn gedaan, met depresident gewebcammed.
het komt vast goed, maar ja, tot zover de jerruh-update, k wil eigenlijk liever nie een bepaalde stemming brengen hier..quote:Op zondag 10 april 2005 15:41 schreef Cybart het volgende:
klinkt niet goed jer...
sterker nog is gewoon klote...
kutziekte
als het oplucht moet je het zeker posten...quote:Op zondag 10 april 2005 15:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het komt vast goed, maar ja, tot zover de jerruh-update, k wil eigenlijk liever nie een bepaalde stemming brengen hier..sorry.
En juist die liet ie op je vallen.quote:Op zondag 10 april 2005 15:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is toch vreemd. M'n laatste ex heeft ook maar 1 oog..
quote:Op zondag 10 april 2005 15:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
als het oplucht moet je het zeker posten...
stempel drukkend of niet...
dan post er iemand wel een kledinglijn doorheen en zit het weer op het oude niveau
*hug*
Je moet je verhaal toch kwijt kunnen?quote:Op zondag 10 april 2005 15:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het komt vast goed, maar ja, tot zover de jerruh-update, k wil eigenlijk liever nie een bepaalde stemming brengen hier..sorry.
letterlijkquote:Op zondag 10 april 2005 15:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En juist die liet ie op je vallen.
Sorry, grapje tussendoor.
quote:Op zondag 10 april 2005 15:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En juist die liet ie op je vallen.
Sorry, grapje tussendoor.
examens....quote:Op zondag 10 april 2005 15:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]das waar! *hug*
eh zeg, wanneer heb jij tentamens?.
*afklop*quote:Op zondag 10 april 2005 15:50 schreef creno het volgende:
eej jerruh, kanker is een rotziekte, en helemaal als het op een plek zit die gewoon tekenend is voor de rest van je leven.
ik hoop echt dat ik het nooit hoef mee te maken, maar die kans zal wel klein zijn want ook hier zit het in de familie, maar bij wie is dat tegenwoordig niet ?
Deed z'n ooglid 't ook niet dan?quote:Op zondag 10 april 2005 15:48 schreef Vlarp het volgende:
Nee, maar 't is vaag.. als ie dan lag te slapen ston dat oog gewoon open ..
printscreen wizz printscreenquote:Op zondag 10 april 2005 15:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja echt wel.. Die lippen. Hij zag er gisteren best wel gangster uit met zijn capuchon..
![]()
Ow wij ook hoor, maar hij wilt gewoon cammen die aandachtshoerquote:Op zondag 10 april 2005 15:56 schreef Jerruh het volgende:
slijmbal, ik heb gewoon goede chats met DP.
ik hoef er niet op te geilen.
handig hequote:Op zondag 10 april 2005 15:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow wij ook hoor, maar hij wilt gewoon cammen die aandachtshoer. Wij hoeven er niet veel voor te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |