Heb ik al geprobeerd, alleen daar zit die lekkere geur niet aan, dus was niet zo'n succesquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:34 schreef BrauN het volgende:
Begin eens met plakpand. Daarna langzaam opbouwen tot lijm.
Dat is alleen als je je sigaret óók opeet.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:40 schreef faqyou het volgende:
[..]
Goeie tip, alleen het is mij nog niet gebeurd dat ik vlam vatte tijdens het snuiven.. zou het alsnog brandbaar zijn als het al in je maag zit, en je gaat dan een sigaretje roken? Iemand al een keer uitgeprobeerd?
ooooohhhhh... dus niet oproken maar opeten, net als de chocolade sigaretten met sinterklaas?quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:41 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Dat is alleen als je je sigaret óók opeet.![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:40 schreef faqyou het volgende:
[..]
Goeie tip, alleen het is mij nog niet gebeurd dat ik vlam vatte tijdens het snuiven.. zou het alsnog brandbaar zijn als het al in je maag zit, en je gaat dan een sigaretje roken? Iemand al een keer uitgeprobeerd?
Dat kind is zeker blondquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:47 schreef Chriz2kloon het volgende:
Een meisje uit mijn klas deed het, en die leeft nog steeds.
Mooi zo, en haar bevalt het ook?quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:47 schreef Chriz2kloon het volgende:
Iemand die in een rolstoel, aan een beademings apparaat zit leeft ook hoorquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:47 schreef Chriz2kloon het volgende:
Jij bent diegene die nog leeft?quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:51 schreef Janetje het volgende:
*sniffffffff
Post even de gebruikershandleiding.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:02 schreef faqyou het volgende:
Aangezien ik lijm nu niet bij de de hand hebt, kan je deze wel etenRuikt wel erg lekker!!
[afbeelding]
[afbeelding]
En die heb ik dus nooit gekregenquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:04 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Post even de gebruikershandleiding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |