Lukt het?quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:41 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Deze dus
*meteen de nieuwe extension uitprobeert*
Wat was het probleem precies? Of de oplossing?quote:
Nu we toch bezig zijnquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:44 schreef Bupatih het volgende:
Gmail notifier - extension is ook wel handig.
Preciesquote:
Vergeet Adblock niet.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:44 schreef Bupatih het volgende:
Gmail notifier - extension is ook wel handig.
Nou de geluiden waren verdwenen uit het geluidsschema. Je kan ze daar dus instellen, maar dan moet je ze wel ergens hebben staanquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat was het probleem precies? Of de oplossing?
Ik klembordquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies
En ik wilde "Make selection Url" even uitproberen.
En ik gebruik ze ook nietquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Alhoewel je die natuurlijk niet mag gebruiken op FOK!
Aha. Op die fietsquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:48 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou de geluiden waren verdwenen uit het geluidsschema. Je kan ze daar dus instellen, maar dan moet je ze wel ergens hebben staanGeen idee waarom ze weg waren, maar timbob heeft ze gestuurd aan me
quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ketnet is toch van belgie ?
Wat lief.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:48 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou de geluiden waren verdwenen uit het geluidsschema. Je kan ze daar dus instellen, maar dan moet je ze wel ergens hebben staanGeen idee waarom ze weg waren, maar timbob heeft ze gestuurd aan me
quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:50 schreef Bupatih het volgende:
Alleen die smileys in die extension zijn wat minder
Standaard PHPBB smilies.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:50 schreef Bupatih het volgende:
Alleen die smileys in die extension zijn wat minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |