Zit je nu te rukken aan je gerimpelde pik?quote:Op zondag 10 april 2005 14:44 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel mooie jongens hoor![]()
tssk.. ik ga waarschijnlijk naar Enschede.. erger dan zwolle en deventer kan het toch niet zijnquote:
Getver, is ze er nog op tijd bij?quote:Op zondag 10 april 2005 14:40 schreef Jerruh het volgende:
* Jerruh heeft gister avond telefoon gehad dat zijn tante een kwaadaardig gezwel op haar oog heeft...
Net stukjequote:Op zondag 10 april 2005 15:01 schreef petre86 het volgende:
http://www.deviantart.com/view/17063906/
...
nuecken?quote:Op zondag 10 april 2005 15:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jesus, op zondag gaat het hier helemaal nergens over hé?
Ahh.. ik zie dat m'n gemiddelde weer omhoog is gegaan.. 't gaat de goeie kant opquote:Aantal posts: 24399 (gemiddeld 22 per dag)
Jer!quote:
ze wordt onderzocht op uitzaaiingen maar ze zal dr oog waarschijnlijk moeten opgeven. maar ja... ik kan nie meer doen dan haar enorme sterkte te wensen enzo.quote:Op zondag 10 april 2005 15:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hey Jer
Hoe is't? En hoe gaat het nou met je tante?
jawel haha, bijna letterlijk nog ookquote:Op zondag 10 april 2005 15:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jer!
Wat een klotebericht heb je weer gehad.
Maar je bent dus niet op handen en voeten naar je werk gekropen?
Brr, je oog moeten missen.... Ok afgezien dat je er 2 hebt en dat je dan nog wel redelijk kan zien en dat je er met een glazen oog er niet afschrikwekkend uitziet, wen sik het niemand toe.quote:Op zondag 10 april 2005 15:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ze wordt onderzocht op uitzaaiingen maar ze zal dr oog waarschijnlijk moeten opgeven. maar ja... ik kan nie meer doen dan haar enorme sterkte te wensen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |