Telkens als ik dat liedje luister zie ik die beelden weer over m'n netvlies! Een moment waar ik echt altijd even stil wordt!quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:42 schreef babsjuh het volgende:
Live - I am overcome
Tijdens de aanslagen op o.a. 't WTC in 2001 was ik zwanger. De hormonen gierden door m'n lijf en ik was net in die fase van "doen we hier wel goed aan, in wat voor wereld komt dit kindje terecht" en BENG, vliegtuigen in die torens...
Dat nummer van Live werd op de een of andere manier steeds vaker onder beelden van die torens gezet, verschrikkelijk... Nog steeds, als ik dat nummer hoor, overvalt me een erg triest gevoel, niet alleen door die beelden van toen maar ook absoluut door de tekst.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:24 schreef Chasin het volgende:
Muse - Unintended
Kan hem niet vinden met kazaa..quote:Op woensdag 13 april 2005 17:52 schreef Stienn het volgende:
[..]
Telkens als ik dat liedje luister zie ik die beelden weer over m'n netvlies! Een moment waar ik echt altijd even stil wordt!
Wie gebruikt dan ook nog kazaaquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:49 schreef Leannetjuh-gurl het volgende:
[..]
Kan hem niet vinden met kazaa..![]()
Probeer te zoeken op Live - Overcome, of gebruik gewoon bearshare oid.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:49 schreef Leannetjuh-gurl het volgende:
[..]
Kan hem niet vinden met kazaa..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |