Geloof me. Dat vinden de chickies vast niet erg.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:50 schreef laffer het volgende:
[..]
ja lachen jullie er maar om ik moet 370,- aan boetes betalen en ik kan voorlopig niet naar de disco![]()
Loser.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:29 schreef laffer het volgende:
gaan jullie nog wel naar de disco?
ik kan vanaaf niet![]()
vorige week nog met m`n homies en een paar chickies naar de disco geweest hier in
"den boer`n hooischeur"
echt een vette avond gehad man ook vet gezopen![]()
lekker achter de chickies aan enzo maargoed, we gingen weer om 1 uur weg richting huis.
wij ( m`n mattie en ik ) reden dus op onze scooters over een rustige weg, okč we reden wel veuls te hard enzo maar er was geen ander verkeer.
komen er ineens een paar wouten aangereden en we werden aangehouden![]()
de reden was dat we te hard reden en geen helm droegen, ook moesten we blazen want die ene wout rook een alcohol lucht![]()
en je raadt het misschien wel..... mee naar het bureau![]()
onderweg maakten die wouten nog wat bijdehandte opmerkingen tegen ons dat we onverantwoord bezig waren enzo![]()
maar nu zit ik door die gasten wel de komende weekenden binnen, ik heb 3 bekeuringen gekregen en die moet ik eerst betalen![]()
gaan jullie wel naar de disco??
Nee.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:05 schreef Harmen1984 het volgende:
en maar zeiken over dat ik geen helm op heb, dat moet ik toch zelf weten???
Wat is een bang?quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:31 schreef Bugsje het volgende:
Homies, Chickies, Mattie. Kan je het ook in het nederlands. Of ben je toevallig een wigger ofzo. En nee, ik ga niet zuipen vanavond. Ik ga lekker met vrouw op de bang shag kijken (denk ik)
Of je vrouw shaggenquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is een bang?
en shag moet je roken!
quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:34 schreef Sjakie01 het volgende:
Nee disco's ga ik sinds 1970 al niet meer heen, misschien nog wel even naar een club vanavond.
Schapie slachte is ok weetjequote:Op vrijdag 15 april 2005 15:48 schreef gekjongk het volgende:
Wollah!
ik kan vanavond ook geen chiks playje mehn.! Ik moet mijn moeder meehelpen met shaap slacht. Is egt kut weet je! Ik wou dat ik ook een scooter had man weet je (BliNg bLinG StyLO)dan kon ik zo alle wijfe meekreige mehn Weet je! Ik zweer is zo verneuckt.
we kunnen echt goed rijden man, we rijden echt niemand omver ofzo.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:55 schreef Masamune het volgende:
[..]
Net zo onverwachts als die politie opdook kan bijvoorbeeld er iemand opduiken op een fietsje, die jij dan overhoop rijd. Plus dat er van jezelf ook niet veel overblijft.
he dat deed ik vruuger ook! Vet is dat hequote:Op vrijdag 15 april 2005 22:14 schreef laffer het volgende:
[..]
we kunnen echt goed rijden man, we rijden echt niemand omver ofzo.
soms gaan we weleens crossen op het veld, een beetje inpackt maken op de chickies![]()
en dan gebeuren er ook geen ongelukken, trouwens ik ben toch verzekerd
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |