Ah ze weet wel dat ze naakt hoort te zijn onder de douche!!quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nou nee maar dacht ik hou het netjes
[afbeelding]
Ja, zo ben ik nu eenmaalquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:40 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ah ze weet wel dat ze naakt hoort te zijn onder de douche!!![]()
En jij het netjes houden? waarom dat zo ineens?![]()
29ste gaat niet door btwquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:03 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een ruktitel weer....had ook niks anders verwacht van Struik.
ga me nou niet vertellen dat het je eerste keer PULP FICTION was he????quote:Op zondag 10 april 2005 00:51 schreef -Struikrover- het volgende:
Hij`s gedaan, ga er even over nadenken. Raar eind
Ik heb het ook niet gezien. Pulp Fiction óf de Terminator 1 (die ik ook nog niet had gezien), dan weet ik het wel.quote:Op zondag 10 april 2005 01:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
ga me nou niet vertellen dat het je eerste keer PULP FICTION was he????
Koop hem maar gewoon.quote:Op zondag 10 april 2005 00:51 schreef -Struikrover- het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2005 01:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
ga me nou niet vertellen dat het je eerste keer PULP FICTION was he????
Jezus mina, nou word ik echt pissig hoor...quote:
Val eens van een flat, zie es of je kan vliegen.quote:Op zondag 10 april 2005 01:16 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gezien. Pulp Fiction óf de Terminator 1 (die ik ook nog niet had gezien), dan weet ik het wel.Ik denk ook dat ik het gewoon nooit ga kijken, het boeit me niet echt.
Eerste keer????quote:Op zondag 10 april 2005 00:51 schreef -Struikrover- het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2005 09:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jezus mina, nou word ik echt pissig hoor...
Je komt toch godverdomme wel uit Nederland, niet uit een berggebied in Afghanistan?? En waarschijnlijk wonen daar nog mensen die zeggen.. "ahhh John travolta .. pulp pulp fiction.. beng beng!"
Serieus!
Respectloos.quote:Op zondag 10 april 2005 09:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]Maar dan ook die '
' geven terwijl je geen idee hebt.....
Misschien had hij eerst het script gelezen, zoals bij Reservoir Dogs.quote:Op zondag 10 april 2005 09:42 schreef Chocobo het volgende:Maar dan ook die '
' geven terwijl je geen idee hebt.....
quote:Op zondag 10 april 2005 10:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Misschien had hij eerst het script gelezen, zoals bij Reservoir Dogs.
Oh ja.. das waar ook, hij heeft het boek eerst gelezen.quote:Op zondag 10 april 2005 10:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Misschien had hij eerst het script gelezen, zoals bij Reservoir Dogs.
En halverwege opgehouden met lezen omdat hij dacht dat hij een drukfout had aangezien alle hoofdstukken door elkaar staan.quote:
Jade Empirequote:
whahahahahahahahaquote:
Inderdaad, waarom zou je jezelf verliezen in een mythische Chinese wereld in misschien wel een van de beste RPG's ooit als je ook rondjes kunt rijden?quote:
WHOEHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 10 april 2005 10:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom zou je jezelf verliezen in een mythische Chinese wereld in misschien wel een van de beste RPG's ooit als je ook rondjes kunt rijden?
En waarom zou je heerlijk platformen en continu hard lachen om de geweldige humor van een remake van een van de beste games ooit als je ondertussen een andere sticker op je digitale voiture kunt plakken?
Whahahaha,... die tekst gaat echt nergens overquote:Op zondag 10 april 2005 10:59 schreef Bastard het volgende:
Nee, waarom zou je je hoofd breken over puzzels om naar het volgende level gaan. En waarom is de hendel om een deur te openen altijd weer alleen te bereiken door backtracken?
En dat upgraden van een potje om weer meer power te hebben, een held die in een uur spelen ineens vele malen sterker is geworden, nee logisch. En dan die kut eindbazen..
En als je.. en als je... en.. ach laat ook maar stelletje race proleten!
Brown:quote:Op zondag 10 april 2005 00:51 schreef -Struikrover- het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2005 11:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Whahahaha,... die tekst gaat echt nergens over![]()
![]()
, maar je hebt gelijk hoor. Dat 'rondjes rijden' is meer gewoon ff dissen
Er zullen vast ook rechte stukken zijn![]()
Hey herman renz... komt hier vandaan (woont om de hoekquote:Op zondag 10 april 2005 12:00 schreef -Struikrover- het volgende:
Kee, wij gaan naar het circus
[afbeelding]
Ah, alleen omdat ik PF niet gezien heb. Een filmpje weet je wel, neh, dan maar niet mee kunnen lullen met de filmkenners. Helaas.quote:Op zondag 10 april 2005 09:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Val eens van een flat, zie es of je kan vliegen.
Wij gaan voor kwaliteit Gijs, niet voor kwantiteit.quote:Op zondag 10 april 2005 11:32 schreef -Struikrover- het volgende:
Hoelang speel je dat spel dan weer? 10 uur? 15 uur?
Forza gaat weer wel een jaartje of 1,5 mee als het goed is
Das ook weer waarquote:Op zondag 10 april 2005 11:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hoelang speel je dat spel dan weer? 10 uur? 15 uur?
Forza gaat weer wel een jaartje of 1,5 mee als het goed is
Nee, niet alleen om je PF niet gezien hebt. Ook omdat je een irritante kutnewbie bent die hier niet gewenst is. En nu opzouten. Ga je moeder lastig vallen of zo.quote:Op zondag 10 april 2005 12:28 schreef skiczukie het volgende:
Ah, alleen omdat ik PF niet gezien heb. Een filmpje weet je wel, neh, dan maar niet mee kunnen lullen met de filmkenners. Helaas.
Is dat negatief of positief?quote:
Ik hoor het je in gedachten zeggen, met die geile zachte G van je.quote:Op zondag 10 april 2005 13:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, niet alleen om je PF niet gezien hebt. Ook omdat je een irritante kutnewbie bent die hier niet gewenst is. En nu opzouten. Ga je moeder lastig vallen of zo.
*Poefquote:
John Travolta speelt er in he, je weet wel die van Pulp Fiction..quote:Op zondag 10 april 2005 13:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is dat negatief of positief?
Beter of slechter dan Backdraft?
Ik ga hem zeker een keer huren.quote:Op zondag 10 april 2005 13:18 schreef Bastard het volgende:
John Travolta speelt er in he, je weet wel die van Pulp Fiction..
En die speelt weer de sterren van de hemel.. dat kwaad worden in de kazerne.
Verder word er een goed verhaal neer gezet, en mooi in beeld gebracht. Maar ja tis zon heldenfilm he op het eind, tranentrekker.
Maar wel mooi om te zien, denk dat ik hem wel ga kopen ook.
Rocco goes Poland.quote:Op zondag 10 april 2005 13:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga hem zeker een keer huren.Ik heb een zwak voor films met echte mannen.
whehequote:Op zondag 10 april 2005 15:55 schreef Strolie75 het volgende:
Deze hadden jullie trouwens nog te goed.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Echt zo'n blik van "Heb ik hier mijn vrije dag voor opgeoffert" Maar hij kon het wel goed.quote:Op zondag 10 april 2005 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die Ker, op de foto's zo'n gezicht:tijdens het trommelen zelf zo:
![]()
![]()
![]()
enzo
quote:Op zondag 10 april 2005 15:55 schreef Strolie75 het volgende:
Deze hadden jullie trouwens nog te goed.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, weet je waarom?quote:Op zondag 10 april 2005 15:59 schreef Strolie75 het volgende:
Deze vond ik wel erg goed gelukt
[afbeelding]
Serieusquote:Op zondag 10 april 2005 16:20 schreef La-le-lu-li-lo het volgende:
[..]
Ja, weet je waarom?
Heb ik gemaakt
Heb je die camera nog te koop?quote:Op zondag 10 april 2005 16:20 schreef La-le-lu-li-lo het volgende:
[..]
Ja, weet je waarom?
Heb ik gemaakt
Zie er niks gay's aanquote:Op zondag 10 april 2005 16:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
SerieusKan het gayer !!
[afbeelding]
Humorquote:Op zondag 10 april 2005 16:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kijk anders nog eens dan
[afbeelding]
quote:Op zondag 10 april 2005 16:20 schreef La-le-lu-li-lo het volgende:
Ja, weet je waarom?
Heb ik gemaakt
Leer eerst is die camera van de automaat af te halenquote:
Wheheh.. lekker trommelen.quote:Op zondag 10 april 2005 16:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kijk anders nog eens dan
[afbeelding]
Meteen dat duimpje naar beneden ook..... Tjonge jonge jonge !! Ben jij snel op je pik getrapt zeg pannenkoekquote:
Pleaaaaaaaaase! Alsof je die posts serieus moet nemen? Doe ik bij jou ook nietquote:Op zondag 10 april 2005 17:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Meteen dat duimpje naar beneden ook..... Tjonge jonge jonge !! Ben jij snel op je pik getrapt zeg pannenkoek
Binnenkort weer eens op je rug door Midgar steppe crossenquote:Op zondag 10 april 2005 17:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Meteen dat duimpje naar beneden ook..... Tjonge jonge jonge !! Ben jij snel op je pik getrapt zeg pannenkoek
Hoe vindt je hem zo?quote:Op zondag 10 april 2005 15:59 schreef Strolie75 het volgende:
Deze vond ik wel erg goed gelukt
[afbeelding]
Sterfquote:Op zondag 10 april 2005 17:57 schreef La-le-lu-li-lo het volgende:
[..]
Pleaaaaaaaaase! Alsof je die posts serieus moet nemen? Doe ik bij jou ook niet
Chantal !quote:Op zondag 10 april 2005 18:35 schreef La-le-lu-li-lo het volgende:
[..]
Hoe vindt je hem zo?
[afbeelding]
Kun je de borsten ook vergroten?quote:Op zondag 10 april 2005 18:35 schreef La-le-lu-li-lo het volgende:
[..]
Hoe vindt je hem zo?
[afbeelding]
Jaquote:Op zondag 10 april 2005 19:24 schreef La-le-lu-li-lo het volgende:
[..]
Mag ik even door je gele veren woelen?![]()
En weer afgezet. Wat een boutfilm.quote:Op zondag 10 april 2005 20:29 schreef Strolie75 het volgende:
Eternal Sunshine of the Spotless Mind gehuurd.
idd, kon die film ook niet uitzitten, wat een bagger...quote:
Die wilde ik ook huren. Maar een vriendin van Chantal was op bezoek, en die leek haar te macho. Vrouwenquote:
Morgen vrij dusquote:
arme en gelukkige gijs... (klinkt als titel van een sprookje)quote:Op zondag 10 april 2005 22:43 schreef Chocobo het volgende:
Volgend jaar wordt ook weer een leuke aftrek... crechekosten en een huis gekocht.... even vangen aub![]()
![]()
Ga een hoop aftrekken dit jaar(ja ook op die manier ja)
Ik snap hem nietquote:Op zondag 10 april 2005 22:54 schreef QueenR het volgende:
[..]
arme en gelukkige gijs... (klinkt als titel van een sprookje)
Ik alleen het laatstequote:Op zondag 10 april 2005 22:43 schreef Chocobo het volgende:
Volgend jaar wordt ook weer een leuke aftrek... crechekosten en een huis gekocht.... even vangen aub![]()
![]()
De rol van dom blondje is al voor mij!!!quote:
Je moet het toch eerst zelf betalenquote:Op zondag 10 april 2005 22:43 schreef Chocobo het volgende:
![]()
Dat zie je niet Gijs.... dat zit allemaal in de hypotheek ! Zou er niet aan moeten denken om die bedragen zelf cash te betalenquote:
Probleem is dat je er nu ook nog een keer rente over mag betalen.quote:Op maandag 11 april 2005 07:59 schreef Chocobo het volgende:
Dat zie je niet Gijs.... dat zit allemaal in de hypotheek ! Zou er niet aan moeten denken om die bedragen zelf cash te betalen![]()
30 jaar langquote:Op maandag 11 april 2005 08:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Probleem is dat je er nu ook nog een keer rente over mag betalen.
Ja, is hij leuk? Niet te lineair?quote:Op maandag 11 april 2005 08:06 schreef Chocobo het volgende:
Oh en Strol,........ mocht je tijd hebben... haal Splinter Cell 3. Die is fantastisch. Het is idd de beste uit de reeks.... !
Ja, ik ookquote:Op maandag 11 april 2005 08:06 schreef Chocobo het volgende:
Oh en Strol,........ mocht je tijd hebben... haal Splinter Cell 3. Die is fantastisch. Het is idd de beste uit de reeks.... !
Nee totaal niet. Verhaal is wel weer pittig te volgen.... dat wordt nou eenmaal niet zo gebracht dan bv de MGS reeks dat doet, maar verder... wow !! Levels zijn groot, afwisselend maar vooral ook cool. Veel meer afwisseling....quote:
Ja ik speel hem nu ook voor Jadequote:Op maandag 11 april 2005 08:10 schreef Strolie75 het volgende:
Mmmmm...verleidelijk...misschien over een paar maanden. Ik moet eerst God of War nog uitspelen. En daarna zal Jade Empire er al zijn.
Respect voor de hoeveelheid games die jij speelt.. kan er de tijd niet voor vrijmaken vaak.quote:Op maandag 11 april 2005 08:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik speel hem nu ook voor JadeDie review.... ook zo ziek !
Eternal Darknessquote:Op maandag 11 april 2005 08:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiesmorgens deze morgen.
Ik moet ook even een game gaan gamen voor 'tussendoor'. Ik ga er vanuit dat JE dus 22 april uitkomt en dan moet ik dus een game hebben die in 10 dagen uit te spelen is... Eternal Darkness? Sudeki? Of toch Paper Mario (waarvan ik denk dat ik wel langer bezig ben...)
Zeker, snap alleen niet op wie ze dan invloed heeftquote:Op maandag 11 april 2005 08:24 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/news/509(...)e_personen_Time.html
Cool voor dr
Komt omdat jij nu veel films kijkt. Quin is erg moe en gaat vaak vroeg slapen. Dan ga ik meestal even een paar uurtjes gamen. Overdag kan het niet.quote:Op maandag 11 april 2005 08:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Respect voor de hoeveelheid games die jij speelt.. kan er de tijd niet voor vrijmaken vaak.
ED it'll be. 30 uur haal ik no way in 10 dagenquote:Op maandag 11 april 2005 08:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eternal Darkness![]()
Zoooo'n goede game maar ik weet niet of je dat trekt. Briljant 'emotion/flip' systeem. Je hebt geen krachtbalk maar een sanity meter. Hoe gekker je wordt (door het zien van geesten en demonen) hoe meer je flipt. De muren gaan bloeden, de controls gaan raar doen, je moet op zijn ergst van poort switchen, of je ziet jezelf zonder dat je het wilt zelfmoord plegen in een soort flashbeeld
Kan het niet uitleggen. Prachtig verhaal die je meeneemt door de hele tijd. Een hele familie bloedlijn volg je.... erg cool. Gelukkig voor jou geen oude RE controls
Sudeki is ook coolmaar ook die is wel erg groot. Toch wel een dikke 30 - 40 uur game,.... Paper Mario 2 is nog wel langer dan dat
Het is meer dat ze opkomt voor haar rechtenquote:Op maandag 11 april 2005 08:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeker, snap alleen niet op wie ze dan invloed heeft
Ja das misschien wel waar.. maar ik ga doordeweeks ook op tijd naar bed (2230) want 0630 weer wakker worden. Game dus eigenlijk alleen vrijdag tm Zondags.. ok als Forza uitkomt ben ik gewoon molquote:Op maandag 11 april 2005 08:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Komt omdat jij nu veel films kijkt. Quin is erg moe en gaat vaak vroeg slapen. Dan ga ik meestal even een paar uurtjes gamen. Overdag kan het niet.
Zit nu in level 4 met SC3.... erg stoer spel
SC3 is echt heel erg cool..... lees de reviews er maar eens op na om te zien waarom het de beste isquote:Op maandag 11 april 2005 08:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja das misschien wel waar.. maar ik ga doordeweeks ook op tijd naar bed (2230) want 0630 weer wakker worden. Game dus eigenlijk alleen vrijdag tm Zondags.. ok als Forza uitkomt ben ik gewoon mol
Ik lees zovaak dat SC3 te gek voor woorden is .. word bijna nieuwsgierig
Hee is dat springen van jullie nouo aanstaande zaterdag??
En hoe laat spring je Gijs?quote:Op maandag 11 april 2005 08:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
SC3 is echt heel erg cool..... lees de reviews er maar eens op na om te zien waarom het de beste is
SpringeJ... jaa..... dat klopt... zaterdag as.... tering Gijs... waarom zeg je dat nou... was het even vergeten. Nu zijn mijn handen weer klam. Godverdomme dik 80 meter boven de zeespiegel met mijn hoofd naar beneden springen..... 180 kilometer per uur.... wat doe ik !!
Die kraan
[afbeelding]
Tijd is niet bekend Gijs maar ik sms je even vrijdagavondquote:Op maandag 11 april 2005 08:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
En hoe laat spring je Gijs?
Ik wil komen kijken.. die kraan zal ik wel kunnen vinden op de pier
Akkoordquote:Op maandag 11 april 2005 08:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tijd is niet bekend Gijs maar ik sms je even vrijdagavond![]()
Ja, en gefeliciteerd Pik!quote:
Wat heb je gedaanquote:Op maandag 11 april 2005 08:51 schreef Bastard het volgende:
He lekker, heb al ruzie gemaakt met de schoonmaakster vandaag
Ik ben een misselijk makend mannetje
Lang verhaalquote:
[politiek correct antwoord]quote:
[allochtonenantwoord]quote:Op maandag 11 april 2005 09:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
[politiek correct antwoord]
Tis juiste een mooie dag vandaag Gijs
Je MAG weer werken vandaag in goede gezondheid, en het is prachtig lenteweer.
[/politiek correct antwoord]
* Doorstuurt aan femke.halsema@whitehouse.org*quote:Op maandag 11 april 2005 10:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
[allochtonenantwoord]
[afbeelding]FUCK YOU AND DIE[afbeelding]
[/allochtonenantwoord]
Zeg vlegel ben jij al klaar.... ga eens heel snel aan het werkquote:Op maandag 11 april 2005 10:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
[allochtonenantwoord]
[afbeelding]FUCK YOU AND DIE[afbeelding]
[/allochtonenantwoord]
Bij goed weer ook komt, op de motorquote:Op maandag 11 april 2005 08:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tijd is niet bekend Gijs maar ik sms je even vrijdagavond![]()
Ik ben ziek thuisquote:Op maandag 11 april 2005 09:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
[politiek correct antwoord]
Tis juiste een mooie dag vandaag Gijs
Je MAG weer werken vandaag in goede gezondheid, en het is prachtig lenteweer.
[/politiek correct antwoord]
WHOEHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 11 april 2005 10:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeg vlegel ben jij al klaar.... ga eens heel snel aan het werk
[afbeelding]
same here, op die motor na danquote:Op maandag 11 april 2005 10:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Bij goed weer ook komt, op de motor
ook de tijd wil weten
jarig gijsquote:
Verwijder jezelf eens even !quote:Op maandag 11 april 2005 11:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Haal eens die vieze plaatjes weg !
quote:Op maandag 11 april 2005 11:40 schreef Bastard het volgende:
[moet .. het vertellen... kan het niet meer voor me houden]
HE HE, DE ECHO IS HELEMAAL GOED!!!! _o_ IK WORD VADER!!
9 weken is ze nu.. hartje klopt
Krijg vanmiddag foto te zien
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op maandag 11 april 2005 11:40 schreef Bastard het volgende:
quote:Wekom op de 'Been there done that' site. Onze vroege mid-life crisis is nu officiëel van start gegaan
Gijijijijijijijijijijijijijisssssssssssssssssssssquote:Op maandag 11 april 2005 11:40 schreef Bastard het volgende:
Die is in het dorp met je moederquote:Op maandag 11 april 2005 12:00 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja es wat anders.
Tof man
Belde net al naar je huis, Tam is er zeker nog niet?
Gefeliciteerd Gijsquote:Op maandag 11 april 2005 11:40 schreef Bastard het volgende:
Fucking meer dan 5000 euro!!!! WTF!!!!!!!!!!!!!!!quote:Grafkosten stijgen gemiddeld 15 procent
Uitgegeven: 11 april 2005 08:25
Laatst gewijzigd: 11 april 2005 08:25
RIJSWIJK - De kosten van een graf stijgen dit jaar met gemiddeld 15 procent. Een graf kost nu gemiddeld 1652 euro. Dit blijkt uit onderzoek van Monuta Uitvaartzorg en -verzekeringen onder 433 gemeentelijke begraafplaatsen.
In sommige gemeenten zijn de prijsverhogingen veel extremer: Twenterand en Terschelling verhoogden het tarief met meer dan 300 procent tot respectievelijk 2947 en 1932 euro, aldus Monuta.
Moordrecht
De duurste begraafplaats ligt in de gemeente Moordrecht (5029 voor een graf)![]()
en de goedkoopste in Bellingwedde (197 euro per laatste rustplaats).
Zaterdagtoeslag
Begraven op zaterdag is in sommige gevallen bijna 700 euro duurder dan begraven op een andere dag, zoals in Zaltbommel. Meer dan de helft van de gemeenten is meevoelender en rekent geen zaterdagtoeslag.
Monuta heeft geen onderzoek gedaan naar de oorzaak van deze stijgingen en toeslagen.
whehehehehe, Guntquote:Op maandag 11 april 2005 12:30 schreef kepler het volgende:
Tentamen maken op je verjaardag is niet leuk
vooral niet toen ik bij de datum op het tentamen mijn geboortejaar invulde ipv 2005![]()
iedereen bedankt voor felicitaties trouwens![]()
nu ga ik weer leren
Heb jij niet nodig gijs, jij komt zaterdag toch niet meer boven waterquote:Op maandag 11 april 2005 12:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Fucking meer dan 5000 euro!!!! WTF!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
kost me iemand een vermogen man
quote:Op maandag 11 april 2005 12:31 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heb jij niet nodig gijs, jij komt zaterdag toch niet meer boven water
En zo niet komt ie nog wel duurder uit, voor zo'n groot hoofd vragen ze toeslag...quote:Op maandag 11 april 2005 12:31 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heb jij niet nodig gijs, jij komt zaterdag toch niet meer boven water
Nee, we zien de verrassing welquote:Op maandag 11 april 2005 12:24 schreef kepler het volgende:
[..]
kan je al zien wat het is? Of willen je dat niet weten?
Gijs.......................................................... wat een nieuwsquote:Op maandag 11 april 2005 11:40 schreef Bastard het volgende:
Molquote:Op maandag 11 april 2005 12:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs.......................................................... wat een nieuws
Gefeliciteerd manPapa,........ he heerlijk.... zijn we samen mol aan het einde van het jaar
Dat geen idee hebbenquote:
WOW!!quote:Op maandag 11 april 2005 12:32 schreef QueenR het volgende:
voor Bastard: http://www.ikvader.nl/pappabc-overview.php Kun je je alvast op het vaderschap voorbereiden![]()
Hartje klopte ja .. geweldig niet? Er groeit een mensje .. gemaakt door ons beide... wat een wonder niet?quote:Op maandag 11 april 2005 12:40 schreef Chocobo het volgende:
Feliciteer Tam ook namens ons allemaal Gijs...........![]()
Het hartje klopte....Weer een zieltje op aarde
hihi we spreken je weer na een paar weken snachts geen slaapquote:Op maandag 11 april 2005 12:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb geen idee nog nee
Maar ik heb er zin in!!!!
Ja daar kan ik niet best tegen, dat word nog watquote:Op maandag 11 april 2005 12:56 schreef QueenR het volgende:
[..]
hihi we spreken je weer na een paar weken snachts geen slaap![]()
of je het nu over hebt of niet, je zal wel moeten!!quote:Op maandag 11 april 2005 13:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja daar kan ik niet best tegen, dat word nog wat
Maar voor je eigen kind heb je dat natuurlijk over.
guntquote:Op maandag 11 april 2005 13:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja daar kan ik niet best tegen, dat word nog wat
Maar voor je eigen kind heb je dat natuurlijk over.
3...3..3 maanden?quote:Op maandag 11 april 2005 13:18 schreef Quinny het volgende:
Ja eindelijk ... gefeli B. en Tam.
En de eerste 3 maanden is het hel maar daarna is het zo onwijs gaaf
Keplertje gefeliciteerd met je verjaardag
Ow lieve schat, dan heeft ze het waarschijnlijk ook nog eens over de zwangerschap... die slapenloze nachten kunnen veel langer duren!!!!!quote:
Ik had het ook over na de geboorte. Je bent nog al erg moe(lees half dood) van de bevalling. Ja ook de vaders. En dan kan je niet eens even lekker een nachtje uitrusten, want dat word je dan door zo'n indringer niet eens gegunt. Omdat die zonodig moet eten, poepen of heeft gewoon zin om zijn vader of moeder te pesten.quote:Op maandag 11 april 2005 13:23 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ow lieve schat, dan heeft ze het waarschijnlijk ook nog eens over de zwangerschap... die slapenloze nachten kunnen veel langer duren!!!!!
quote:Op maandag 11 april 2005 13:34 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik had het ook over na de geboorte. Je bent nog al erg moe(lees half dood) van de bevalling. Ja ook de vaders. En dan kan je niet eens even lekker een nachtje uitrusten, want dat word je dan door zo'n indringer niet eens gegunt. Omdat die zonodig moet eten, poepen of heeft gewoon zin om zijn vader of moeder te pesten.
Ik heb wel eens tegen Daan gezegd "shut up" met als reactie vanuit de slaapkamer dat Daan nog geen engels begrijpt![]()
![]()
Maar geloof me het is allemaal dubbel en dwars waard, want als je de volgende dag zo'n lief glimlachje ziet dat smelt je weer. En is die hele nacht vergeven en vergeten
Ga jij eens even ander werk zoeken ipv dit soort dingen op te zoeken op internetquote:
quote:Op maandag 11 april 2005 13:42 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
en na enkele jaren vind je dit in je bedje:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
avondritueel is dat ik ze er voorzichtig uitpak.. naar hun eigen kamertjes breng en dan slapen ze lekker verder. Groot voordeel, mijn bedje is voorverwarmdquote:Op maandag 11 april 2005 13:44 schreef Quinny het volgende:
[..]
Gezellig he! Alleen waar mag jij dan slapen?
quote:
quote:Op maandag 11 april 2005 13:48 schreef QueenR het volgende:
[..]Ok dit was echt goor..... Keagan (zoontje) kwam ook ineens kijken (op het moment supreme, dat het eruit kwam) en is nu met een schoenlepel beestjes uit zijn been aan het halen!
hij vond het wel lollig...
quote:Op maandag 11 april 2005 13:47 schreef mr_Brown het volgende:
WHOEHAHAHAHAHAHAHAAHAHA
CHECK DEZE DUDE![]()
![]()
ik weet het....sommige durven niet meer te klikken, maar serieus
dat rukken in dat hokjequote:Op maandag 11 april 2005 13:51 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
ok dat maakt het weer goed van dat andere linkje
![]()
quote:Op maandag 11 april 2005 13:53 schreef Quinny het volgende:
Oh en Brown en Surfer
Het weer voor as zaterdag ziet er zeeeer positief uit:
kans op neerslag 20%
" " zon 50%
windkracht 2 vanuit het noorden![]()
![]()
Als het een jongen word wel jaquote:Op maandag 11 april 2005 14:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
BGefeliciteerd man
Begrijp wel, je wordt dan Big B he, de kleine Little B
Euh, details B, detailsquote:
Ik hoop dat er wat tussen zit Gijsquote:Op maandag 11 april 2005 14:24 schreef -Struikrover- het volgende:
3 sollicitaties weggedaan waarvan 1 een open sollicitatie
quote:Op maandag 11 april 2005 14:24 schreef -Struikrover- het volgende:
3 sollicitaties weggedaan waarvan 1 een open sollicitatie
Dat zoontje van jou lijkt zoooo onwijs op dat ventje uit Jerry Macquirequote:Op maandag 11 april 2005 14:29 schreef QueenR het volgende:
kreeg net fotootje toegestuurd van de kindjes met pasen... wilde ff patsen
[afbeelding]
quote:
THX you guysquote:Op maandag 11 april 2005 14:26 schreef Magneet het volgende:
[..]hoop dat er iets goeds uitkomt dude.
quote:Op maandag 11 april 2005 14:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Dat zoontje van jou lijkt zoooo onwijs op dat ventje uit Jerry Macquire![]()
Je hebt gesolliciteerd bij iets dat je niet kentquote:Op maandag 11 april 2005 14:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Heb ook hier gesolliciteerd; www.continu.nl kent iemand dat ? Werd zonet al gebeld door die mannen
Wat een geweldig ventje zegquote:Op maandag 11 april 2005 14:35 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
(en nu zal ik weer ophouden met patsen... ben ff verliefd op mijn ukkies als ik net zulke foto's krijgmoet er dan even uit
)
Is een detacheringsburo voor in de bouw/infraquote:Op maandag 11 april 2005 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt gesolliciteerd bij iets dat je niet kent
dank je brownquote:Op maandag 11 april 2005 14:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Wat een geweldig ventje zegafgelopen zaterdag ook weer genoten bij Jerry Macguire
waarom vraag je het dan?quote:Op maandag 11 april 2005 14:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Is een detacheringsburo voor in de bouw/infra
ik ken het trouwens wel, volgens mij hebben die een feest van mijn studentenvereniging gesponsord ooitquote:Op maandag 11 april 2005 14:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Heb ook hier gesolliciteerd; www.continu.nl kent iemand dat ? Werd zonet al gebeld door die mannen
quote:Op maandag 11 april 2005 14:55 schreef -Struikrover- het volgende:
Twee dagen geleden hadden we het bericht dat Sony de PS3 op 16 mei zal presenteren, vlak voor de Xbox 2 presentatie. Maar Microsoft heeft nu bekend gemaakt dat de Xbox 2 nog eerder gepresenteerd zal worden, en wel op 12 mei in een half uur durende show op MTV.
thx Kep
Ok danquote:Op maandag 11 april 2005 14:55 schreef -Struikrover- het volgende:
Twee dagen geleden hadden we het bericht dat Sony de PS3 op 16 mei zal presenteren, vlak voor de Xbox 2 presentatie. Maar Microsoft heeft nu bekend gemaakt dat de Xbox 2 nog eerder gepresenteerd zal worden, en wel op 12 mei in een half uur durende show op MTV.
thx Kep
Whahahaquote:Op maandag 11 april 2005 16:24 schreef Bastard het volgende:
http://www.xs4all.nl/~zegiknie/fok/Fuck.htm![]()
![]()
quote:Op maandag 11 april 2005 16:24 schreef Bastard het volgende:
http://www.xs4all.nl/~zegiknie/fok/Fuck.htm![]()
![]()
quote:"What the fuck was that?"
-Mayor of Hiroshima
Ha, simulant. Weer "beter"?quote:
Doe mij die eerste maarquote:Op maandag 11 april 2005 22:42 schreef Chocobo het volgende:
He lekker
http://www.lekkerding2.com/popan75.jpg
http://www.lekkerding2.com/fanny23.jpg
Oh en Kep !,.... wat lief van je moeder Kep........ je zal vast genieten
zekers, al die mogelijkhedenquote:Op maandag 11 april 2005 22:42 schreef Chocobo het volgende:
Oh en Kep !,.... wat lief van je moeder Kep........ je zal vast genieten
Best ok ook,..........quote:Op maandag 11 april 2005 23:10 schreef kepler het volgende:
[..]
zekers, al die mogelijkheden
en voor een PS2 ziet het er best ok uit
quote:
ja mooiquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dure begraafplaatsen bij jullie zeg.![]()
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSsquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dure begraafplaatsen bij jullie zeg.![]()
En jij moet er straks ook nog 3 kopen. Wie wil er immers naast een neger liggen?quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:12 schreef mr_Brown het volgende:
ja mooiheb je het gisteren op Shownieuws gezien
Moordrecht op TV
Ik heb echt geen ideeeee hoelaat het zaterdag isquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En jij moet er straks ook nog 3 kopen. Wie wil er immers naast een neger liggen?
Gijsssssssssssssssssssssssssss...![]()
Hoe laat gaan jullie zaterdag springen? Ik moet helaas naar Maastricht, anders was ik zeker komen kijken! Veel foto's maken Gijs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |