hehehe nou mijn vrienden zijn behoorlijk geweldig met homos heurquote:Op zondag 10 april 2005 17:26 schreef Prego het volgende:
[..]
geen idee.
wel van die hetero's 'kijk mij eens sociaal doen met homo's'
Ga je dan ook een pot pillen in één keer proberen door te slikken?quote:Op zondag 10 april 2005 17:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik voel me nu net Gboy27
Met die irritante smiley
quote:Op zondag 10 april 2005 17:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Erwin Olaf, een homo-fotograaf van nogal ajuu-achtige foto's..
[afbeelding]
quote:Op zondag 10 april 2005 17:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Tssk, je verwaarloost je exen toch niet?
Nu je het zegt, ik heb net wel een aspirientje in genomen.quote:Op zondag 10 april 2005 17:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ga je dan ook een pot pillen in één keer proberen door te slikken?
homohond?quote:Op zondag 10 april 2005 17:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Erwin Olaf, een homo-fotograaf van nogal ajuu-achtige foto's..
[afbeelding]
Dat is niet genoeg ..quote:Op zondag 10 april 2005 17:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb net wel een aspirientje in genomen.
quote:Op zondag 10 april 2005 17:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
vooral hans met zijn "ik dans zo wel met jou hoor".
Is die inmiddels genezen dan?quote:Op zondag 10 april 2005 17:34 schreef Jerruh het volgende:
erwin olaf is cool
en als we het tocvh over G-mannetjes hebben: gellarboy mag dan ook wel terugkomen.
quote:Op zondag 10 april 2005 17:26 schreef Prego het volgende:
[..]
geen idee.
wel van die hetero's 'kijk mij eens sociaal doen met homo's'
]quote:
Dit zit gewoon nog op Fok hoor.. maar niet meer als gellarboyquote:Op zondag 10 april 2005 17:34 schreef Jerruh het volgende:
erwin olaf is cool
en als we het tocvh over G-mannetjes hebben: gellarboy mag dan ook wel terugkomen.
Dat kan ik me nog goed herinneren. Niet z'n eerste methode was dat geloof ikquote:Op zondag 10 april 2005 17:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ga je dan ook een pot pillen in één keer proberen door te slikken?
quote:Op zondag 10 april 2005 17:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Nah, je snapt het wel..
stierenstront!quote:Op zondag 10 april 2005 17:35 schreef SlimShady het volgende:
"faghags" zijn bisexuelen naar mijn idee. Want ik kan me niet voorstellen dat hetero's graag uitgaan met homo's.
Dat is een andere fotograaf.quote:Op zondag 10 april 2005 17:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Zoek die ene foto van die spuitende fles champagne..
Dan ga jij dus liever uit met hetero's ..quote:Op zondag 10 april 2005 17:37 schreef Prego het volgende:
[..]
stierenstront!
als ik uitga zijn er alleen maar hetero's bij
dan nog steeds: stierenstront, als ik uitga zijn er alleen maar hetero's bijquote:Op zondag 10 april 2005 17:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan ga jij dus liever uit met hetero's ..
Ik denk dat men hier hetero's bedoelt die mee gaan stappen in homotenten
oh?quote:Op zondag 10 april 2005 17:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hé, een Vlarp lookalike op g.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |