Dat zie je wel vaker bij mannen jaquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:58 schreef Nano het volgende:
[..]
Oh jij hebt dus ook zo'n.....eeeh.....ding?
Nou ja, ik bedoelde eigenlijk: dat ze dat wel vaker hebben, anders zouden ze geen man zijn he?quote:
Omdat je denkt dat de rest van de wereld dom is?quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:19 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoelde eigenlijk: dat ze dat wel vaker hebben, anders zoude ze geen man zijn he?![]()
Waarom ga ik hier op in?
En dat is ook zo volgens mijquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:20 schreef Nano het volgende:
[..]
Omdat je denkt dat de rest van de wereld dom is?
Heyquote:
Heyquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:14 schreef bar_rel het volgende:
Ik heb al 6 afleveringen van Buffy gezien
Heyquote:
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:18 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hey![]()
![]()
Ja het gaat wel, stukken beter. MInder moe enzoalleen soms dan krijg ik een aanval en deze moet ik nog bloedprikken
![]()
![]()
Oh goedzoquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:21 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Mijn blaasontsteking is ook eindelijk helemaal weg
Ow, en die foto is Bupa![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:22 schreef bar_rel het volgende:
[afbeelding]
Ik ga mijn haar zo doen
[afbeelding]
Of zo
Nee daar heb je eigenlijk wel gelijk inquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:21 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Laten we het daar maar even niet over hebben![]()
Die moet echt even checken,of er een ding hangt wie is dat?quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:22 schreef bar_rel het volgende:
[afbeelding]
Ik ga mijn haar zo doen
[afbeelding]
Of zo
Geen Elvis meer, want mijn haar is nu te lang om nog een kuif van te maken. De laatse keer dat ik naar de kapper ging was in september ofzoquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:23 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]geen Elvis-coupe meer?
Die eerste vind ik leuker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |