*bothered*quote:
Toen ik zo oud was als jij, toen durfde ik niet eens te denken over denken aan dat soort dingen.quote:
Times Changequote:Op zondag 10 april 2005 02:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Toen ik zo oud was als jij, toen durfde ik niet eens te denken over denken aan dat soort dingen..
ochquote:Op zondag 10 april 2005 02:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Toen ik zo oud was als jij, toen durfde ik niet eens te denken over denken aan dat soort dingen..
quote:Op zondag 10 april 2005 02:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En hij lijkt zo braaf en onschuldig, met z'n grote blauwe ogen!![]()
.quote:Op zondag 10 april 2005 02:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En hij lijkt zo braaf en onschuldig, met z'n grote blauwe ogen!![]()
quote:Op zondag 10 april 2005 02:20 schreef Great_Expectations het volgende:
Het zal wel iets schunnigs zijn..
quote:
hai..nog uit geweest in Rdam?quote:
je hebt iemand op het oog?quote:Op zondag 10 april 2005 03:15 schreef SlimShady het volgende:
Ik kan niet slapen en ik heb een vraag:
Hoe kom je achter of iemand homo is zonder het rechtstreeks te vragen?
Een gaydar hebbenquote:Op zondag 10 april 2005 03:15 schreef SlimShady het volgende:
Ik kan niet slapen en ik heb een vraag:
Hoe kom je achter of iemand homo is zonder het rechtstreeks te vragen?
Ik heb DP achter me aanquote:Op zondag 10 april 2005 03:24 schreef petre86 het volgende:
[..]
pas maar op
zometeen alle turken en marokkanen achter je aan
SHOARMA!!!!!!!![]()
Een hele tijd terug zag ik een documentaire daarover op Discovery Channel.quote:
Trustequote:Op zondag 10 april 2005 03:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat zeg ik
maar ik ga slapen
trusten en sweet dreams
Nah, het is meer iets van mensenkennis ofzo..quote:Op zondag 10 april 2005 03:28 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Een hele tijd terug zag ik een documentaire daarover op Discovery Channel.
Op zich wel interessant maar ik heb m'n twijfels of zoiets wel bestaat.
en opletten waar iemand op let..quote:Op zondag 10 april 2005 03:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nah, het is meer iets van mensenkennis ofzo..
Je hebt me aan het denken gezet. Ik herinner me een advies van een vriend.quote:Op zondag 10 april 2005 03:23 schreef petre86 het volgende:
[..]
je hebt iemand op het oog?
tja.. let eens op waar hij op let.. lzet je gaydar aan
en anders: waag het er op.. vraag het
Alleen afgaan op "maniertjes" is niet zo handig, nee... *wonderer nooit meer op "gaydar vertrouwtquote:Op zondag 10 april 2005 03:33 schreef petre86 het volgende:
[..]
en opletten waar iemand op let..
kwa gedrag, kwa kleding/uiterlijk en waar hij naar kijkt.. ( kruizenkijkers etc)
en waar ze langer naar kijken als er mensen langs lopen.. een hunk of een stoot..
dat soort dingen
maar ik slaap
Het zijn niet alleen maniertjes..het is meestal een combinatie van factorenquote:Op zondag 10 april 2005 03:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alleen afgaan op "maniertjes" is niet zo handig, nee... *wonderer nooit meer op "gaydar vertrouwt*
Shit. ge-de-lurkt![]()
Juist...quote:Op zondag 10 april 2005 03:33 schreef petre86 het volgende:
[..]
en opletten waar iemand op let..
kwa gedrag, kwa kleding/uiterlijk en waar hij naar kijkt.. ( kruizenkijkers etc)
en waar ze langer naar kijken als er mensen langs lopen.. een hunk of een stoot..
dat soort dingen
maar ik slaap
homoquote:Op zondag 10 april 2005 03:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alleen afgaan op "maniertjes" is niet zo handig, nee... *wonderer nooit meer op "gaydar vertrouwt*
Shit. ge-de-lurkt![]()
Geniaal de mist in gegaan hiermee. Ik merk het wel als een man een andere man vol op zijn mond zoent.quote:Op zondag 10 april 2005 03:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen maniertjes..het is meestal een combinatie van factoren
Nee, wannabe faghagquote:
je wacht dan wel lang af zegquote:Op zondag 10 april 2005 03:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geniaal de mist in gegaan hiermee. Ik merk het wel als een man een andere man vol op zijn mond zoent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |