quote:
Het leven van een msn-er is hard. *snik*quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat een ellende! MSN zonder geluidjes?! In zo'n wereld wil ik niet leven!
Zolang je nog niet verplicht over moet blijf ik lekker bij 6.2 hoor. Maar goed, zal nog wel 2 maand zijn ofzo. Anders trillian ofzo.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Die nieuwe msn is klote,gelijk betaaldingen gezeik steeds
Sorry, ik kan niet tellen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:12 schreef Zhenar het volgende:
Is het gelukt?
Ja, [ShowChatters] uitgezonderd.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het is gewoon de schuld van alle mannen op de wereld.
Ja doe maar ik heb al spijt vanmiddag dumpen die handelquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:12 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zolang je nog niet verplicht over moet blijf ik lekker bij 6.2 hoor. Maar goed, zal nog wel 2 maand zijn ofzo. Anders trillian ofzo.
*Zucht*quote:
Stiekemert!quote:
Met die geluidjes heb ik ook gehadquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou het is dus een drama he?[afbeelding]
Geen vrolijke geluidjes meer als mensen online komen of iets tegen me zeggen
Als ik een bestand ontvangen heb kan ik er niet op klikken om het te openen
En ja dat was het wel
Wat is dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:01 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Vergeet alle toffe extensions niet.
Zelf vind ik de BB-code extension oa super.
Ja ik heb hem al maar zie niks gebeuren ofzoquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:39 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb een paar posts terug daar een plaatje van gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |