Wat hap je lekker zeg...quote:Op zondag 10 april 2005 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nonsense. Is net als dat je zegt dat een dik iemand geen t-shirt mag dragen.
Is zijn lichaam, mag hij zelf weten. Als ik als hele dunne jongen een mouwloos shirt wil dragen omdat het fokking heet is in discotheken... dan doe ik dat. Als iemand zich stoort aan mijn uitstekende botten, graten en ribben.... dan kijkt ie maar lekker de andere kant op.
Ik ben z'n album al aan het kopenquote:Op zondag 10 april 2005 13:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
Was een Hawaiaanse pro surfer maar kreeg een aanvaring met een hoge golf die hem bijna fataal werd, en toen is ie maar singer/songwriter geworden..
en hij maakt lekkere / lome / strand / gitaardeuntjes
[afbeelding]
Mag iemand ook helemaal bloot dan?quote:Op zondag 10 april 2005 13:00 schreef Ang3l het volgende:
Nonsense. Is net als dat je zegt dat een dik iemand geen t-shirt mag dragen.
Is zijn lichaam, mag hij zelf weten. Als ik als hele dunne jongen een mouwloos shirt wil dragen omdat het fokking heet is in discotheken... dan doe ik dat. Als iemand zich stoort aan mijn uitstekende botten, graten en ribben.... dan kijkt ie maar lekker de andere kant op.
Dat is dan weer illegaalquote:Op zondag 10 april 2005 13:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mag iemand ook helemaal bloot dan?.
Het is pas happen als de opmerking 1x gemaakt isquote:
Maar waarom is dat dan weer illegaal?quote:Op zondag 10 april 2005 13:04 schreef Ang3l het volgende:
Dat is dan weer illegaalBlote schouders niet
Durf je niet buiten te komen vanwege je knoken nu het warmer begint te worden?quote:
In bepaalde clubs niet, maar over het algemeen is naaktlopen toch nog niet echt toegestaanquote:Op zondag 10 april 2005 13:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar waarom is dat dan weer illegaal?
tuurlijk mag dat ! douchen met kleren aan is niet echt makkelijk....quote:Op zondag 10 april 2005 13:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mag iemand ook helemaal bloot dan?.
Wat jij wilt..quote:Op zondag 10 april 2005 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is pas happen als de opmerking 1x gemaakt is
Niet als ie al weken/maanden gemaakt wordt en duidelijk de mening is van desbetreffend user
Waar ik 't duidelijk niet mee eens ben
Ik zei dan ook: dienen m.i. bedekt te worden.quote:Op zondag 10 april 2005 13:05 schreef Ang3l het volgende:
Het is pas happen als de opmerking 1x gemaakt is
Niet als ie al weken/maanden gemaakt wordt en duidelijk de mening is van desbetreffend user
Waar ik 't duidelijk niet mee eens ben
Mjah, ik weet het ook niet precies.quote:Op zondag 10 april 2005 12:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een pc gaat toch niet brommen als ie warm wordt?. En zo warm ziet het er allemaal niet uit trouwens.
Lijkt eerder dat een fan niet helemaal goed meer is. Wellicht helpt schoonmaken en een drupje olie.
Of handig effe een nieuwe koeler erop zetten. Even zoeken op internet welke lekker stil is, deze bijvoorbeeld: www.arctic-cooling.com Temperature controlled is fijn, dan gaat ie pas sneller (=rumoeriger) draaien als ie warmer wordt.
ik heb ook nog een foto van "de naakte man" uit de Danssalonquote:Op zondag 10 april 2005 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In bepaalde clubs niet, maar over het algemeen is naaktlopen toch nog niet echt toegestaan
Niet in halter-topjes nee.quote:Op zondag 10 april 2005 13:05 schreef Ang3l het volgende:
Durf je niet buiten te komen vanwege je knoken nu het warmer begint te worden?
Of terug naar Enschede?quote:Op zondag 10 april 2005 13:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Niet in halter-topjes nee..
Nee, Amersfoort is gewoon saai. Ik heb er (nog) geen stapmaatjes, en ik ben te laks/lui om telkens weekend-plannen te maken en mezelf bij mensen in Andere Steden uit te nodigen, incl blijven slapen enzo.
Volgens mij ben ik voor 't laatst uitgeweest *denk* enkele weken geleden met een jongen die ik enkele weken daarvoor had ontmoet toen ik met Kugari in Tilburg uit was. Zoiets.
'k Moet nodig doorverhuizen naar Utrecht eigenlijk.
Dring wel aan dat ie er een stille inzet.quote:Op zondag 10 april 2005 13:09 schreef Great_Expectations het volgende:
Mjah, ik weet het ook niet precies.. Ik denk dat je gelijk hebt wat die fan betreft. Ik morgenavond wel langs Paradigit, dan laat ik er door een schattige baliemedewerker er iets nieuws inzetten.
.
Die kale?quote:Op zondag 10 april 2005 13:10 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb ook nog een foto van "de naakte man" uit de Danssalon
Neejoh! 'k Heb het erg naar m'n zin bij huidige werkgever in Amersfoort!quote:
Okquote:Op zondag 10 april 2005 13:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neejoh! 'k Heb het erg naar m'n zin bij huidige werkgever in Amersfoort!.
En da's vanuit Utrecht wel te doen, maar niet vanuit Enschede.
liepen er meer rond danquote:
Ultra low noise, dat klinkt wel zachtjes.quote:Op zondag 10 april 2005 13:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dring wel aan dat ie er een stille inzet.
Commerciële nerds kennende bouwen ze het liefst je hele pc vol met fans zodat ie koelkasttemperatuur bereikt, maar klinkt als een opstijgende F16.
Da's relatief.quote:
Dat doen wij ook noooooooooitquote:Op zondag 10 april 2005 13:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ultra low noise, dat klinkt wel zachtjes..
En bij Paradigit in Eindhoven zijn ze over het algemeen heel redelijk, ze proberen je geen dingen aan te kwebbelen die niet nodig hebt..
In de zomer, op de terrasjes ja. Na 8 uur 's avonds is het een dooie stadquote:Op zondag 10 april 2005 13:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's relatief..
En vooral ook psychologisch. De afstand van West naar Oost lijkt groter dan andersom.
Enschede is verder best leuk trouwens,
Nouja, alleen de donderdag, vrijdag en zaterdag zijn uitgaansavonden.quote:Op zondag 10 april 2005 13:21 schreef Vlarp het volgende:
In de zomer, op de terrasjes ja. Na 8 uur 's avonds is het een dooie stad
Ik ken er nog één.quote:Op zondag 10 april 2005 13:11 schreef Vlarp het volgende:
AHHH!!
Iemand met hetzelfde shirt als ik heb ...
[afbeelding]
quote:Op zondag 10 april 2005 14:01 schreef creno het volgende:
goedemorgen tech..
wat heb jij gisteren uitgespookt ?
O ja..quote:Op zondag 10 april 2005 14:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Rotterdam is een uithoek.
Misschien kun je die Olaf vragen?.
dat zijn de tenten!quote:Op zondag 10 april 2005 14:24 schreef tech het volgende:
[..]
Ik was gisteren overdag naar Amsterdam geweest. Het bleek museumweekend te zijn, dus zowel naar 't museum Energetica als 't Stedelijke museum geweest. Bij thuiskomst vette hap tot me genomen om vervolgens uit te gaan in Eindhoven. Afgesproken in de Irish Pub... Saaie band, saaie tent.
Vervolgens een uurtje Altstad (niet mijn tent, maar we hadden wat langharigen onder ons) en de nacht uitgefeest in de Jantjes. Dat was erg lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |